Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
H. Gülhan Orhan-karsak
Doç.
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
14
11
Yayın
13
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Öğretim Tasarımı
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarılarına, Tutumlarına ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1176978
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
414
0
ATIF
1
FAVORİ
414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1180506
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
817
0
ATIF
1
FAVORİ
817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
STEM Öz-Yeterlik Algı Ölçeği (STEM-ÖAÖ) Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1312600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
141
0
FAVORİ
141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarılarına, Tutumlarına ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1176978
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
414
1
FAVORİ
414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin STEM Öz-Yeterlik Algı Düzeyi
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1177086
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
0
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1180506
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
817
1
FAVORİ
817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Montessori Materyalleri Destekli Matematik Öğretiminin Erken Matematiksel Akıl Yürütme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Kardelen Ön Hallumoğlu
,
H. Gülhan Orhan-karsak
,
Fulya Maner
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1584
0
FAVORİ
1584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metaphorical Perceptions and Views of Teachers About Gifted and Talented Students and Their Education
Yazarlar:
H. Gülhan Orhan-karsak
, Burak Gider
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1131
0
FAVORİ
1131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BLOG ORTAMINDA İŞBİRLİKLİ E-PORTFOLYO UYGULAMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.547377
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
816
0
FAVORİ
816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarında Milli ve Kültürel Kavramların İncelenmesi
Yazarlar:
H. Gülhan Orhan Karsak
,
Emine Gül Özenç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.543678
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2394
0
FAVORİ
2394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yurtdışı Eğitim Araştırmalarındaki Eğilimler
Yazarlar:
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1260
0
FAVORİ
1260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci ve İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Milli ve Kültürel Kavramlara Yer Verilme Durumu
Yazarlar:
Emine Gül Özenç
,
Hanife Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.547761
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3979
0
FAVORİ
3979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOĞRUDAN ÖĞRETİM YÖNTEMİNE GENEL BİR BAKIŞ
Yazarlar:
H. Gülhan Karsak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5916
0
FAVORİ
5916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Active Learning
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kurul Üyeliği
İZÜ Eğitim Dergisi
Hakemlik
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
International Journal of Active Learning
International Journal of Educational Research Review
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin STEM Öz-Yeterlik Algı Düzeyi
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1177086
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
2
ATIF
0
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarında Milli ve Kültürel Kavramların İncelenmesi
Yazarlar:
H. Gülhan Orhan Karsak
,
Emine Gül Özenç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.543678
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2394
4
ATIF
0
FAVORİ
2394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci ve İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Milli ve Kültürel Kavramlara Yer Verilme Durumu
Yazarlar:
Emine Gül Özenç
,
Hanife Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.547761
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3979
8
ATIF
0
FAVORİ
3979
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat