Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yeşim Özer Özkan
Prof. Dr.
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
15
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
78
TR Dizin Atıf
6
15
Yayın
12
Hakemlik
78
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0002-7712-658X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Ölçme Eşdeğerliliği
Kurum
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Merkezi Sınavların Öğretmenler Üzerindeki Öğretimsel ve Duyuşsal Etkilerini Belirlemeye Yönelik Öğretmen Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.394383
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1360
5
ATIF
1
FAVORİ
1360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GENİŞ ÖLÇEKLİ SINAVLARDA AÇIK UÇLU SORULARIN KULLANILMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Emre Koyuncu
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.424014
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3803
0
ATIF
1
FAVORİ
3803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Değerlendirme Okuryazarlığı Modellerinin İncelemesi: Tanımlar ve Temel Bileşenler Üzerine Bir Bakış
Yazarlar:
Lütfullah Dinçer
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
256
0
FAVORİ
256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN DEĞERLENDİRME OKURYAZARLIĞI: TÜRKİYE'DEKİ MEVCUT DURUM, SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
168
0
FAVORİ
168
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Not verme uygulamalarına ilişkin öğretmen algıları ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması ve ölçme değişmezliğinin incelenmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
,
Emre Guvendir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1115317
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
530
0
FAVORİ
530
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Item Removal Strategies Conducted in Exploratory Factor Analysis: A Comparative Study
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.827950
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14580
0
FAVORİ
14580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DÜŞÜNDÜRDÜKLERİ VE ÖTESİYLE YÜKSEK RİSKLİ SINAV GERÇEĞİ
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Selahattin Turan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Alanyazın
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1727
0
FAVORİ
1727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Differential Item Functioning of PISA 2015 Mathematics Subtest Subject to Gender and Statistical Regions
Yazarlar: Mustafa Çelik,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.715020
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1593
0
FAVORİ
1593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GENİŞ ÖLÇEKLİ SINAVLARDA AÇIK UÇLU SORULARIN KULLANILMASINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Emre Koyuncu
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.424014
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3803
1
FAVORİ
3803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Sınavların Öğretmenler Üzerindeki Öğretimsel ve Duyuşsal Etkilerini Belirlemeye Yönelik Öğretmen Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.394383
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1360
1
FAVORİ
1360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavının (2014-Kasım) Cinsiyet Açısından Madde Yanlılığının İncelenmesi
Yazarlar: Duriye Kübra Satıcı,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305954
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1490
0
FAVORİ
1490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Alanında Yapılan Yüksek Lisans Tezlerinin Tematik ve Metodolojik Açıdan İncelenmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Sümeyra Şenyurt
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304724
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5042
0
FAVORİ
5042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Opinions of The Students About Transition From Basic Education to the Secondary Education (BESE-TEOG) Exam’s Implementation Conditions / Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavının Uygulama Koşullarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
, Duriye Kübra Satıcı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
901
0
FAVORİ
901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİNE YÖNELİK ALGILARININ METAFORLAR YOLUYLA BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Meltem ACAR Güvendir
,
Yeşim ÖZER Özkan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2694
0
FAVORİ
2694
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ EĞİTİM ALANINDA YAYIMLANAN BİLİMSEL DERGİLERDE ÖLÇEK GELİŞTİRME VE UYARLAMA KONULU MAKALELERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.54872
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5022
0
FAVORİ
5022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE UYGULANAN GENİŞ ÖLÇEKLİ TESTLERİN ÇOK BOYUTLULUĞUNUN ANALİZİ
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2266
0
FAVORİ
2266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki ölçekleme yönteminin karşılaştırılması: İkili karşılaştırma ve sıralama yargıları
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Alanyazın
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Editörlük
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Alan Editörü
Türkiye Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Hakemlik
Eğitimde Kuram ve Uygulama
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yayınlar
Item Removal Strategies Conducted in Exploratory Factor Analysis: A Comparative Study
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.827950
ATIF
23
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14580
23
ATIF
0
FAVORİ
14580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Differential Item Functioning of PISA 2015 Mathematics Subtest Subject to Gender and Statistical Regions
Yazarlar: Mustafa Çelik,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.715020
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1593
1
ATIF
0
FAVORİ
1593
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Sınavların Öğretmenler Üzerindeki Öğretimsel ve Duyuşsal Etkilerini Belirlemeye Yönelik Öğretmen Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.394383
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1360
5
ATIF
1
FAVORİ
1360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavının (2014-Kasım) Cinsiyet Açısından Madde Yanlılığının İncelenmesi
Yazarlar: Duriye Kübra Satıcı,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305954
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1490
1
ATIF
0
FAVORİ
1490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Alanında Yapılan Yüksek Lisans Tezlerinin Tematik ve Metodolojik Açıdan İncelenmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Sümeyra Şenyurt
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304724
ATIF
19
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5042
19
ATIF
0
FAVORİ
5042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ EĞİTİM ALANINDA YAYIMLANAN BİLİMSEL DERGİLERDE ÖLÇEK GELİŞTİRME VE UYARLAMA KONULU MAKALELERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.54872
ATIF
29
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5022
29
ATIF
0
FAVORİ
5022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat