Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sema Altun Yalçın
Doç.
EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
27
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
54
TR Dizin Atıf
17
27
Yayın
8
Hakemlik
54
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
0000-0001-6349-2231
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Zehra Çakır
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1022966
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1831
2
ATIF
3
FAVORİ
1831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı STEM Eğitiminin Öğrencilerin Öğrenme İklimlerine Etkisinin Araştırılması
Yazarlar:
İrfan Topsakal
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Scholars in Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1919
0
ATIF
1
FAVORİ
1919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretimde Eğlendirici Eğitsel Materyal Kullanımı (Oyunlarla Fen Öğretimi)
Yazarlar:
Zerrin Tok Turan
,
Sema Altun Yalçın
,
Zehra Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Scholars in Education
DOI: 10.52134/ueader.895511
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
799
0
ATIF
1
FAVORİ
799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Montessori Yaklaşım Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Zehra Çakır
,
Sema Altın Yalçın
,
Paşa Yalçın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
DOI: 10.21733/ibad.548456
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2911
17
ATIF
1
FAVORİ
2911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin girişimcilik becerilerinin Girişimcilik Temelli STEM Eğitimi Açısından İncelenmesi: Karma yöntem çalışması
Yazarlar:
Meryem Meral
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1133770
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
2
ATIF
1
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sağlık Çalışanlarının Radyasyona Karşı Bilişsel, Duyuşsal ve Davranışsal Tutumlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Paşa Yalçın
,
Merve Yurt
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sağlık Bilimlerinde Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
31
0
FAVORİ
31
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçeklik Teknolojisi Kullanımının Fen Eğitiminde Öğrenci Başarılarına ve Derse Karşı Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Saliha Sarıyıldız
,
Paşa Yalçın
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1384620
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
162
0
FAVORİ
162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SU AYAK İZİ FARKINDALIKLARI VE BİLGİ DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Ceren Acaray
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1489673
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
277
0
FAVORİ
277
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metaverse Kavramı ve Öne Çıkan Terimler Üzerine Bibliyometrik Bir Analiz
Yazarlar:
Esin Ağgül
,
Paşa Yalçın
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1478575
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
257
0
FAVORİ
257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mühendislik Tasarım Sürecine Dayalı STEM Etkinliklerine Yönelik Okul öncesi Öğretmen Adayı Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Zehra Çakır
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1415574
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
178
0
FAVORİ
178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of STEM-Based Robotic Coding Education on Primary School Students’ Decision-Making Skills
Yazarlar:
Meryem Meral
,
Sema Altun Yalçın
,
Zehra Çakır
,
Esila Samur
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1355818
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
454
0
FAVORİ
454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitiminin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerine Etkisi
Yazarlar:
Sema Altun Yalçın
,
Zehra Çakır
,
Paşa Yalçın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
539
0
FAVORİ
539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SON YILLARDA GERÇEKLEŞTİRİLEN EĞİTSEL ROBOTİK ALANINDAKİ ÇALIŞMALARIN EĞİLİMLERİ: BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Meryem Meral
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1332498
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
386
0
FAVORİ
386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Fen Okuryazarlıkları ile Aşı Tereddütleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Paşa Yalçın
,
Hakan Eker
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1296509
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
307
0
FAVORİ
307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“COVID-19 DÖNEMİ UZAKTAN EĞİTİM” KONULU ÇALIŞMALAR: BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Meryem Meral
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1241635
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
235
0
FAVORİ
235
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ METAVERSE VE WEB 3.0 KAVRAMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Esin Ağgül
,
Sema Altun Yalçın
,
Paşa Yalçın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.1246357
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1207
0
FAVORİ
1207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin girişimcilik becerilerinin Girişimcilik Temelli STEM Eğitimi Açısından İncelenmesi: Karma yöntem çalışması
Yazarlar:
Meryem Meral
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1133770
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
1
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mühendislik Tasarım Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Meryem Meral
,
Sema Altun Yalçın
,
Zehra Çakır
,
Esila Samur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Innovative Research in Social Studies
DOI: 10.47503/jirss.1202372
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
509
1
FAVORİ
509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Zehra Çakır
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1022966
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1831
3
FAVORİ
1831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Eğitimlerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öz Yönetimli Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi / The Effect of Montessori Approach-based STEM Education on Pre-service Pre-school Teachers’ Self-directed Learning
Yazarlar:
Zehra Çakır
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1038793
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1792
0
FAVORİ
1792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Girişimcilik Temelli STEM Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Öz düzenleme Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Meryem Meral
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1023729
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
712
0
FAVORİ
712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Esila Samur
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilge Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.47257/busad.946745
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
1
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretimde Eğlendirici Eğitsel Materyal Kullanımı (Oyunlarla Fen Öğretimi)
Yazarlar:
Zerrin Tok Turan
,
Sema Altun Yalçın
,
Zehra Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Scholars in Education
DOI: 10.52134/ueader.895511
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
799
1
FAVORİ
799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Investigation of the Effect of Montessori Approach-based STEM Activities on the Problem-solving Skills of Pre-service Preschool Teachers
Yazarlar:
Zehra Çakır
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.824773
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1376
0
FAVORİ
1376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Fene ve Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Zehra Çakır
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.831879
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1086
0
FAVORİ
1086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim fakültesinde verilmekte olan dersler ile KPSS sınavının içeriğinin örtüşme durumuna ilişkin Fen Bilgisi öğretmen adayı görüşleri
Yazarlar:
Sema Altun Yalçın
,
Zeynel Abidin Yılmaz
,
Sinan Yalçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.829359
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
973
0
FAVORİ
973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitiminde Gerçekleştirilen STEM Eğitimlerinin Öğretmen ve Veli Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Zehra Çakır
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Active Learning
DOI: 10.48067/ijal.823224
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2549
0
FAVORİ
2549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Zehra Çakır Zehra Çakır
,
Doç. Dr. Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.636526
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1635
0
FAVORİ
1635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı STEM Eğitiminin Öğrencilerin Öğrenme İklimlerine Etkisinin Araştırılması
Yazarlar:
İrfan Topsakal
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Scholars in Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1919
1
FAVORİ
1919
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Montessori Yaklaşım Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Zehra Çakır
,
Sema Altın Yalçın
,
Paşa Yalçın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
DOI: 10.21733/ibad.548456
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2911
1
FAVORİ
2911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS ALGILARI VE BU ALGILARIN ÖĞRENME YAŞANTILARINA ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Zeynel Abidin Yılmaz
,
Sema Altun Yalçın
,
Sinan Yalçın
,
Sakıp Kahraman
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1080
0
FAVORİ
1080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitsel Internet Kullanımı Öz Yeterlik İnançlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sakıp Kahraman
,
Zeynel Abidin Yılmaz
, Mehmet Erkol,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
876
0
FAVORİ
876
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Asya Studies
Bilge Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İlköğretim Online
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Active Learning
International Journal of Scholars in Education
Journal of Innovative Research in Social Studies
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sağlık Bilimlerinde Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Hakemlik
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Yayınlar
SON YILLARDA GERÇEKLEŞTİRİLEN EĞİTSEL ROBOTİK ALANINDAKİ ÇALIŞMALARIN EĞİLİMLERİ: BİR İÇERİK ANALİZİ
Yazarlar:
Meryem Meral
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1332498
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
386
1
ATIF
0
FAVORİ
386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ METAVERSE VE WEB 3.0 KAVRAMI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Esin Ağgül
,
Sema Altun Yalçın
,
Paşa Yalçın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.1246357
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1207
3
ATIF
0
FAVORİ
1207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin girişimcilik becerilerinin Girişimcilik Temelli STEM Eğitimi Açısından İncelenmesi: Karma yöntem çalışması
Yazarlar:
Meryem Meral
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1133770
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
2
ATIF
1
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mühendislik Tasarım Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Meryem Meral
,
Sema Altun Yalçın
,
Zehra Çakır
,
Esila Samur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Innovative Research in Social Studies
DOI: 10.47503/jirss.1202372
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
509
2
ATIF
1
FAVORİ
509
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Zehra Çakır
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1022966
ATIF
2
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1831
2
ATIF
3
FAVORİ
1831
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Eğitimlerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Öz Yönetimli Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisi / The Effect of Montessori Approach-based STEM Education on Pre-service Pre-school Teachers’ Self-directed Learning
Yazarlar:
Zehra Çakır
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1038793
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1792
1
ATIF
0
FAVORİ
1792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Esila Samur
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilge Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.47257/busad.946745
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
5
ATIF
1
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Investigation of the Effect of Montessori Approach-based STEM Activities on the Problem-solving Skills of Pre-service Preschool Teachers
Yazarlar:
Zehra Çakır
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.824773
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1376
5
ATIF
0
FAVORİ
1376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Fene ve Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Zehra Çakır
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.831879
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1086
4
ATIF
0
FAVORİ
1086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim fakültesinde verilmekte olan dersler ile KPSS sınavının içeriğinin örtüşme durumuna ilişkin Fen Bilgisi öğretmen adayı görüşleri
Yazarlar:
Sema Altun Yalçın
,
Zeynel Abidin Yılmaz
,
Sinan Yalçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.829359
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
973
1
ATIF
0
FAVORİ
973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitiminde Gerçekleştirilen STEM Eğitimlerinin Öğretmen ve Veli Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Zehra Çakır
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Active Learning
DOI: 10.48067/ijal.823224
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2549
9
ATIF
0
FAVORİ
2549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Montessori Yaklaşımı Temelli STEM Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Zehra Çakır Zehra Çakır
,
Doç. Dr. Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.636526
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1635
2
ATIF
0
FAVORİ
1635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Montessori Yaklaşım Temelli STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Yaratıcılık Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Zehra Çakır
,
Sema Altın Yalçın
,
Paşa Yalçın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
DOI: 10.21733/ibad.548456
ATIF
17
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2911
17
ATIF
1
FAVORİ
2911
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat