Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
H. Bahadır Yanık
Yayın
7
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
6
7
Yayın
6
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Problemlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
H. Bahadır Yanık
,
Osman Bağdat
,
Murat Koparan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2734
0
ATIF
1
FAVORİ
2734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖREVE YENİ BAŞLAYAN ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR
Yazarlar:
Hüseyin Bahadır Yanık
, Osman Bağdat, Özlem Gelici, Mehtap Taştepe
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4282
0
ATIF
1
FAVORİ
4282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kavramsal Bilginin Gelişiminin İncelenmesi: Cebirsel Kesirli İfadeleri İçeren Denklemler Bağlamında
Yazarlar:
Mehtap Taştepe
,
H. Bahadır Yanık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.967628
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
724
0
FAVORİ
724
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Veri İşlemeye Yönelik Görevlerin İncelenmesi
Yazarlar:
H.bahadır Yanık
, Gökhan Özdemir,
Ayşegül Eryılmaz Çevirgen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323407
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2599
0
FAVORİ
2599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Problemlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
H. Bahadır Yanık
,
Osman Bağdat
,
Murat Koparan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2734
1
FAVORİ
2734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEBQUESTLERDE KULLANDIKLARI BAĞLAMLARIN VE BU BAĞLAMLARLA MATEMATİK ÖĞRENME ALANLARI ARASINDA KURDUKLARI İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
H. Bahadır Yanık
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1362
0
FAVORİ
1362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖREVE YENİ BAŞLAYAN ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR
Yazarlar:
Hüseyin Bahadır Yanık
, Osman Bağdat, Özlem Gelici, Mehtap Taştepe
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4282
1
FAVORİ
4282
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin WebQuestin Uygulamasına Yönelik Görüşü
Yazarlar: Aytaç Kurtuluş,
Tuba Ada
,
H. Bahadır Yanık
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.2s4m
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1772
0
FAVORİ
1772
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teaching the Concept of Unit in Measurement Interpretation of Rational Numbers
Yazarlar:
H. Bahadir Yanik
, Brandon Helding ve Alfinio Flores, Alfinio Flores
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1212
0
FAVORİ
1212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Osmangazi Journal of Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Veri İşlemeye Yönelik Görevlerin İncelenmesi
Yazarlar:
H.bahadır Yanık
, Gökhan Özdemir,
Ayşegül Eryılmaz Çevirgen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.323407
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2599
6
ATIF
0
FAVORİ
2599
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat