Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Asiye İvrendi
Prof. Dr.
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
9
5
Yayın
13
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
0000-0002-0555-9247
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
4-6 Yaş Çocuklarına Yönelik Öz-Düzenleme Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi (Anne Formu)
Yazarlar:
Ahmet Erol
,
Asiye İvrendi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9813
0
ATIF
1
FAVORİ
9813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5-6 Yaş Çocuklarına Yönelik Geometri ve Uzaysal Algı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Asiye İvrendi
, Ahmet Erol, Abdullah Atan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2097
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2165
5
ATIF
1
FAVORİ
2165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Relationship between Socio-Dramatic Play and Self-Regulation Skills in Early Childhood
Yazarlar:
Özge Özcan
,
Asiye İvrendi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1426465
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
888
0
FAVORİ
888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Experiences of Preschool Teachers in the Professional Development Program of Children’s Self-Regulation Skills
Yazarlar:
Asiye İvrendi
,
Nilgün Kalburan
,
Zeynep Ceren Şimşek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Educators
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
928
0
FAVORİ
928
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocuklukta Bilimsel Süreç ile Öz-Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ahmet Erol
,
Asiye İvrendi
,
Özge Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1099625
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1128
0
FAVORİ
1128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5-6 Yaş Çocuklarına Yönelik Geometri ve Uzaysal Algı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Asiye İvrendi
, Ahmet Erol, Abdullah Atan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2097
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2165
1
FAVORİ
2165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4-6 Yaş Çocuklarına Yönelik Öz-Düzenleme Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi (Anne Formu)
Yazarlar:
Ahmet Erol
,
Asiye İvrendi
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9813
1
FAVORİ
9813
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Teacher Education and Educators
Kastamonu Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Teacher Education and Educators
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Erken Çocuklukta Bilimsel Süreç ile Öz-Düzenleme Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ahmet Erol
,
Asiye İvrendi
,
Özge Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1099625
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1128
2
ATIF
0
FAVORİ
1128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5-6 Yaş Çocuklarına Yönelik Geometri ve Uzaysal Algı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Asiye İvrendi
, Ahmet Erol, Abdullah Atan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2097
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2165
5
ATIF
1
FAVORİ
2165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat