• Social Science
Z. ÇAKIR, S. ALTUN YALÇIN
Okul Öncesi Eğitiminde Gerçekleştirilen STEM Eğitimlerinin Öğretmen ve Veli Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi, International Journal of Active Learning, (2020)
S. ALTUN YALÇIN, Z. YILMAZ, S. YALÇIN
Preservice Science Teachers' views regarding the overlap status of the KPSS exam and the courses given in the faculty of education, e-Kafkas Journal of Educational Research, (2020)
Z. ZEHRA ÇAKIR, D. ALTUN YALÇIN
Pre-School Teacher Candidates' Views on STEM Applications Based on Montessori Approach, Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, (2020)
İ. TOPSAKAL, S. ALTUN YALÇIN
Investigating the Effect of Problem-Based STEM Education on Students’ Learning Climate, International Journal of Scholars in Education, (2020)
Z. ÇAKIR, S. ALTIN YALÇIN, P. YALÇIN
Investigation of the Effects of Pre-School Teacher Candidates Creativity Skills on Montessori Approach Based STEM Effectiveness, Journal of International Scientific Research, (2019)
Z. YILMAZ, S. ALTUN YALÇIN, S. YALÇIN, S. KAHRAMAN
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS ALGILARI VE BU ALGILARIN ÖĞRENME YAŞANTILARINA ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI, Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (2017)