About
About
Roadmap
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
H. Bahadır Yanık
Publication
7
Review
6
CrossRef Cited
6
7
Publication
6
Review
6
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Institution
Popular Publications
Ortaokul Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Problemlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Authors:
H. Bahadır Yanık
,
Osman Bağdat
,
Murat Koparan
Published: 2017 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2681
0
CITED
1
FAVORITE
2681
TOTAL DOWNLOAD COUNT
GÖREVE YENİ BAŞLAYAN ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR
Authors:
Hüseyin Bahadır Yanık
, Osman Bağdat, Özlem Gelici, Mehtap Taştepe
Published: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
4224
0
CITED
1
FAVORITE
4224
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Examining the Development of Conceptual Knowledge: In the Context of Equations Containing Algebraic Fractional Expressions
Authors:
Mehtap Taştepe
,
H. Bahadır Yanık
Published: 2021 ,
International Journal of Social and Educational Sciences
DOI: 10.20860/ijoses.967628
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
707
0
FAVORITE
707
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Investigating Data Processing Related Tasks in Middle School Mathematics Textbooks
Authors:
H.bahadır Yanık
, Gökhan Özdemir,
Ayşegül Eryılmaz Çevirgen
Published: 2017 ,
Inonu University Journal of the Faculty of Education
DOI: 10.17679/inuefd.323407
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2571
0
FAVORITE
2571
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Ortaokul Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Problemlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Authors:
H. Bahadır Yanık
,
Osman Bağdat
,
Murat Koparan
Published: 2017 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2681
1
FAVORITE
2681
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ WEBQUESTLERDE KULLANDIKLARI BAĞLAMLARIN VE BU BAĞLAMLARLA MATEMATİK ÖĞRENME ALANLARI ARASINDA KURDUKLARI İLİŞKİLERİN İNCELENMESİ
Authors:
H. Bahadır Yanık
Published: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1346
0
FAVORITE
1346
TOTAL DOWNLOAD COUNT
GÖREVE YENİ BAŞLAYAN ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR
Authors:
Hüseyin Bahadır Yanık
, Osman Bağdat, Özlem Gelici, Mehtap Taştepe
Published: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
4224
1
FAVORITE
4224
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Perspective of an Middle School Mathematics Teacher’s on Using WebQuest
Authors: Aytaç Kurtuluş,
Tuba Ada
,
H. Bahadır Yanık
Published: 2014 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.2s4m
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1741
0
FAVORITE
1741
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Teaching the Concept of Unit in Measurement Interpretation of Rational Numbers
Authors:
H. Bahadir Yanik
, Brandon Helding ve Alfinio Flores, Alfinio Flores
Published: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1187
0
FAVORITE
1187
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
İlköğretim Online
Inonu University Journal of the Faculty of Education
International Journal of Social and Educational Sciences
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Reviews
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Osmangazi Journal of Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Publications
Investigating Data Processing Related Tasks in Middle School Mathematics Textbooks
Authors:
H.bahadır Yanık
, Gökhan Özdemir,
Ayşegül Eryılmaz Çevirgen
Published: 2017 ,
Inonu University Journal of the Faculty of Education
DOI: 10.17679/inuefd.323407
CITED
6
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2571
6
CITED
0
FAVORITE
2571
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour