Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Uyar
Dr. Öğr. Üyesi
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
24
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
56
TR Dizin Atıf
6
24
Yayın
26
Hakemlik
56
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0001-9694-8629
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
0
ATIF
1
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarılarına, Tutumlarına ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1176978
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
646
0
ATIF
1
FAVORİ
646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1180506
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
0
ATIF
1
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013 Okul Öncesi Eğitim Programına İlişkin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Burcu Karafil
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1389529
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
860
1
ATIF
1
FAVORİ
860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Metaverse Kullanımına Yönelik Araştırmalar Üzerine Metasentez Çalışması
Yazarlar:
Tuğba Karadağ
,
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1503763
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
0
ATIF
1
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenmeyi Kabulünün Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Burcu Karafil
,
Gizem Gündoğan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1746154
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi (DKAB) Dersi Öğretim Programında Yenilikler
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Rıdvan Demir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.1655543
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
909
0
FAVORİ
909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Araştırma Okuryazarlıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1507136
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
383
1
FAVORİ
383
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Metaverse Kullanımına Yönelik Araştırmalar Üzerine Metasentez Çalışması
Yazarlar:
Tuğba Karadağ
,
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1503763
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
1
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Biçimlendirici Değerlendirme Okuryazarlığı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Burcu Karafil
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1402989
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
813
0
FAVORİ
813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013 Okul Öncesi Eğitim Programına İlişkin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Burcu Karafil
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1389529
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
860
1
FAVORİ
860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring the relationship between digital addiction and online learning readiness levels of university students
Yazarlar:
Burcu Karafil
,
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1268410
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1535
0
FAVORİ
1535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.1309228
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
859
0
FAVORİ
859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Curriculum Literacy Perception Level of Teachers
Yazarlar:
Gizem Gündoğan İnce
,
İsmail Şan
,
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1270528
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
0
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lisansüstü Öğrencilerinin Eğitim Programları ve Öğretim Lisansüstü Programına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi / Exploring the Graduate Students’ Opinions on Curriculum and Instruction Graduate Program
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Burcu Karafil
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1285607
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1877
0
FAVORİ
1877
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Başarılarına, Tutumlarına ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1176978
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
646
1
FAVORİ
646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi Alan İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin STEM’e Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1239174
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
997
0
FAVORİ
997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SINAV KAYGI DÜZEYLERİNİN VE SINAV KAYGILARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Murat Canpolat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1263750
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1600
0
FAVORİ
1600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri ile Otantik Öğretime Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1199837
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
995
0
FAVORİ
995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10. Sınıf Matematik Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
İsmail Şan
,
H. Gülhan Orhan-karsak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1180506
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1096
1
FAVORİ
1096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21st Century Skills of Pre-service Teachers and Visions of Faculties of Education in Acquiring 21st Century Skills
Yazarlar:
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1274201
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
435
0
FAVORİ
435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Empati Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Ömer Faruk Kadan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1215108
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1613
0
FAVORİ
1613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevre Eğitimi Alan Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğaya Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.56720/mevzu.1232241
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
908
0
FAVORİ
908
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Üstbiliş Düşünme Becerileri
Yazarlar:
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
519
0
FAVORİ
519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Kodlamaya Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Gökhan Öztürk
,
Yeşim Öztürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1166046
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
756
0
FAVORİ
756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
1
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeyleri
Yazarlar:
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1635
0
FAVORİ
1635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin 21.Yüzyıl Becerileri
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Barış Çiçek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.822410
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5312
0
FAVORİ
5312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Merkezindeki Öğretmenlerin ve Öğrencilerin STEM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri: PayaSTEM Merkezi Örneği
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Murat Canpolat
,
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.799488
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3324
0
FAVORİ
3324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Research Review
Journal of Educational Technology and Online Learning
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Beykoz Akademi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fenerbahçe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Eğitim Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Siirt Sosyal Araştırmalar Dergisi
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
2013 Okul Öncesi Eğitim Programına İlişkin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Burcu Karafil
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1389529
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
860
1
ATIF
1
FAVORİ
860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.1309228
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
859
5
ATIF
0
FAVORİ
859
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Curriculum Literacy Perception Level of Teachers
Yazarlar:
Gizem Gündoğan İnce
,
İsmail Şan
,
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1270528
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
615
2
ATIF
0
FAVORİ
615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi Alan İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin STEM’e Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1239174
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
997
3
ATIF
0
FAVORİ
997
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SINAV KAYGI DÜZEYLERİNİN VE SINAV KAYGILARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Murat Canpolat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1263750
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1600
2
ATIF
0
FAVORİ
1600
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Öğreten Becerileri ile Otantik Öğretime Yönelik Hazırbulunuşlukları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1199837
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
995
1
ATIF
0
FAVORİ
995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Kodlamaya Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Gökhan Öztürk
,
Yeşim Öztürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1166046
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
756
2
ATIF
0
FAVORİ
756
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin 21.Yüzyıl Becerileri
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Barış Çiçek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.822410
ATIF
33
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5312
33
ATIF
0
FAVORİ
5312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Merkezindeki Öğretmenlerin ve Öğrencilerin STEM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri: PayaSTEM Merkezi Örneği
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Murat Canpolat
,
İsmail Şan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.799488
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3324
7
ATIF
0
FAVORİ
3324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat