About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
TRH
Association
Foundation
Trade Association
Company
Person
Union
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Eylem Bayır
Prof. Dr.
Trakya Üniversitesi
Publication
5
Review
12
CrossRef Cited
24
5
Publication
12
Review
24
CrossRef Cited
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Science and Mathematics Education
Institution
Trakya Üniversitesi
Popular Publications
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının En Çok İzledikleri Çizgi Filmlerin Bilimsel Açılardan Analizi
Authors:
Eylem Bayır
,
Gülşah Günşen
Published: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.303686
CITED
12
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
12441
12
CITED
1
FAVORITE
12441
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Effects of Constructivist Approach Based Science Teaching on Scientific Process Skills of 5 Years Old Children
Authors:
Gülşah Günşen
,
Yeşim Fazlıoğlu
,
Eylem Bayır
Published: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2536
0
CITED
1
FAVORITE
2536
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Sorgulayıcı-Araştırmaya Dayalı Öğretim Yönteminin Düzeyleri Açısından İncelenmesi
Authors:
Eylem Bayır
,
Sibel Kahveci
Published: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
CITED
0
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1351
0
CITED
1
FAVORITE
1351
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
Examination of Secondary School Science Textbooks in Terms of Scientific Process Skills
Authors:
Eylem Bayır
,
Sibel Kahveci
Published: 2022 ,
Cumhuriyet International Journal of Education
DOI: 10.30703/cije.1026825
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2602
0
FAVORITE
2602
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Sorgulayıcı-Araştırmaya Dayalı Öğretim Yönteminin Düzeyleri Açısından İncelenmesi
Authors:
Eylem Bayır
,
Sibel Kahveci
Published: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1351
1
FAVORITE
1351
TOTAL DOWNLOAD COUNT
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARININ OKUNABİLİRLİK AÇISINDAN ANALİZİ
Authors:
Eylem Bayır
,
Sibel Livdumlu Kahveci
Published: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1126
0
FAVORITE
1126
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Effects of Constructivist Approach Based Science Teaching on Scientific Process Skills of 5 Years Old Children
Authors:
Gülşah Günşen
,
Yeşim Fazlıoğlu
,
Eylem Bayır
Published: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2536
1
FAVORITE
2536
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının En Çok İzledikleri Çizgi Filmlerin Bilimsel Açılardan Analizi
Authors:
Eylem Bayır
,
Gülşah Günşen
Published: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.303686
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
12441
1
FAVORITE
12441
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Cumhuriyet International Journal of Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editorial Board Memberships
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Reviews
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Publications
Examination of Secondary School Science Textbooks in Terms of Scientific Process Skills
Authors:
Eylem Bayır
,
Sibel Kahveci
Published: 2022 ,
Cumhuriyet International Journal of Education
DOI: 10.30703/cije.1026825
CITED
12
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
2602
12
CITED
0
FAVORITE
2602
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının En Çok İzledikleri Çizgi Filmlerin Bilimsel Açılardan Analizi
Authors:
Eylem Bayır
,
Gülşah Günşen
Published: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.303686
CITED
12
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
12441
12
CITED
1
FAVORITE
12441
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour