Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İsmail Şan
Doç. Dr.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
16
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
32
TR Dizin Atıf
36
16
Yayın
15
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
0000-0003-0780-0169
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarılarına, Tutumlarına ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1176978
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
443
0
ATIF
1
FAVORİ
443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1180506
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
840
0
ATIF
1
FAVORİ
840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Metaverse Kullanımına Yönelik Araştırmalar Üzerine Metasentez Çalışması
Yazarlar:
Tuğba Karadağ
,
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1503763
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
206
0
ATIF
1
FAVORİ
206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eğitimde Metaverse Kullanımına Yönelik Araştırmalar Üzerine Metasentez Çalışması
Yazarlar:
Tuğba Karadağ
,
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1503763
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
206
1
FAVORİ
206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Öz-Yeterlik Algı Ölçeği (STEM-ÖAÖ) Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1312600
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
170
0
FAVORİ
170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Curriculum Literacy Perception Level of Teachers
Yazarlar:
Gizem Gündoğan İnce
,
İsmail Şan
,
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1270528
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
407
0
FAVORİ
407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarılarına, Tutumlarına ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1176978
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
443
1
FAVORİ
443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin STEM Öz-Yeterlik Algı Düzeyi
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1177086
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
502
0
FAVORİ
502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1180506
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
840
1
FAVORİ
840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Blog-Based Teaching in ‘Assessment and Evaluation’ Course on Academic Achievement
Yazarlar:
Doç. Dr. Mustafa Akdağ
,
İsmail Şan
, Esra Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.57.8.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
0
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarına Yönelik STEM Temel Bilgi Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
834
0
FAVORİ
834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklılaştırılmış Öğretimin İngilizce Dersinde Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar:
İsmail Şan
,
Büşra Türegün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1544
0
FAVORİ
1544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Merkezindeki Öğretmenlerin ve Öğrencilerin STEM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri: PayaSTEM Merkezi Örneği
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Murat Canpolat
,
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.799488
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2603
0
FAVORİ
2603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETMEN ROLLERİNİN YERİNE GETİRİLME DÜZEYİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ ALGILARI
Yazarlar:
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1957
0
FAVORİ
1957
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Matematik Sınavı Kaygısı Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
İsmail Şan
,
Mustafa Akdağ
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356142
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1472
0
FAVORİ
1472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Attitudes toward Instructional Principles and Methods Course of Pedagogical Formation Students: Inonu University Case
Yazarlar:
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
767
0
FAVORİ
767
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmenlerinin sınıf geçmeye ilişkin ilköğretim yönetmeliği hakkındaki görüşleri
Yazarlar:
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1832
0
FAVORİ
1832
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (İnönü Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Mustafa Akdağ
,
Birsen Şahan-yılmaz
,
Uğur Özhan
,
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.98972
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7510
0
FAVORİ
7510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Eğitim Sistemi İçinde Eğitilmiş Olmanın, İlerlemeci ve Geleneksel Anlayışlar ile Uygulamalar Yönünden Değerlendirilmesi (Malatya İli Örneği)
Yazarlar:
Kemal Duruhan
,
Oğuz Gürbüztürk
,
İsmail Şan
,
Ezlam Pepeler
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2462
0
FAVORİ
2462
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Journal of Education and Future
Journal of STEAM Education
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Teknik Editör , Editör
Kurul Üyeliği
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Curriculum Literacy Perception Level of Teachers
Yazarlar:
Gizem Gündoğan İnce
,
İsmail Şan
,
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1270528
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
407
1
ATIF
0
FAVORİ
407
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin STEM Öz-Yeterlik Algı Düzeyi
Yazarlar:
Özlem Gökçe Tekin
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1177086
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
502
2
ATIF
0
FAVORİ
502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Blog-Based Teaching in ‘Assessment and Evaluation’ Course on Academic Achievement
Yazarlar:
Doç. Dr. Mustafa Akdağ
,
İsmail Şan
, Esra Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.57.8.3
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
3
ATIF
0
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Merkezindeki Öğretmenlerin ve Öğrencilerin STEM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri: PayaSTEM Merkezi Örneği
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Murat Canpolat
,
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.799488
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2603
6
ATIF
0
FAVORİ
2603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri İçin Matematik Sınavı Kaygısı Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
İsmail Şan
,
Mustafa Akdağ
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356142
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1472
1
ATIF
0
FAVORİ
1472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin İnternet Bağımlılıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (İnönü Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Mustafa Akdağ
,
Birsen Şahan-yılmaz
,
Uğur Özhan
,
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.98972
ATIF
19
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7510
19
ATIF
0
FAVORİ
7510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat