avatar
İsmail Şan Doç. Dr. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın 16 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 32 TR Dizin Atıf 36
16 Yayın
15 Hakemlik
32 CrossRef Atıf
36 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi

Popüler Yayınları

0

1

831

0

1

176

Yayınlar

1

176

0

153

Curriculum Literacy Perception Level of Teachers
DOI: 10.24331/ijere.1270528
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 397

0

397

0

495

The Effect of Blog-Based Teaching in ‘Assessment and Evaluation’ Course on Academic Achievement
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.57.8.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 748

0

748

0

832

0

1533

0

2559

0

1462

0

767

0

1832

Yayınlar

Curriculum Literacy Perception Level of Teachers
DOI: 10.24331/ijere.1270528
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 397

1

0

397

Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin STEM Öz-Yeterlik Algı Düzeyi
Yayın Bilgisi: 2023 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1177086
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 495

2

0

495

The Effect of Blog-Based Teaching in ‘Assessment and Evaluation’ Course on Academic Achievement
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.57.8.3
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 748

3

0

748

6

0

2559

1

0

1462

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.