Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emre Guvendir
Doç. Dr.
Trakya Üniversitesi
Yayın
3
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
2
3
Yayın
2
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Trakya Üniversitesi
Yayınlar
İngilizce Öğretmen Adaylarının Covid-19 Döneminde Uzaktan Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüşleri: Türkiye'den Bir Örnek
Yazarlar:
Sinem Dündar
,
Emre Guvendir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1002223
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
428
0
FAVORİ
428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Not verme uygulamalarına ilişkin öğretmen algıları ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması ve ölçme değişmezliğinin incelenmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
,
Emre Guvendir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1115317
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
508
0
FAVORİ
508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yurt Dışı Eğitim ve İkinci Dil Öz-Yeterlik İnançları Ölçeği
Yazarlar:
Emre Güvendir
,
Meltem Acar Güvendir
,
Sinem Dündar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.756445
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
0
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
International Journal of Assessment Tools in Education
Editörlük
Trakya Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
İngilizce Öğretmen Adaylarının Covid-19 Döneminde Uzaktan Öğretmenlik Uygulamasına İlişkin Görüşleri: Türkiye'den Bir Örnek
Yazarlar:
Sinem Dündar
,
Emre Guvendir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1002223
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
428
2
ATIF
0
FAVORİ
428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat