Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şefik Kartal
Dr. Öğr. Üyesi
TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
7
8
Yayın
2
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİM YOLUYLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ SÜRECİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar: Fatma Duman,
Şefik Kartal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kapadokya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
279
0
FAVORİ
279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Öz-Yönetimli Öğrenme Becerileri Ölçeği Geliştirme Çalışması / Development of the Self-Directed Learning Skills Scale in Distance Education
Yazarlar:
Zehra Yılmazer
,
Şefik Kartal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1340111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
729
0
FAVORİ
729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cumhuriyet Dönemi İlkokul Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Program Ögeleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Şefik Kartal
,
Alihan Öztürk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1135407
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1130
0
FAVORİ
1130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğrenme Stillerinin Analizi / The Analysis of the Teachers’ Learning Styles
Yazarlar:
Sabri Burak Kapan
,
Şefik Kartal
,
Ergin Erginer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1050094
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1007
0
FAVORİ
1007
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4+4+4 Eğitim Sisteminin Ortaöğretime Yansımalarına İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri
Yazarlar: Sinan Kayıp,
Şefik Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.909516
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1148
0
FAVORİ
1148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci sınıf öğrencilerinin tabu oyunu ile İngilizce kelime öğrenmeye yönelik görüşleri
Yazarlar:
Rümeysa Tuna Gündoğdu
,
Şefik Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.910488
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2228
0
FAVORİ
2228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Teaching English as a Foreign Language in Turkey with Denmark, Hungary, and Portugal
Yazarlar:
Muhammet Fatih Alkan
,
Şefik Kartal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Online Journal of English Language Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
943
0
FAVORİ
943
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarina Ve Başarilarina Etkileri
Yazarlar:
Şefik Kartal
,
Ramazan Özbek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326598
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1944
0
FAVORİ
1944
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kapadokya Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Online Journal of English Language Teaching
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Hakemlik
International Online Journal of Primary Education
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
4+4+4 Eğitim Sisteminin Ortaöğretime Yansımalarına İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri
Yazarlar: Sinan Kayıp,
Şefik Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.909516
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1148
1
ATIF
0
FAVORİ
1148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci sınıf öğrencilerinin tabu oyunu ile İngilizce kelime öğrenmeye yönelik görüşleri
Yazarlar:
Rümeysa Tuna Gündoğdu
,
Şefik Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.910488
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2228
2
ATIF
0
FAVORİ
2228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarina Ve Başarilarina Etkileri
Yazarlar:
Şefik Kartal
,
Ramazan Özbek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326598
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1944
4
ATIF
0
FAVORİ
1944
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat