Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sedat Kanadlı
Doç. Dr.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
4
11
Yayın
20
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0002-0905-8677
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Fen Eğitimi
Kurum
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Kuantum Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması / The Effect of Quantum Learning Model on Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Sedat Kanadlı
,
Kerim Ünal
,
Fazilet Karakuş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5626
0
ATIF
2
FAVORİ
5626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN BİR EĞİTİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYAYI KULLANMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Bengü Akkay,
Sedat Kanadlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
0
ATIF
1
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Factor Structure of the Satisfaction with Life Scale (SWLS): A Meta-Analytic Structural Equation Modeling
Yazarlar:
Sedat Kanadlı
,
Nezaket Bilge Uzun
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1261452
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
489
0
FAVORİ
489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WebQuest Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisi: Bir Karma Sentez Çalışması
Yazarlar:
Halilibrahim Kabadayı
,
İdris Kocabey
,
Sedat Kanadlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1017283
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
0
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde ve Doğası Konusu Öğretiminde Kullanılan Yöntemlerin Etkililiğinin İncelenmesi: Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Özge Göktürk
,
Sedat Kanadlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1107405
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
0
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Diyalojik Söylem Öğrencinin Derse Aktif Katımını Arttırabilir mi?
Yazarlar: Yılmaz Sağlam,
Sedat Kanadlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.749894
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
752
0
FAVORİ
752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilişim Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri ile Toplumsal Değerlere Yönelik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayhan Koçoğlu
,
Tuğba Yanpar Yelken
,
Sedat Kanadlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.550276
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
0
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN BİR EĞİTİM ARACI OLARAK SOSYAL MEDYAYI KULLANMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Bengü Akkay,
Sedat Kanadlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
1
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Algıladığı Özerklik Desteği, Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayhan Koçoğlu
,
Sedat Kanadlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1499
0
FAVORİ
1499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ ÖZ YETERLİK VE EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedat Kanadlı
,
Ahmet Akbaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
0
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz Düzenlemeli Öğrenme Stratejilerinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Binnur Ergen
,
Sedat Kanadlı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5512
0
FAVORİ
5512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kuantum Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması / The Effect of Quantum Learning Model on Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Sedat Kanadlı
,
Kerim Ünal
,
Fazilet Karakuş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5626
2
FAVORİ
5626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin İngilizce Öz Yeterlik İnançlarının Algılanan Özerklik Desteği Açısından İncelenmesi/Investigation of Students' Self Efficacy Beliefs in Terms of Perceived Autonomy Support
Yazarlar:
Sedat Kanadlı
,
Birsen Bağçeci
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1882
0
FAVORİ
1882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Journal of Advanced Education Studies
Kastamonu Education Journal
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Advanced Education Studies
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
WebQuest Kullanımının Öğrenci Başarısına Etkisi: Bir Karma Sentez Çalışması
Yazarlar:
Halilibrahim Kabadayı
,
İdris Kocabey
,
Sedat Kanadlı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1017283
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
1
ATIF
0
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilişim Teknolojilerinden Yararlanma Düzeyleri ile Toplumsal Değerlere Yönelik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayhan Koçoğlu
,
Tuğba Yanpar Yelken
,
Sedat Kanadlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.550276
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
819
1
ATIF
0
FAVORİ
819
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat