Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Yeşim Özer Özkan
Yeşim Özer Özkan
Prof. Dr.
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
15
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
67
TR Dizin Atıf
4
15
Yayın
12
Hakemlik
67
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0002-7712-658X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Merkezi Sınavların Öğretmenler Üzerindeki Öğretimsel ve Duyuşsal Etkilerini Belirlemeye Yönelik Öğretmen Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.394383
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1303
3
ATIF
1
FAVORİ
1303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GENİŞ ÖLÇEKLİ SINAVLARDA AÇIK UÇLU SORULARIN KULLANILMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Emre Koyuncu
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.424014
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3547
0
ATIF
1
FAVORİ
3547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Değerlendirme Okuryazarlığı Modellerinin İncelemesi: Tanımlar ve Temel Bileşenler Üzerine Bir Bakış
Yazarlar:
Lütfullah Dinçer
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
85
0
FAVORİ
85
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN DEĞERLENDİRME OKURYAZARLIĞI: TÜRKİYE'DEKİ MEVCUT DURUM, SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
117
0
FAVORİ
117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Not verme uygulamalarına ilişkin öğretmen algıları ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması ve ölçme değişmezliğinin incelenmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
,
Emre Guvendir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1115317
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
451
0
FAVORİ
451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Item Removal Strategies Conducted in Exploratory Factor Analysis: A Comparative Study
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.827950
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12624
0
FAVORİ
12624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DÜŞÜNDÜRDÜKLERİ VE ÖTESİYLE YÜKSEK RİSKLİ SINAV GERÇEĞİ
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Selahattin Turan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Alanyazın
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1593
0
FAVORİ
1593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Differential Item Functioning of PISA 2015 Mathematics Subtest Subject to Gender and Statistical Regions
Yazarlar: Mustafa Çelik,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.715020
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
0
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GENİŞ ÖLÇEKLİ SINAVLARDA AÇIK UÇLU SORULARIN KULLANILMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Emre Koyuncu
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.424014
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3547
1
FAVORİ
3547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Sınavların Öğretmenler Üzerindeki Öğretimsel ve Duyuşsal Etkilerini Belirlemeye Yönelik Öğretmen Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.394383
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1303
1
FAVORİ
1303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavının (2014-Kasım) Cinsiyet Açısından Madde Yanlılığının İncelenmesi
Yazarlar: Duriye Kübra Satıcı,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305954
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1450
0
FAVORİ
1450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Alanında Yapılan Yüksek Lisans Tezlerinin Tematik ve Metodolojik Açıdan İncelenmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Sümeyra Şenyurt
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304724
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4711
0
FAVORİ
4711
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Opinions of The Students About Transition From Basic Education to the Secondary Education (BESE-TEOG) Exam’s Implementation Conditions / Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavının Uygulama Koşullarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
, Duriye Kübra Satıcı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
856
0
FAVORİ
856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİNE YÖNELİK ALGILARININ METAFORLAR YOLUYLA BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Meltem ACAR Güvendir
,
Yeşim ÖZER Özkan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2606
0
FAVORİ
2606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ EĞİTİM ALANINDA YAYIMLANAN BİLİMSEL DERGİLERDE ÖLÇEK GELİŞTİRME VE UYARLAMA KONULU MAKALELERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.54872
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4748
0
FAVORİ
4748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE UYGULANAN GENİŞ ÖLÇEKLİ TESTLERİN ÇOK BOYUTLULUĞUNUN ANALİZİ
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2199
0
FAVORİ
2199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki ölçekleme yönteminin karşılaştırılması: İkili karşılaştırma ve sıralama yargıları
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
656
0
FAVORİ
656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Alanyazın
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Editörlük
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Alan Editörü
Türkiye Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yayınlar
Item Removal Strategies Conducted in Exploratory Factor Analysis: A Comparative Study
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.827950
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12624
14
ATIF
0
FAVORİ
12624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Differential Item Functioning of PISA 2015 Mathematics Subtest Subject to Gender and Statistical Regions
Yazarlar: Mustafa Çelik,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.715020
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
1
ATIF
0
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Sınavların Öğretmenler Üzerindeki Öğretimsel ve Duyuşsal Etkilerini Belirlemeye Yönelik Öğretmen Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.394383
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1303
3
ATIF
1
FAVORİ
1303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavının (2014-Kasım) Cinsiyet Açısından Madde Yanlılığının İncelenmesi
Yazarlar: Duriye Kübra Satıcı,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305954
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1450
1
ATIF
0
FAVORİ
1450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Alanında Yapılan Yüksek Lisans Tezlerinin Tematik ve Metodolojik Açıdan İncelenmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Sümeyra Şenyurt
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304724
ATIF
19
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4711
19
ATIF
0
FAVORİ
4711
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ EĞİTİM ALANINDA YAYIMLANAN BİLİMSEL DERGİLERDE ÖLÇEK GELİŞTİRME VE UYARLAMA KONULU MAKALELERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.54872
ATIF
29
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4748
29
ATIF
0
FAVORİ
4748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat