Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özlem Gökçe Tekin
Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
6
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
9
6
Yayın
1
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Program Geliştirme
Öğretim Teknolojileri
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
Yapay Zekâ Okuryazarlık Ölçeği Geliştirme ve Doğrulama Çalışması
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1609636
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2060
2
ATIF
1
FAVORİ
2060
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Yapay Zekâ Okuryazarlık Ölçeği Geliştirme ve Doğrulama Çalışması
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1609636
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2060
1
FAVORİ
2060
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yapay Zekâ Teknolojilerini Kabulünü Etkileyen Faktörler: Yapısal Eşitlik Modeli ile Öğretmen Bakış Açılarının Analizi
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1532218
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2453
0
FAVORİ
2453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Öz-Yeterlik Algı Ölçeği (STEM-ÖAÖ) Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1312600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
623
0
FAVORİ
623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin STEM Öz-Yeterlik Algı Düzeyi
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1177086
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
807
0
FAVORİ
807
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarına Yönelik STEM Temel Bilgi Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1185
0
FAVORİ
1185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretim Programlarındaki Kazanımların Karakter Eğitimi Analizi
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
Gülay Bedir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.492505
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2396
0
FAVORİ
2396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
Journal of STEAM Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Yapay Zekâ Okuryazarlık Ölçeği Geliştirme ve Doğrulama Çalışması
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1609636
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2060
2
ATIF
1
FAVORİ
2060
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yapay Zekâ Teknolojilerini Kabulünü Etkileyen Faktörler: Yapısal Eşitlik Modeli ile Öğretmen Bakış Açılarının Analizi
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Instructional Technology and Lifelong Learning
DOI: 10.52911/itall.1532218
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2453
2
ATIF
0
FAVORİ
2453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin STEM Öz-Yeterlik Algı Düzeyi
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1177086
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
807
3
ATIF
0
FAVORİ
807
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretim Programlarındaki Kazanımların Karakter Eğitimi Analizi
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
Gülay Bedir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.492505
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2396
2
ATIF
0
FAVORİ
2396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI