Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emine Gül Özenç
Doç. Dr.
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
15
11
Yayın
11
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİLENDİRİCİ METİN TÜRÜNDEKİ OKUMA HATALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Emine Gül Özenç
,
Zeynel Ersin Özcan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Hakkari Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
523
0
ATIF
1
FAVORİ
523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokulda Görev Yapan Öğretmen ve İlkokul Öğrencilerinin Etkili Okulun Fiziksel Özelliklerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Rukiye Kocaaslan
,
Emine Gül Özenç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1275527
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
450
0
FAVORİ
450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİLENDİRİCİ METİN TÜRÜNDEKİ OKUMA HATALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Emine Gül Özenç
,
Zeynel Ersin Özcan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Hakkari Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
523
1
FAVORİ
523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effect of Self-Evaluation-Based Oral Reading Method in Elementary School on Reading Fluency and Reading Comprehension
Yazarlar:
Emine Gül Özenç
, Ferhat Saat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.48.9.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1664
0
FAVORİ
1664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Suriyeli Öğrencilerin Eğitiminde Karşılaştığı Sorunlar
Yazarlar:
Emine Gül Özenç
, Ferhat Saat
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2424
0
FAVORİ
2424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Kaygıları İle Türkçe Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki (Kayseri İli Örneği)
Yazarlar:
Harun Dursun
,
Emine Gül Özenç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2052
0
FAVORİ
2052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci ve İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Milli ve Kültürel Kavramlara Yer Verilme Durumu
Yazarlar:
Emine Gül Özenç
,
Hanife Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.547761
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4002
0
FAVORİ
4002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2015 ile 2017 İlkokul Türkçe Öğretim Programının Karşılaştırılmalı Olarak Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Emine Gül Özenç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3507
0
FAVORİ
3507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ BİLİM DALI’NDA YAPILAN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM TEZ YÖNELİMLERİNİN EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ DÜZEYİNDE BİR ANALİZİ
Yazarlar:
Emine Gül Özenç
,
Mehmet Özenç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1063
0
FAVORİ
1063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bitişik Eğik Yazı İle İlgili Olarak Yapılan Araştırmalara Tümdengelimci Bir Bakış
Yazarlar:
Mehmet Özenç
,
Emine Gül Özenç
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17365583
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
0
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+4+4 Eğitim Sisteminin Beşinci Sınıf Öğrencilerine Yansıması: Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Emine Gül Özenç
, Zeynel Ersin Özcan, Feramuz Güçlü, Ebru Keser Güney
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.91808
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1709
0
FAVORİ
1709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri İle Yapılan Lisansüstü Eğitim Tezlerinin Yöntem Bölümü Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Özenç
,
Emine Gül Özenç
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3777
0
FAVORİ
3777
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Hakkari Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Active Learning
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kurul Üyeliği
İZÜ Eğitim Dergisi
Hakemlik
İZÜ Eğitim Dergisi
International Journal of Active Learning
Milli Eğitim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
The Universal Academic Research Journal
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Effect of Self-Evaluation-Based Oral Reading Method in Elementary School on Reading Fluency and Reading Comprehension
Yazarlar:
Emine Gül Özenç
, Ferhat Saat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.48.9.2
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1664
2
ATIF
0
FAVORİ
1664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci ve İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Milli ve Kültürel Kavramlara Yer Verilme Durumu
Yazarlar:
Emine Gül Özenç
,
Hanife Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.547761
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4002
8
ATIF
0
FAVORİ
4002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bitişik Eğik Yazı İle İlgili Olarak Yapılan Araştırmalara Tümdengelimci Bir Bakış
Yazarlar:
Mehmet Özenç
,
Emine Gül Özenç
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.17365583
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
4
ATIF
0
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+4+4 Eğitim Sisteminin Beşinci Sınıf Öğrencilerine Yansıması: Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Emine Gül Özenç
, Zeynel Ersin Özcan, Feramuz Güçlü, Ebru Keser Güney
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.91808
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1709
1
ATIF
0
FAVORİ
1709
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat