Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ercan Yilmaz
Prof. Dr.
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Yayın
34
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
48
TR Dizin Atıf
16
34
Yayın
33
Hakemlik
48
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
0000-0003-4702-1688
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Kurum
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Popüler Yayınları
Okul Yöneticilerinin Müzakere Becerilerinin Yordayıcısı Olarak Etkileme Davranışları
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Adnan Irmak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi
DOI: 10.33712/mana.896115
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
1
ATIF
2
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of Mindset Theory Scale (Growth And Fixed Mindset): A Validity and Reliability Study (Turkish Version)
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1054235
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9982
4
ATIF
2
FAVORİ
9982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Kültürü ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Ahmet Kurşun
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1389
0
ATIF
1
FAVORİ
1389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Duygusal Zekâ Geliştirme Eğitim Programının (DZGP) Öğrencilerin Duygusal Zekâlarına Etkisi
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1026550
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1393
1
ATIF
1
FAVORİ
1393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of Data Driven Decision Making Scale: A Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
, Gulnar Jafarova
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1104114
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1419
2
ATIF
1
FAVORİ
1419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenen Öğrencilerin Duygusal Zekâlarının Değerler ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hilal Gürler
,
Ercan Yilmaz
,
Bülent Dilmaç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
58
0
FAVORİ
58
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hibrit Okul Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ercan Yilmaz
,
Abdullah Aktürk
,
Süleyman Alpaslan Sulak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
145
0
FAVORİ
145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Students’ Activity Preferences Toward Their Peers with Special Needs in Terms of Social Acceptance Levels and Various Variables
Yazarlar:
M. Abdulbaki Karaca
,
Hasan Hüseyin Toprak
,
Ercan Yilmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: 10.47215/aji.1391843
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
170
0
FAVORİ
170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students’ Patience As Predictor of their Growth Mindset
Yazarlar:
Ercan Yilmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1464116
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
235
1
FAVORİ
235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cumhuriyetimizin 100. Yılında Velilerin Eğitim Felsefesi Eğiliminin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ercan Yilmaz
,
Rüştü Yıldırım
,
Ziya Yavuz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.103
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
335
0
FAVORİ
335
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of Parent Educational Philosophy Tendency Scale: A Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Ercan Yilmaz
,
Rüştü Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1343894
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
586
1
FAVORİ
586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Study on the Predictability of Students’ Grit by their Growth Mindset
Yazarlar:
Süleyman Barbaros Yalcin
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.81.10.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1302
0
FAVORİ
1302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Growth Mindset Theories According to Students’ Nutritional Behaviors
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Rüştü Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1290405
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
452
1
FAVORİ
452
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Kişisel İnisiyatif Alma ve Liderlik Stillerinin Öğretmen Motivasyonuna Etkisi
Yazarlar:
Yılmaz Kılıç
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1078097
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1078
0
FAVORİ
1078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Lisesi Öğrencilerinin İnsani Değerlerinin Azimlerini Yordayıcılığı
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Suat Çapuk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
0
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Lisesi Öğrencilerinin Öz-Yeterliklerinin Yordayıcısı Olarak İnsani Değerler
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Burak Güner
, Nuri Caner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.938186
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
0
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of Mindset Theory Scale (Growth And Fixed Mindset): A Validity and Reliability Study (Turkish Version)
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1054235
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9982
2
FAVORİ
9982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of Data Driven Decision Making Scale: A Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
, Gulnar Jafarova
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1104114
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1419
1
FAVORİ
1419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Duygusal Zekâ Geliştirme Eğitim Programının (DZGP) Öğrencilerin Duygusal Zekâlarına Etkisi
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1026550
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1393
1
FAVORİ
1393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Müzakere Becerilerinin Yordayıcısı Olarak Etkileme Davranışları
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Adnan Irmak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi
DOI: 10.33712/mana.896115
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
2
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİJİTAL ÖĞRETMEN YETERLİLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Abdullah Aktürk
,
Suat Çapuk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.950728
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2326
0
FAVORİ
2326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLI ÖĞRENİM KADEMELERİNDEKİ ÖĞRENCİLERE VERİLEN UZAKTAN EĞİTİM HİZMETİNİN VELİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Burak Güner
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.777353
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2994
0
FAVORİ
2994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Kültürü ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Ahmet Kurşun
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1389
1
FAVORİ
1389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Algıladıkları Anne Baba Tutumları ile Sosyal Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Teke
,
Ercan Yılmaz
, Abdullah Sürücü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.647511
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2277
0
FAVORİ
2277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Relationship Between School Culture and Job Satisfaction: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Ahmet Kurşun
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
1
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Psikolojik Güçlendirilmelerinin Örgütsel Mutluluklarına Etkisi
Yazarlar:
Alper Özocak
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
953
0
FAVORİ
953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Yeterlilikleri Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Meryem Alkış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.578533
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3245
0
FAVORİ
3245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İçsel, Dışsal ve Yönetsel Faktörler Bağlamında Öğretmen Motivasyon Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yılmaz Kılıç
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7804
1
FAVORİ
7804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşünme Stillerine Göre Farklılaştırılmış Öğretim Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Selda Özer
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.433765
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3684
0
FAVORİ
3684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşünme Stillerine Göre Farklılaştırılmış Öğretim Etkinliklerinin Erişi, Tutum Ve Kalıcılığa Etkisi
Yazarlar:
Selda Özer
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.374145
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
676
0
FAVORİ
676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Organizational Commitment on Trainee Teachers’ Job Satisfaction
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Yılmaz Kılıç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1543
0
FAVORİ
1543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Students’ Attitudes towards Vocational Foreign Language Course
Yazarlar:
Selda Ozer
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1854
0
FAVORİ
1854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Study on Teachers’ Perceptions of Organizational Identity In Terms of Learning School
Yazarlar:
Mehmet Turgut
,
Ercan Yilmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1786
0
FAVORİ
1786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Davranışları İle Öğretmenlerin Akademik İyimserlik Düzeyleri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Ahmet Turan Kurşun
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
576
0
FAVORİ
576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKULLARIN ÖRGÜTSEL KÜLTÜRÜ İLE AKADEMİK İYİMSERLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Ahmet Kurşun
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2311
0
FAVORİ
2311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÖZYETERLİLİK DÜZEYLERİNİN AKADEMİK BAŞARI VE BAZI DEĞİŞKİNLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Ruhi Yiğit
,
İsmail Kaşarcı
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2319
0
FAVORİ
2319
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sahip Oldukları Değerler İle İş Doyumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
, Bülent Dilmaç
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
0
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretimde Çalışan Öğretmenlerin Örgütsel Bağlılıklarının İş Doyumları ve Okullardaki Örgütsel Yaratıcılık Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
0
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretimde Çalışan Öğretmenlerin İş Doyumlarının Okullardaki Örgütsel Yaratıcılık Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
, Hüseyin Izgar
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
0
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Contemporary Educational Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Research on Education and Psychology
Sakarya University Journal of Education
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi
Editörlük
International Journal of Contemporary Educational Research
Alan Editörü
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Research on Education and Psychology
Scientific Educational Studies
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Turkish Special Education Journal: International
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
A Study on the Predictability of Students’ Grit by their Growth Mindset
Yazarlar:
Süleyman Barbaros Yalcin
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.81.10.5
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1302
3
ATIF
0
FAVORİ
1302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of Mindset Theory Scale (Growth And Fixed Mindset): A Validity and Reliability Study (Turkish Version)
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1054235
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9982
4
ATIF
2
FAVORİ
9982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of Data Driven Decision Making Scale: A Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
, Gulnar Jafarova
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1104114
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1419
2
ATIF
1
FAVORİ
1419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Duygusal Zekâ Geliştirme Eğitim Programının (DZGP) Öğrencilerin Duygusal Zekâlarına Etkisi
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1026550
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1393
1
ATIF
1
FAVORİ
1393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Müzakere Becerilerinin Yordayıcısı Olarak Etkileme Davranışları
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Adnan Irmak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Yönetim Akademisi Dergisi
DOI: 10.33712/mana.896115
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
574
1
ATIF
2
FAVORİ
574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİJİTAL ÖĞRETMEN YETERLİLİK ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Abdullah Aktürk
,
Suat Çapuk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.950728
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2326
6
ATIF
0
FAVORİ
2326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLI ÖĞRENİM KADEMELERİNDEKİ ÖĞRENCİLERE VERİLEN UZAKTAN EĞİTİM HİZMETİNİN VELİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Burak Güner
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.777353
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2994
17
ATIF
0
FAVORİ
2994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Algıladıkları Anne Baba Tutumları ile Sosyal Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Teke
,
Ercan Yılmaz
, Abdullah Sürücü
Yayın Bilgisi: 2020 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.647511
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2277
1
ATIF
0
FAVORİ
2277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. Yüzyıl Yeterlilikleri Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ercan Yılmaz
,
Meryem Alkış
Yayın Bilgisi: 2019 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.578533
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3245
9
ATIF
0
FAVORİ
3245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşünme Stillerine Göre Farklılaştırılmış Öğretim Etkinliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Selda Özer
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.433765
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3684
1
ATIF
0
FAVORİ
3684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşünme Stillerine Göre Farklılaştırılmış Öğretim Etkinliklerinin Erişi, Tutum Ve Kalıcılığa Etkisi
Yazarlar:
Selda Özer
,
Ercan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.374145
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
676
3
ATIF
0
FAVORİ
676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat