avatar
Ahmet Uyar Dr. Öğr. Üyesi HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 21 Hakemlik 20 CrossRef Atıf 36 TR Dizin Atıf 6
21 Yayın
20 Hakemlik
36 CrossRef Atıf
6 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

528

0

1

829

0

1

166

Yayınlar

1

166

0

256

0

410

0

847

Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Ahmet Uyar
DOI: 10.46762/mamulebd.1309228
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 477

0

477

Curriculum Literacy Perception Level of Teachers
DOI: 10.24331/ijere.1270528
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 395

0

395

STEM Eğitimi Alan İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin STEM’e Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1239174
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 621

0

621

0

1148

0

756

0

132

0

1043

0

662

Lise Öğrencilerinin Üstbiliş Düşünme Becerileri
Yazarlar: Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2022 , Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 385

0

385

0

576

0

1099

Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin 21.Yüzyıl Becerileri
Yayın Bilgisi: 2021 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.822410
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4681

0

4681

0

2557

Yayınlar

1

0

410

Ortaokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Ahmet Uyar
DOI: 10.46762/mamulebd.1309228
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 477

1

0

477

Curriculum Literacy Perception Level of Teachers
DOI: 10.24331/ijere.1270528
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 395

1

0

395

STEM Eğitimi Alan İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin STEM’e Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: Ahmet Uyar
Yayın Bilgisi: 2023 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1239174
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 621

1

0

621

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN SINAV KAYGI DÜZEYLERİNİN VE SINAV KAYGILARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ
Yayın Bilgisi: 2023 , EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1263750
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1148

1

0

1148

Ortaokul Öğrencilerinin Kodlamaya Yönelik Tutumları
DOI: 10.29129/inujgse.1166046
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 576

1

0

576

Farklı Branşlardaki Öğretmenlerin 21.Yüzyıl Becerileri
Yayın Bilgisi: 2021 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.822410
ATIF 24 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4681

24

0

4681

6

0

2557

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.