Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ezlam Susam
Dr. Öğr. Üyesi
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
10
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
9
10
Yayın
9
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
0000-0002-8942-7590
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
2
Takipçi
0
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Kurum
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Uzaktan Eğitim İle Verilen İngilizce Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri: Muş Alparslan Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Ezlam Pepeler
,
Ramazan Özbek
,
Yahya Adanır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.345152
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4087
11
ATIF
1
FAVORİ
4087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Öğretim Uygulamalarına İlişkin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarını Saptama
Yazarlar:
Esra Doğan
,
Ezlam Susam
Yayın Bilgisi: 2025 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7
0
FAVORİ
7
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırsal Bölgelerdeki İlkokul Öğrencilerinin Matematik Becerilerine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Ezlam Susam
,
Hamza Gönülal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
177
0
FAVORİ
177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Bilgi İletişim Teknolojileri Kullanımına Yönelik Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi*
Yazarlar:
Ezlam Susam
,
İclal Karadağ
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
387
0
FAVORİ
387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Dicle Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Arzu Ekin
,
Ezlam Susam
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
487
0
FAVORİ
487
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Liselere Geçis Sisteminin (LGS) Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Yazarlar:
Nuran Can Çatalbaş
,
Ezlam Susam
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1134613
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
0
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN MEB HİZMET İÇİ EĞİTİM PROGRAMLARININ ETKİLİLİĞİNE VE BU FAALİYETLERİN YAPILDIĞI YERLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (SİİRT İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Ramazan Özbek
,
Ezlam Susam
, Mehmet Caner Onat, Nur Özbek
Yayın Bilgisi: 2018 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1152
0
FAVORİ
1152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANMADA ÖĞRETMEN YETERLİLİKLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Vildan Donmuş Kaya
,
Ezlam Pepeler
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.460932
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1098
0
FAVORİ
1098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim İle Verilen İngilizce Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri: Muş Alparslan Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Ezlam Pepeler
,
Ramazan Özbek
,
Yahya Adanır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.345152
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4087
1
FAVORİ
4087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM PROGRAMLARINDA ‘UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMASINA’ YÖNELİK ‘EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ’ AKADEMİSYENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mehmet Kaya
, Canan Çitil Akyol,
Ramazan Özbek
,
Ezlam Pepeler
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.328632
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2675
0
FAVORİ
2675
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk Eğitim Sistemi İçinde Eğitilmiş Olmanın, İlerlemeci ve Geleneksel Anlayışlar ile Uygulamalar Yönünden Değerlendirilmesi (Malatya İli Örneği)
Yazarlar:
Kemal Duruhan
,
Oğuz Gürbüztürk
,
İsmail Şan
,
Ezlam Pepeler
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2547
0
FAVORİ
2547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Yayınlar
Liselere Geçis Sisteminin (LGS) Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Yazarlar:
Nuran Can Çatalbaş
,
Ezlam Susam
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1134613
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
1
ATIF
0
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim İle Verilen İngilizce Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri: Muş Alparslan Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Ezlam Pepeler
,
Ramazan Özbek
,
Yahya Adanır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.345152
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4087
11
ATIF
1
FAVORİ
4087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM PROGRAMLARINDA ‘UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMASINA’ YÖNELİK ‘EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ’ AKADEMİSYENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mehmet Kaya
, Canan Çitil Akyol,
Ramazan Özbek
,
Ezlam Pepeler
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.328632
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2675
11
ATIF
0
FAVORİ
2675
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat