avatar
İsmail Şan Doç. Dr. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 17 Hakemlik 17 CrossRef Atıf 34 TR Dizin Atıf 36
17 Yayın
17 Hakemlik
34 CrossRef Atıf
36 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Program Geliştirme

Kurum

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

937

0

1

219

0

1

524

Yayınlar

1

219

1

524

0

293

Curriculum Literacy Perception Level of Teachers
DOI: 10.24331/ijere.1270528
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 477

0

477

0

592

The Effect of Blog-Based Teaching in ‘Assessment and Evaluation’ Course on Academic Achievement
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.57.8.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 839

0

839

0

912

0

1677

0

2880

0

1564

0

818

0

1896

Yayınlar

Curriculum Literacy Perception Level of Teachers
DOI: 10.24331/ijere.1270528
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 477

2

0

477

Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin STEM Öz-Yeterlik Algı Düzeyi
Yayın Bilgisi: 2023 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1177086
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 592

2

0

592

The Effect of Blog-Based Teaching in ‘Assessment and Evaluation’ Course on Academic Achievement
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.57.8.3
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 839

3

0

839

7

0

2880

1

0

1564

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.