Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Işıkhan Uğurel
Prof. Dr.
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
9
5
Yayın
2
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerinin Seçilen Konu, Amaç, Uygulama Şekli Bileşenleri Açısından Analizi
Yazarlar:
Çağla Toprak
,
Işıkhan Uğurel
,
Gökçe Tuncer
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.33839
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4224
2
ATIF
1
FAVORİ
4224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik ve Onun Doğasına İlişkin Metaforik Algıları ve Zihinsel İmgeleri
Yazarlar:
Sevgi Moralı
,
Işıkhan Uğurel
,
Şule Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1036337
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1275
0
FAVORİ
1275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Ulusal Düzeyde Yayınlanan Gazetelerdeki Matematikle İlgili Haberler Üzerine Bir İçerik Analizi
Yazarlar:
Nurefşan Şadan
,
İşıkhan Uğurel
, Seher Güney
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2646
0
FAVORİ
2646
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Yaşam ile İlişkilendirme Hakkındaki Düşüncelerinin Geliştirdikleri Öğrenme Etkinliklerine Yansıması
Yazarlar:
Melike Yiğit Koyunkaya
,
İşıkhan Uğurel
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.450083
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1881
0
FAVORİ
1881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İspat Kavrama Testine Dayalı Bir Öğretim Uygulamasında Karşılaşılan Güçlükler ve Sürece Müdahale Yolları
Yazarlar:
Bahattin İnam
,
İşıkhan Uğurel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1597
0
FAVORİ
1597
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerinin Seçilen Konu, Amaç, Uygulama Şekli Bileşenleri Açısından Analizi
Yazarlar:
Çağla Toprak
,
Işıkhan Uğurel
,
Gökçe Tuncer
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.33839
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4224
1
FAVORİ
4224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik ve Onun Doğasına İlişkin Metaforik Algıları ve Zihinsel İmgeleri
Yazarlar:
Sevgi Moralı
,
Işıkhan Uğurel
,
Şule Koçyiğit
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1036337
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1275
1
ATIF
0
FAVORİ
1275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Yaşam ile İlişkilendirme Hakkındaki Düşüncelerinin Geliştirdikleri Öğrenme Etkinliklerine Yansıması
Yazarlar:
Melike Yiğit Koyunkaya
,
İşıkhan Uğurel
,
Berna Tataroğlu Taşdan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.450083
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1881
6
ATIF
0
FAVORİ
1881
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Geliştirdikleri Matematik Öğrenme Etkinliklerinin Seçilen Konu, Amaç, Uygulama Şekli Bileşenleri Açısından Analizi
Yazarlar:
Çağla Toprak
,
Işıkhan Uğurel
,
Gökçe Tuncer
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.33839
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4224
2
ATIF
1
FAVORİ
4224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat