502 Bad Gateway


nginx
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cover Image
Aim & Scope Author Guidelines Last Issue Archive Editorial Board Contact ... Login
e-ISSN 2536-4758 | Period Quarterly | Founded: 1986 | Publisher Hacettepe University | http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr/


 ÖZEL SAYI DUYURUSU

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2020 yılında "e-Assessment: International Perspectives" başlıklı bir özel sayı çıkarmayı planlamaktadır. Özel Sayı çağrısına ulaşmak için tıklayınız.

 

 Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisine gönderilen ve kabul edilen makaleler, intihal tarama programlarından geçirilerek ve yazarlar tarafından imzalanmış Yazar Garanti ve Yükümlülük Formu alınarak yayımlanmaktadır. Makalelerin tüm sorumlulukları yazarlara aittir. İntihal tarama programları, farklı dillerde yazılmış metinlerdeki örtüşmeleri tespit edememektedir.

 

 Dergimizin yeni yayın politikasına göre bundan sonra yayınlanacak olan sayılarda ağırlıklı olarak İngilizce makalelere öncelik verilecektir.

 

 Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nin 2019 yılı 34. cilt 3. Sayısı yayımlanmıştır.

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

e-ISSN 2536-4758 | Period Quarterly | Founded: 1986 | Publisher Hacettepe University | http://www.efdergi.hacettepe.edu.tr/
Cover Image


 ÖZEL SAYI DUYURUSU

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2020 yılında "e-Assessment: International Perspectives" başlıklı bir özel sayı çıkarmayı planlamaktadır. Özel Sayı çağrısına ulaşmak için tıklayınız.

 

 Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisine gönderilen ve kabul edilen makaleler, intihal tarama programlarından geçirilerek ve yazarlar tarafından imzalanmış Yazar Garanti ve Yükümlülük Formu alınarak yayımlanmaktadır. Makalelerin tüm sorumlulukları yazarlara aittir. İntihal tarama programları, farklı dillerde yazılmış metinlerdeki örtüşmeleri tespit edememektedir.

 

 Dergimizin yeni yayın politikasına göre bundan sonra yayınlanacak olan sayılarda ağırlıklı olarak İngilizce makalelere öncelik verilecektir.

 

 Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi'nin 2019 yılı 34. cilt 3. Sayısı yayımlanmıştır.

Volume 34 - Issue 3 - Jul 2019
  1. Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mantıksal Düşünme Düzeyleri
    Pages 586 - 601
    Ahmet Volkan YÜZÜAK, İlbilge DÖKME
  2. Investigating Language Assessment Knowledge of EFL Teachers
    Pages 602 - 620
    Elçin ÖLMEZER-ÖZTÜRK, Belgin AYDIN
  3. Okulda Öznel İyi Oluşun Okul İklimi ve Öz-Yeterlik Açısından Yordanması
    Pages 621 - 638
    Esra ASICI, Fatma Ebru İKİZ
  4. Akran Öğretiminin Zihinsel Yetersizliği Olan Bireylerin Sosyal Kabulü ve Benlik Saygısına Etkisi
    Pages 639 - 658
    Halil SELİMOĞLU, Aydan AYDIN
  5. Sosyal Bilgiler Derslerinde Storyline Yaklaşım ile Bütünleştirilmiş Kanıt Temelli Etkinliklerin Kullanımı
    Pages 659 - 684
    Hanifi ŞEKERCİ, Yücel KBAPINAR
  6. Okuma Yazma Güçlüğü ve Bir Eylem Araştırması: İkinci Sınıf Örneği
    Pages 685 - 707
    Hayati AKYOL, Esra SEVER
  7. The Effect of Flipped Learning Approach on Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
    Pages 708 - 727
    İbrahim KARAGÖL, Emrullah ESEN
  8. Bir Sözcük Sıklığı Çalışması ve Türkiye’deki Mülteci Öğrenciler
    Pages 728 - 749
    Mustafa ARMUT
  9. Examining the Use of Lesson Analysis to Improve Teacher Candidates’ Knowledge of Teaching
    Pages 750 - 768
    Müjgan BAKİ, Neslihan SÖNMEZ
  10. Exloring the Effect of Erasmus Program on Cultural Intelligence of University Students
    Pages 769 - 785
    Özge GÖKTEN, Serap EMİL
  11. Eğitimcilerin Örgütsel Sessizliklerinde Cinsiyetin ve Medenî Durumun Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
    Pages 786 - 803
    Öznur TULUNAY ATEŞ, Emine ÖNDER
  12. Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımı Engelleri ve Süreçte Karşılaşılan Sorunlar
    Pages 804 - 823
    Raziye GÜNAY BİLALOĞLU, Yaşare AKTAŞ ARNAS
  13. Etik İklim ve Okuldan Ayrılma Niyeti Arasındaki İlişki: Örgütsel Bağlılığın Aracılık Rolü
    Pages 824 - 838
    Selçuk DEMİR
  14. İlkokul ve Ortaokul Öğrencileri için Önerilen 100 Temel Eserde Karakter Güçlerinin İncelenmesi
    Pages 839 - 859
    Şerife IŞIK, Sabire KILIÇ, Nazife ÜZBE ATALAY, Sare TERZİ İLHAN, Ümre KAYNAK
  15. Öğretmen Adaylarının Özel Görelilik Konusundaki Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Pages 860 - 887
    Tuğba TAŞKIN, Şebnem KANDİL İNGEÇ