Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esila Samur
Doktora
ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
7
4
Yayın
0
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik
Kurum
ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mühendislik Tasarım Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Meryem Meral
,
Sema Altun Yalçın
,
Zehra Çakır
,
Esila Samur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Innovative Research in Social Studies
DOI: 10.47503/jirss.1202372
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
450
2
ATIF
1
FAVORİ
450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect of STEM-Based Robotic Coding Education on Primary School Students’ Decision-Making Skills
Yazarlar:
Meryem Meral
,
Sema Altun Yalçın
,
Zehra Çakır
,
Esila Samur
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1355818
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
344
0
FAVORİ
344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Montessori Approach-Based Stem Activities on the Academic Self-Respect of Preschool Students
Yazarlar:
Esila Samur
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.1215075
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
883
0
FAVORİ
883
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mühendislik Tasarım Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Meryem Meral
,
Sema Altun Yalçın
,
Zehra Çakır
,
Esila Samur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Innovative Research in Social Studies
DOI: 10.47503/jirss.1202372
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
450
1
FAVORİ
450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Esila Samur
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilge Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.47257/busad.946745
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1104
0
FAVORİ
1104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bilge Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Journal of Education and Future
Journal of Innovative Research in Social Studies
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mühendislik Tasarım Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Meryem Meral
,
Sema Altun Yalçın
,
Zehra Çakır
,
Esila Samur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Innovative Research in Social Studies
DOI: 10.47503/jirss.1202372
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
450
2
ATIF
1
FAVORİ
450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yansıtıcı Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Esila Samur
,
Sema Altun Yalçın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilge Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.47257/busad.946745
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1104
5
ATIF
0
FAVORİ
1104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat