Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Nilay Bumen
Nilay Bumen
Prof. Dr.
EGE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
14
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
12
14
Yayın
4
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0003-1891-6589
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Kurum
EGE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmenliğinde Uzmanlaşma Modellerin Karşılaştırılması: Öğretmenlere Yönelik Yansımalar ve Modellere İlişkin Görüşler
Yazarlar:
Nilay T. Bumen
,
Yasin Ay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1140539
ATIF
0
FAVORİ
6
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2371
0
ATIF
6
FAVORİ
2371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliğinde Farklı Uzmanlaşma Modellerinin Öğrencilere Yansımaları: Dört Yıllık Boylamsal Bir Çalışma
Yazarlar:
Yasin Ay
,
Nilay Bumen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1139151
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
739
0
ATIF
2
FAVORİ
739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Konuşma Kaygısı Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanma Çalışması
Yazarlar: Hale Alkan,
Nilay T. Bümen
,
Öner Uslu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.440534
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2277
1
ATIF
1
FAVORİ
2277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Merkeziyetçiliğe Karşı Özerklik Kıskacında Eğitim Programları: Sorunlar ve Öneriler
Yazarlar:
Nilay T. Bümen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2450
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2249
10
ATIF
1
FAVORİ
2249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenliğinde Uzmanlaşma Modellerin Karşılaştırılması: Öğretmenlere Yönelik Yansımalar ve Modellere İlişkin Görüşler
Yazarlar:
Nilay T. Bumen
,
Yasin Ay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1140539
FAVORİ
6
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2371
6
FAVORİ
2371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Tartışmalı Konuların Etkili Öğretimine Yönelik Bir Meta Sentez
Yazarlar:
Yağmur Bahar
,
Nilay Bumen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1205267
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
284
0
FAVORİ
284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretim Programlarının Yatay ve Dikey Kaynaşıklık Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ecehan Atmaca
,
Nilay Bumen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1265159
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
402
0
FAVORİ
402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliğinde Farklı Uzmanlaşma Modellerinin Öğrencilere Yansımaları: Dört Yıllık Boylamsal Bir Çalışma
Yazarlar:
Yasin Ay
,
Nilay Bumen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1139151
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
739
2
FAVORİ
739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretim Programı Uyarlamaları: Örüntüler, Nedenler ve Sonuçlar
Yazarlar: Bedia İlhan,
Nilay Bumen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1181074
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
641
0
FAVORİ
641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Didaktik Geleneği ve Türk Eğitimine Olası Yansımaları: Eğitim Programları Geleneği ile Karşılaştırmalı bir Çözümleme
Yazarlar:
M. Emir Rüzgar
,
Nilay Bumen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1089482
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
758
0
FAVORİ
758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What Triggers Teacher Research Engagement and Sustainability in a Higher Education Context in Turkey?
Yazarlar: Vildan Sakarkaya,
Nilay Bumen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.43.9.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
821
0
FAVORİ
821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kademelendirilmiş Etkinlik Yoluyla Metin Tabanlı Programlama Öğretimi: İşbirlikli Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Erkan Geçitli
,
Nilay Bumen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.791967
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1049
0
FAVORİ
1049
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL VE ORTAOKULDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANINDA YER ALAN DERSLERİN ÖĞRETİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR ANALİZ: 1998-2018
Yazarlar:
Erkan Geçitli
,
Nilay Bumen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.58249-627376
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3006
0
FAVORİ
3006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Gelişiminde Beklenti-Değer-Bedel Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Nilay Bumen
,
Öner Uslu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.787116
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1410
0
FAVORİ
1410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Konuşma Kaygısı Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanma Çalışması
Yazarlar: Hale Alkan,
Nilay T. Bümen
,
Öner Uslu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.440534
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2277
1
FAVORİ
2277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Merkeziyetçiliğe Karşı Özerklik Kıskacında Eğitim Programları: Sorunlar ve Öneriler
Yazarlar:
Nilay T. Bümen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2450
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2249
1
FAVORİ
2249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Dersinde Araştırmaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Erişilerine, Kavram Öğrenmelerine, Üstbiliş Farkındalıklarına ve Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar: Esra Çakar Özkan,
Nilay Talu Bümen
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.57325
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2587
0
FAVORİ
2587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kubaşık öğrenme ve anlaşmazlık çözümü eğitimi ile bütünleştirilmiş öğretim programının akademik başarı ve sosyal problem çözme becerisine etkisi
Yazarlar:
Derya Gogebakan Yildiz
,
Nilay T. Bümen
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181068
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1608
0
FAVORİ
1608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretim Programı Uyarlamaları: Örüntüler, Nedenler ve Sonuçlar
Yazarlar: Bedia İlhan,
Nilay Bumen
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1181074
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
641
1
ATIF
0
FAVORİ
641
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Didaktik Geleneği ve Türk Eğitimine Olası Yansımaları: Eğitim Programları Geleneği ile Karşılaştırmalı bir Çözümleme
Yazarlar:
M. Emir Rüzgar
,
Nilay Bumen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1089482
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
758
1
ATIF
0
FAVORİ
758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What Triggers Teacher Research Engagement and Sustainability in a Higher Education Context in Turkey?
Yazarlar: Vildan Sakarkaya,
Nilay Bumen
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.43.9.2
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
821
2
ATIF
0
FAVORİ
821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL VE ORTAOKULDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANINDA YER ALAN DERSLERİN ÖĞRETİM PROGRAMLARI ÜZERİNE BİR ANALİZ: 1998-2018
Yazarlar:
Erkan Geçitli
,
Nilay Bumen
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.58249-627376
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3006
1
ATIF
0
FAVORİ
3006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Gelişiminde Beklenti-Değer-Bedel Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Nilay Bumen
,
Öner Uslu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.787116
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1410
1
ATIF
0
FAVORİ
1410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Konuşma Kaygısı Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlanma Çalışması
Yazarlar: Hale Alkan,
Nilay T. Bümen
,
Öner Uslu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.440534
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2277
1
ATIF
1
FAVORİ
2277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Merkeziyetçiliğe Karşı Özerklik Kıskacında Eğitim Programları: Sorunlar ve Öneriler
Yazarlar:
Nilay T. Bümen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2450
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2249
10
ATIF
1
FAVORİ
2249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Dersinde Araştırmaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Erişilerine, Kavram Öğrenmelerine, Üstbiliş Farkındalıklarına ve Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar: Esra Çakar Özkan,
Nilay Talu Bümen
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.57325
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2587
8
ATIF
0
FAVORİ
2587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat