Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hasan Zühtü Okulu
Hasan Zühtü Okulu
Doç. Dr.
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
1
9
Yayın
14
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0002-2832-9620
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
astronomi eğitimi
STEM
özel yetenekliler eğitimi
öğretmen eğitimi
Kurum
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Mühendisliğin STEM Eğitimine Entegrasyonunda Kuramsal Bir İnceleme
Yazarlar:
Hasan Zühtü Okulu
,
Ayse Oguz Unver
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.841152
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1868
1
ATIF
1
FAVORİ
1868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretimde bilimsel sorgulamaya yönelik öğretmen görüşleri ölçeğinin uyarlanması
Yazarlar:
Burcu Şenler
,
Yasemin Ozdem Yilmaz
,
Ayse Oguz Unver
,
Nilay Muslu
,
Hasan Zühtü Okulu
,
Sertaç Arabacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1054229
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
1
ATIF
1
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ders Planlarına Web 2.0 Teknolojilerini Entegre Etmelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nilay Muslu
,
Nagihan İmer Çetin
,
Hasan Zühtü Okulu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1036
0
ATIF
1
FAVORİ
1036
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretimde bilimsel sorgulamaya yönelik öğretmen görüşleri ölçeğinin uyarlanması
Yazarlar:
Burcu Şenler
,
Yasemin Ozdem Yilmaz
,
Ayse Oguz Unver
,
Nilay Muslu
,
Hasan Zühtü Okulu
,
Sertaç Arabacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1054229
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
1
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ders Planlarına Web 2.0 Teknolojilerini Entegre Etmelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nilay Muslu
,
Nagihan İmer Çetin
,
Hasan Zühtü Okulu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1036
1
FAVORİ
1036
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOĞA VE BİLİM KAMPLARININ ZENGİNLEŞTİRİLMESİ: ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE YÖNELİK TASARLANAN BİR STEM KAMPININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hasan Zühtü Okulu
,
Sertaç Arabacıoğlu
,
Ayse Oguz Unver
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.910038
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
0
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIFLARDA VİDEO KAYDI HAZIR BULUNUŞLUK ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Sertaç Arabacıoğlu
,
Ayse Oguz Unver
,
Burcu Şenler
,
Hasan Zühtü Okulu
,
Yasemin Ozdem Yilmaz
,
Nilay Muslu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.1013535
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
394
0
FAVORİ
394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik İnançları, Anlayışları ve Niyetleri: Bir Ölçme Aracı Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Hasan Zühtü Okulu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1106108
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
514
0
FAVORİ
514
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mühendisliğin STEM Eğitimine Entegrasyonunda Kuramsal Bir İnceleme
Yazarlar:
Hasan Zühtü Okulu
,
Ayse Oguz Unver
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.841152
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1868
1
FAVORİ
1868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HİZMETİÇİ ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE TASARLANAN STEM ETKİNLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hasan Zühtü Okulu
,
Sertaç Arabacıoğlu
,
Ayse Oguz Unver
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
927
0
FAVORİ
927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MUBEM & SAC: STEM Based Science and Nature Camp
Yazarlar:
Hasan Zuhtu Okulu
,
Ayse Oguz Unver
, Sertac Arabacioglu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.586326
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
853
0
FAVORİ
853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Oğuz Ünver
,
Sertaç Arabacıoğlu
,
Hasan Okulu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/mskuefd.87781
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4463
0
FAVORİ
4463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Journal of AI
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Öğretimde bilimsel sorgulamaya yönelik öğretmen görüşleri ölçeğinin uyarlanması
Yazarlar:
Burcu Şenler
,
Yasemin Ozdem Yilmaz
,
Ayse Oguz Unver
,
Nilay Muslu
,
Hasan Zühtü Okulu
,
Sertaç Arabacıoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1054229
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
668
1
ATIF
1
FAVORİ
668
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mühendisliğin STEM Eğitimine Entegrasyonunda Kuramsal Bir İnceleme
Yazarlar:
Hasan Zühtü Okulu
,
Ayse Oguz Unver
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.841152
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1868
1
ATIF
1
FAVORİ
1868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MUBEM & SAC: STEM Based Science and Nature Camp
Yazarlar:
Hasan Zuhtu Okulu
,
Ayse Oguz Unver
, Sertac Arabacioglu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.586326
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
853
1
ATIF
0
FAVORİ
853
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Bu Benim Eserim Proje Yarışması Rehberlik Sürecine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ayşe Oğuz Ünver
,
Sertaç Arabacıoğlu
,
Hasan Okulu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/mskuefd.87781
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4463
15
ATIF
0
FAVORİ
4463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat