Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yeliz Bolat
Doç. Dr.
HİTİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
6
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
4
6
Yayın
7
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0002-1661-1645
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitimde Program Geliştirme
Öğretim Tasarımı
Temel Eğitim
Sınıf Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
HİTİT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STRATEJİLERİ TERCİHLERİ VE ÖĞRENME SORUNLARI
Yazarlar:
Yeliz Bolat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.984005
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
891
0
ATIF
1
FAVORİ
891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
DİSİPLİNLER ARASI YAKLAŞIMA DAYALI İSTASYON TEKNİĞİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ ve ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Yeliz Bolat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Advanced Education Studies
DOI: 10.48166/ejaes.1330326
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
214
0
FAVORİ
214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME STRATEJİLERİ TERCİHLERİ VE ÖĞRENME SORUNLARI
Yazarlar:
Yeliz Bolat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.984005
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
891
1
FAVORİ
891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAVRAM ÖĞRETİMİ SÜRECİNİN “BİL, ANLA, YAP” BOYUTLARI BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Yeliz Bolat
,
Sevda Dolapçıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-513943
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6229
0
FAVORİ
6229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation on Metaphorical Perceptions of Gifted Students towards the Concepts of Social Studies Course, Social Studies Teacher, and Science and Arts Center
Yazarlar:
Yeliz Bolat
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
898
0
FAVORİ
898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAVRAM TEMELLİ DİSİPLİNLER ARASI YAKLAŞIMA GÖRE TASARLANAN ÜNİTENİN KAVRAMLARIN KAZANDIRILMASINA ETKİSİ/THE IMPACT ON THE CONCEPT OF UNITS DESIGNED ACCORDING TO CONCEPTUAL BASED DISCIPLINARY APPROACH
Yazarlar:
Yeliz Bolat
, Memet Karakuş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
0
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Performans Görevlerine Yönelik Tutumlarını Yordayan Değişkenlerin Belirlenmesi
Yazarlar:
YELİZ Bolat
, Memet Karakuş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
989
0
FAVORİ
989
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Advanced Education Studies
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Bilim Armonisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Bilim Armonisi
Hitit Sağlık Dergisi
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hatay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Advanced Education Studies
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
KAVRAM ÖĞRETİMİ SÜRECİNİN “BİL, ANLA, YAP” BOYUTLARI BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Yeliz Bolat
,
Sevda Dolapçıoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-513943
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6229
2
ATIF
0
FAVORİ
6229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat