avatar
Banu Yücel-toy Prof. Dr. YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 6 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 2 TR Dizin Atıf 41
6 Yayın
22 Hakemlik
2 CrossRef Atıf
41 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Değerlendirme Öğretim Kuramları İstatistiksel Analiz Teknikleri

Kurum

YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE TASARIM BECERİ ATÖLYELERİ (TBA) ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: BİR MODEL ÖNERİSİ
Yazarlar: Banu Yücel-toy , Şeyma Uçar
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.837775
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2142

1

1

2142

Yayınlar

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE TASARIM BECERİ ATÖLYELERİ (TBA) ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: BİR MODEL ÖNERİSİ
Yazarlar: Banu Yücel-toy , Şeyma Uçar
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.837775
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2142

1

2142

YANSITICI DÜŞÜNMEYE DAYALI ÖĞRETİMİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE UYGULANMASI
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.721801
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1387

0

1387

Perceptions of Teacher Candidates regarding Project-Based Learning
Yazarlar: Ozge Deniz Baysura, Sertel Altun , Banu Yucel Toy
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1847

0

1847

Yayınlar

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE TASARIM BECERİ ATÖLYELERİ (TBA) ETKİNLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ: BİR MODEL ÖNERİSİ
Yazarlar: Banu Yücel-toy , Şeyma Uçar
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.837775
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2142

1

1

2142

YANSITICI DÜŞÜNMEYE DAYALI ÖĞRETİMİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE UYGULANMASI
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.721801
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1387

1

0

1387

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.