Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Meltem Acar Güvendir
Meltem Acar Güvendir
Prof. Dr.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
15
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
73
15
Yayın
33
Hakemlik
73
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Merkezi Sınavların Öğretmenler Üzerindeki Öğretimsel ve Duyuşsal Etkilerini Belirlemeye Yönelik Öğretmen Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.394383
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1318
3
ATIF
1
FAVORİ
1318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programında Öğrencilerin Sosyoekonomik Özellikleri ile Okuma Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar: Elif Erdoğan,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548530
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1579
11
ATIF
1
FAVORİ
1579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Performans Değerlendirme Sürecine İlişkin Öğretmen Algıları Ölçeği
Yazarlar:
Ayşe Hünerli
,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.801411
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
734
0
ATIF
1
FAVORİ
734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Not verme uygulamalarına ilişkin öğretmen algıları ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması ve ölçme değişmezliğinin incelenmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
,
Emre Guvendir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1115317
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
464
0
FAVORİ
464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Item Removal Strategies Conducted in Exploratory Factor Analysis: A Comparative Study
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.827950
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13180
0
FAVORİ
13180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Performans Değerlendirme Sürecine İlişkin Öğretmen Algıları Ölçeği
Yazarlar:
Ayşe Hünerli
,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.801411
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
734
1
FAVORİ
734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programında Öğrencilerin Sosyoekonomik Özellikleri ile Okuma Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar: Elif Erdoğan,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548530
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1579
1
FAVORİ
1579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Sınavların Öğretmenler Üzerindeki Öğretimsel ve Duyuşsal Etkilerini Belirlemeye Yönelik Öğretmen Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.394383
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1318
1
FAVORİ
1318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programında Öğrencilerin Matematik Okuryazarlıkları ile Ev ve Okul Eğitim Olanakları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - (PISA-2012)
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305762
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1731
0
FAVORİ
1731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Konuşma Sınavından Elde Edilen Verilerin Güvenirliğinin Genellenebilirlik Kuramı İle Belirlenmesi
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Emre Güvendir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1876
0
FAVORİ
1876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Opinions of International Students about an International Student Center’s Orientation Training
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1220
0
FAVORİ
1220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Opinions of The Students About Transition From Basic Education to the Secondary Education (BESE-TEOG) Exam’s Implementation Conditions / Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) Sınavının Uygulama Koşullarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
, Duriye Kübra Satıcı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
866
0
FAVORİ
866
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Home educational resources, out of school factors and foreign language achievement: A study exploring the Turkish context
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Emre Güvendir
, Alper Aslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.66023
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
693
0
FAVORİ
693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİNE YÖNELİK ALGILARININ METAFORLAR YOLUYLA BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Meltem ACAR Güvendir
,
Yeşim ÖZER Özkan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2624
0
FAVORİ
2624
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN YAŞAM DURUMLARI: KIRKLARELİ VE TRAKYA ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Gökhan Özkan,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128601
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2537
0
FAVORİ
2537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ EĞİTİM ALANINDA YAYIMLANAN BİLİMSEL DERGİLERDE ÖLÇEK GELİŞTİRME VE UYARLAMA KONULU MAKALELERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.54872
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4799
0
FAVORİ
4799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE UYGULANAN GENİŞ ÖLÇEKLİ TESTLERİN ÇOK BOYUTLULUĞUNUN ANALİZİ
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2215
0
FAVORİ
2215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki ölçekleme yönteminin karşılaştırılması: İkili karşılaştırma ve sıralama yargıları
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
667
0
FAVORİ
667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
International Journal of Assessment Tools in Education
Alan Editörü
Trakya Eğitim Dergisi
Alan Editörü
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Alanyazın
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Advanced Education Studies
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Item Removal Strategies Conducted in Exploratory Factor Analysis: A Comparative Study
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.827950
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13180
15
ATIF
0
FAVORİ
13180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programında Öğrencilerin Sosyoekonomik Özellikleri ile Okuma Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar: Elif Erdoğan,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548530
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1579
11
ATIF
1
FAVORİ
1579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Sınavların Öğretmenler Üzerindeki Öğretimsel ve Duyuşsal Etkilerini Belirlemeye Yönelik Öğretmen Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Yeşim Özer Özkan
,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.394383
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1318
3
ATIF
1
FAVORİ
1318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programında Öğrencilerin Matematik Okuryazarlıkları ile Ev ve Okul Eğitim Olanakları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi - (PISA-2012)
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305762
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1731
4
ATIF
0
FAVORİ
1731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERİN YAŞAM DURUMLARI: KIRKLARELİ VE TRAKYA ÜNİVERSİTELERİ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Gökhan Özkan,
Meltem Acar Güvendir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128601
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2537
11
ATIF
0
FAVORİ
2537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ EĞİTİM ALANINDA YAYIMLANAN BİLİMSEL DERGİLERDE ÖLÇEK GELİŞTİRME VE UYARLAMA KONULU MAKALELERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Meltem Acar Güvendir
,
Yeşim Özer Özkan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.54872
ATIF
29
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4799
29
ATIF
0
FAVORİ
4799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat