Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Alper Yorulmaz
Doç. Dr.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Yayın
16
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
48
16
Yayın
22
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
48
TR Dizin Atıf
0000-0003-2832-6793
58676091600
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Temel Eğitim (Diğer)
İlköğretim
Matematik Eğitimi
Kurum
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Halil Çokçalışkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2394
0
ATIF
1
FAVORİ
2394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ SAYI HİSSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sitki Çekirdekci
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.851683
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2562
1
ATIF
1
FAVORİ
2562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2016-2020 yılları arasında yapılan ilkokul matematik eğitimi ile ilgili lisansüstü tezlere ilişkin bir analiz
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Sitki Çekirdekci
,
Beyzanur Dede
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.944280
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1372
6
ATIF
1
FAVORİ
1372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul matematik dersi öğretim programının 21. yüzyıl becerilerine göre incelenmesi
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
, Sıtkı Çekirdekçi, Halil Önal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2398
0
ATIF
1
FAVORİ
2398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki İlkokul Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin 21. Yüzyıl Beceri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Sitki Çekirdekci
,
Alper Yorulmaz
,
Halil Önal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1236002
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
0
ATIF
1
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Dijital Öğretim Yeterlik Ölçeği'nin (DTCS) Türkçeye uyarlanması: Güvenirlik, geçerlik, ölçüm değişmezliği ve gizil ortalama fark testleri
Yazarlar:
Halit Karalar
,
Bilge Aslan Altan
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1715751
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
92
0
FAVORİ
92
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygıları ve Matematik Öz-Yeterlik Algılarına Bir Bakış
Yazarlar:
Hülya Bayraker
,
Sabri Sidekli
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1688724
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
205
0
FAVORİ
205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Matematik Eğitimi İhtiyaçlarının ve Etkinlikleri Planlama-Uygulama-Değerlendirme Durumlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Maide Orçan Kaçan
,
Alper Yorulmaz
,
Asiye İvrendi
,
Özen Yıldırım
,
Bilge Aslan Altan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
410
0
FAVORİ
410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Halil Çokçalışkan
,
Alper Yorulmaz
,
Birsen Berfu Akaydın
,
Hümeyra Uysal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1209391
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1479
0
FAVORİ
1479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki İlkokul Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin 21. Yüzyıl Beceri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Sitki Çekirdekci
,
Alper Yorulmaz
,
Halil Önal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1236002
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
1
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik İnançları, Anlayışları ve Niyetleri: Bir Ölçme Aracı Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Hasan Zühtü Okulu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1106108
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
759
0
FAVORİ
759
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul matematik dersi öğretim programının 21. yüzyıl becerilerine göre incelenmesi
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
, Sıtkı Çekirdekçi, Halil Önal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2398
1
FAVORİ
2398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2016-2020 yılları arasında yapılan ilkokul matematik eğitimi ile ilgili lisansüstü tezlere ilişkin bir analiz
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Sitki Çekirdekci
,
Beyzanur Dede
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.944280
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1372
1
FAVORİ
1372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ SAYI HİSSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sitki Çekirdekci
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.851683
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2562
1
FAVORİ
2562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin “Üçgen, Kare ve Dikdörtgen” Kavramlarına İlişkin Metaforları
Yazarlar:
Sabri Sidekli
,
Esadiye Pekdemir
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.826567
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1939
0
FAVORİ
1939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğrenci Velilerinin “İlkokul” ve “Sınıf Öğretmeni” Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Hümeyra Uysal
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.676275
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
838
0
FAVORİ
838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Matematik Eğitimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
, M. Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2682
0
FAVORİ
2682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Özkan Çelik
,
Alper Yorulmaz
,
Halil Çokçalışkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548342
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3022
0
FAVORİ
3022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Ceren Duran,
Sabri Sidekli
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1778
0
FAVORİ
1778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve İlkokul Eğitim Programları: Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Rengin Zembat
,
Hilal İlknur Tunçeli
, Ezgi Akşin Yavuz,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.403605
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1472
0
FAVORİ
1472
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Halil Çokçalışkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2394
1
FAVORİ
2394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Editör , Alan Editörü , Sekreter , Editör Yardımcısı , Yayın Editörü
Sakarya University Journal of Education
Alan Editörü
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü , Mizanpaj Editörü , Yazım Editörü , Son Okuyucu , Yayın Editörü
Kurul Üyeliği
Sakarya University Journal of Education
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Türkiye’de 2016-2020 yılları arasında yapılan ilkokul matematik eğitimi ile ilgili lisansüstü tezlere ilişkin bir analiz
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Sitki Çekirdekci
,
Beyzanur Dede
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.944280
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1372
6
ATIF
1
FAVORİ
1372
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ SAYI HİSSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sitki Çekirdekci
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.851683
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2562
1
ATIF
1
FAVORİ
2562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin “Üçgen, Kare ve Dikdörtgen” Kavramlarına İlişkin Metaforları
Yazarlar:
Sabri Sidekli
,
Esadiye Pekdemir
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.826567
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1939
1
ATIF
0
FAVORİ
1939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğrenci Velilerinin “İlkokul” ve “Sınıf Öğretmeni” Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Hümeyra Uysal
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.676275
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
838
1
ATIF
0
FAVORİ
838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Özkan Çelik
,
Alper Yorulmaz
,
Halil Çokçalışkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548342
ATIF
20
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3022
20
ATIF
0
FAVORİ
3022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat