e-ISSN: 2148-2624
Founded: 2013
Period: Quarterly
Publisher: Anı Yayıncılık
Cover Image
       


New article submissions can only be accepted via ENAD Manuscript Center.

APPLY: http://dyspanel.enadonline.com/index.php/enad


Journal of Qualitative Research in Education has updated publishing policy:
Publishing will be done as 4 issues (January, April, July and October) for per year. 
Thank you for your attention.


Manuscript Template: http://enadonline.com/en/manuscript-submission/


2021 - Issue: 28

Research Article

3. Gender Equality Awareness among Middle School Students

Dergi Şablonu


Yeni Makale Kabulu için Şablon Aşağıdaki Linktedir.

http://enadonline.com/tr/makale-gonder/

ya da

http://dergipark.gov.tr/uploads/files/a90b/8ab8/6e0e/5bf58c2e7844b.pdf


Dergiye Ait Bilgiler

Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi [ENAD]

Uluslararası, Hakemli, Açık erişim, Online e-dergi

ISSN : 2148-2624

Açık Erişim Politikası: ENAD'da yayınlanan makalelere erişim ücretsiz ve sınırsızdır.

DOI : http://dx.doi.org/10.14689/issn.2148-2624.1

Web sayfası : http://www.enadonline.com/tr/index.php

Diller : Türkçe,İngilizce

e-posta : enad.editor@gmail.com

Yayına Başlama Tarihi: Kasım 2013

Yayın Sıklığı : Yılda dört sayı [Ocak, Nisan, Temmuz ve Ekim]

Editör Kurulu

Baş Editör

Ali Ersoy, Anadolu Üniversitesi, Türkiye


Editörler

Abbas Türnüklü, Dokuz Eylül Üniversitesi, Türkiye

Ahmet Saban, Necmettin Erbakan Üniversitesi, Türkiye

Arife Figen Ersoy, Anadolu Üniversitesi, Türkiye

Bahadır Namdar, Ege Üniversitesi, Türkiye

Bülent Alan, Anadolu Üniversitesi, Türkiye

Çiğdem Kılıç, İstanbul Medeniyet Üniversitesi, Türkiye

Engin Karahan, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Türkiye

Hasan Gürgür, Anadolu Üniversitesi, Türkiye

Muhammet Özden, Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Türkiye

Murat Doğan Şahin, Anadolu Üniversitesi, Türkiye

Nuray Mamur, Pamukkale Üniversitesi, Türkiye

Şakir Çınkır, Ankara Üniversitesi, Türkiye

Vesile Alkan, Pamukkale Üniversitesi, Türkiye

Yıldız Uzuner, Anadolu Üniversitesi, Türkiye



Uluslararası Editörler Kurulu

Ali Yıldırım, Goteborg Üniversitesi, İsveç

Corrine Glesne, Vermont Üniversitesi, Amerika

Hasan Simsek, Doğu Akdeniz Üniveristesi, Türkiye

Ingrid Engdahl, Stockholm Üniversitesi, İsveç

Magos Kostas, Thessaly Üniversitesi, Yunanistan

Melih Turgut, Norveç Fen ve Teknoloji Üniversitesi, Norveç

S. Aslı Özgün-Koca, Wayne State Üniversitesi, Amerika

Şenel Poyrazlı, Pen State Üniversitesi, Amerika

Tony Mahon, Canterbury Christ Church Üniversitesi, İngiltere

Wendy Cobb, Canterbury Christ Church Üniversitesi, İngiltere



Teknik Editörler


Hilal Atlar, Anadolu Üniversitesi, Türkiye

Osman Çolaklıoğlu, Anadolu Üniversitesi, Türkiye