Nilay BUMEN Prof. Dr. EGE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 13 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 20 TR Dizin Atıf 12
13 Yayın
3 Hakemlik
20 CrossRef Atıf
12 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

EGE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

0

ATIF

5

FAVORİ

631

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Merkeziyetçiliğe Karşı Özerklik Kıskacında Eğitim Programları: Sorunlar ve Öneriler
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2450
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2070

9

ATIF

1

FAVORİ

2070

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

507

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

FAVORİ

179

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

507

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretim Programı Uyarlamaları: Örüntüler, Nedenler ve Sonuçlar
Yazarlar: Bedia İLHAN, Nilay BUMEN
Yayın Bilgisi: 2023 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1181074
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 404

0

FAVORİ

404

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

605

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What Triggers Teacher Research Engagement and Sustainability in a Higher Education Context in Turkey?
Yazarlar: Vildan SAKARKAYA, Nilay BUMEN
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.43.9.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 707

0

FAVORİ

707

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

910

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2740

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1330

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Konuşma Kaygısı Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanma Çalışması
Yazarlar: Hale ALKAN, Nilay T. BÜMEN , Öner USLU
DOI: 10.17152/gefad.440534
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2146

0

FAVORİ

2146

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Merkeziyetçiliğe Karşı Özerklik Kıskacında Eğitim Programları: Sorunlar ve Öneriler
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2450
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2070

1

FAVORİ

2070

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

What Triggers Teacher Research Engagement and Sustainability in a Higher Education Context in Turkey?
Yazarlar: Vildan SAKARKAYA, Nilay BUMEN
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.43.9.2
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 707

1

ATIF

0

FAVORİ

707

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

2740

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Konuşma Kaygısı Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanma Çalışması
Yazarlar: Hale ALKAN, Nilay T. BÜMEN , Öner USLU
DOI: 10.17152/gefad.440534
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2146

1

ATIF

0

FAVORİ

2146

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Merkeziyetçiliğe Karşı Özerklik Kıskacında Eğitim Programları: Sorunlar ve Öneriler
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2450
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2070

9

ATIF

1

FAVORİ

2070

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

8

ATIF

0

FAVORİ

2523

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.