Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Harun Dursun
Doktora
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
4
2
Yayın
1
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0003-2367-9274
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Matematik Eğitimi
Kurum
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
The Effect of Activities Developed with Web 2.0 Tools Based on the 5E Learning Cycle Model on the Multiplication Achievement of 4th Graders
Yazarlar:
Mehmet Özenç
,
Harun Dursun
,
Selçuk Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.37.7.3
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1919
6
ATIF
2
FAVORİ
1919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect of Activities Developed with Web 2.0 Tools Based on the 5E Learning Cycle Model on the Multiplication Achievement of 4th Graders
Yazarlar:
Mehmet Özenç
,
Harun Dursun
,
Selçuk Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.37.7.3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1919
2
FAVORİ
1919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Kaygıları İle Türkçe Dersine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki (Kayseri İli Örneği)
Yazarlar:
Harun Dursun
,
Emine Gül Özenç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1986
0
FAVORİ
1986
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Hakemlik
SEBED
Yayınlar
The Effect of Activities Developed with Web 2.0 Tools Based on the 5E Learning Cycle Model on the Multiplication Achievement of 4th Graders
Yazarlar:
Mehmet Özenç
,
Harun Dursun
,
Selçuk Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.37.7.3
ATIF
6
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1919
6
ATIF
2
FAVORİ
1919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat