Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ömer Faruk Kadan
Doç. Dr.
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
7
7
Yayın
18
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
0000-0001-5187-3694
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
İkinci Bir Dil Olarak İngilizce
Dilbilim
Eğitim
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Uluslararası İlişkiler
Erasmus
Kurum
HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
An Analysis of Turkish EFL Students’ Writing Errors
Yazarlar:
Ömer Faruk Kadan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1352815
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
405
0
FAVORİ
405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN YAZMA KAVRAMINA YÖNELİK ALGILARI: BİR METAFOR ANALİZİ
Yazarlar:
Ömer Faruk Kadan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1343919
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
384
0
FAVORİ
384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ön Lisans Öğrencilerinin E-Posta Yazma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk Kadan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1346488
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
250
0
FAVORİ
250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Empati Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ahmet Uyar
,
Ömer Faruk Kadan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1215108
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1060
0
FAVORİ
1060
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Yazma Becerisi Tutum Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması*
Yazarlar:
Ömer Faruk Kadan
,
Bülent Arı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.887978
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1018
0
FAVORİ
1018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Creative Drama on Achievement and Motivation Levels of the 7th Graders in English Language Classes
Yazarlar:
Ömer Faruk Kadan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.55.8.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2101
0
FAVORİ
2101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Birinci Sınıf Öğrencilerinin Dilekçe Yazma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hüseyin Özçakmak
,
Ömer Faruk Kadan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2361
0
FAVORİ
2361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Participatory Educational Research
Hakemlik
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
BENGİ Dünya Yörük-Türkmen Araştırmaları Dergisi
Dünya Multidisipliner Araştırmalar Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Kültürü İncelemeleri Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Yazma Becerisi Tutum Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması*
Yazarlar:
Ömer Faruk Kadan
,
Bülent Arı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.887978
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1018
2
ATIF
0
FAVORİ
1018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Creative Drama on Achievement and Motivation Levels of the 7th Graders in English Language Classes
Yazarlar:
Ömer Faruk Kadan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.55.8.3
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2101
5
ATIF
0
FAVORİ
2101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat