About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Eylem Bayır
Prof. Dr.
Trakya Üniversitesi
Publication
5
Review
12
CrossRef Cited
22
5
Publication
12
Review
22
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Science and Mathematics Education
Institution
Trakya Üniversitesi
Popular Publications
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının En Çok İzledikleri Çizgi Filmlerin Bilimsel Açılardan Analizi
Authors:
Eylem Bayır
,
Gülşah Günşen
Published: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.303686
CITED
12
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
12178
12
CITED
1
FAVORITE
12178
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Effects of Constructivist Approach Based Science Teaching on Scientific Process Skills of 5 Years Old Children
Authors:
Gülşah Günşen
,
Yeşim Fazlıoğlu
,
Eylem Bayır
Published: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2336
0
CITED
1
FAVORITE
2336
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Sorgulayıcı-Araştırmaya Dayalı Öğretim Yönteminin Düzeyleri Açısından İncelenmesi
Authors:
Eylem Bayır
,
Sibel Kahveci
Published: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1237
0
CITED
1
FAVORITE
1237
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Examination of Secondary School Science Textbooks in Terms of Scientific Process Skills
Authors:
Eylem Bayır
,
Sibel Kahveci
Published: 2022 ,
Cumhuriyet International Journal of Education
DOI: 10.30703/cije.1026825
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1977
0
FAVORITE
1977
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Sorgulayıcı-Araştırmaya Dayalı Öğretim Yönteminin Düzeyleri Açısından İncelenmesi
Authors:
Eylem Bayır
,
Sibel Kahveci
Published: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1237
1
FAVORITE
1237
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARININ OKUNABİLİRLİK AÇISINDAN ANALİZİ
Authors:
Eylem Bayır
,
Sibel Livdumlu Kahveci
Published: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
993
0
FAVORITE
993
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Effects of Constructivist Approach Based Science Teaching on Scientific Process Skills of 5 Years Old Children
Authors:
Gülşah Günşen
,
Yeşim Fazlıoğlu
,
Eylem Bayır
Published: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2336
1
FAVORITE
2336
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının En Çok İzledikleri Çizgi Filmlerin Bilimsel Açılardan Analizi
Authors:
Eylem Bayır
,
Gülşah Günşen
Published: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.303686
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
12178
1
FAVORITE
12178
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Cumhuriyet International Journal of Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editorship
Trakya Eğitim Dergisi
Section Editor
Editorial Board Memberships
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Reviews
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Publications
Examination of Secondary School Science Textbooks in Terms of Scientific Process Skills
Authors:
Eylem Bayır
,
Sibel Kahveci
Published: 2022 ,
Cumhuriyet International Journal of Education
DOI: 10.30703/cije.1026825
CITED
10
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1977
10
CITED
0
FAVORITE
1977
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının En Çok İzledikleri Çizgi Filmlerin Bilimsel Açılardan Analizi
Authors:
Eylem Bayır
,
Gülşah Günşen
Published: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.303686
CITED
12
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
12178
12
CITED
1
FAVORITE
12178
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour