Tuğba YANPAR YELKEN
Yayın 38 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 23
38 Yayın
1 Hakemlik
23 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Kurum

Popüler Yayınları

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

186

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

350

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

295

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

249

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

609

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

646

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

860

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

720

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

834

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

6

ATIF

0

FAVORİ

1144

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Meta-Analysis of Research on Technological Pedagogical Content Knowledge by Gender
Yazarlar: Binnur ERGEN, Tugba YANPAR YELKEN , Sedat KANADLİ
Yayın Bilgisi: 2019 , Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.634182
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 524

0

ATIF

0

FAVORİ

524

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

695

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

828

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

1710

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1174

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1102

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Felsefe Grubu Öğrencilerinin Akademik Motivasyonları İle Sorgulama Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Gamze TUNCER , Tuğba YANPAR YELKEN , İşıl TANRISEVEN
DOI: 10.17860/mersinefd.397603
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1092

3

ATIF

0

FAVORİ

1092

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

1442

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin, Dijital Oyunların İngilizce Kelime Öğrenimine Katkısına Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Sibel CEYLANER, Tuğba YANPAR YELKEN
DOI: 10.14686/buefad.294983
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1648

1

ATIF

0

FAVORİ

1648

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

4

ATIF

0

FAVORİ

1444

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2530

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1325

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1493

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARAŞTIRMA TEMELLİ ÖĞRENMENİN İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Yazarlar: Gülnihal Alkan DİLBAZ, Tuğba Yanpar YELKEN , Sinan ÖZGELEN
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1099

0

ATIF

0

FAVORİ

1099

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

971

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

818

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

1236

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

701

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.