Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty
Cover Image
Submit Article Send Reviewer Request Aim & Scope Author Guidelines Ethical Principles and Publication Policy Last Issue Editorial Board Contact Archive
...
Login
ISSN 1300-302X | e-ISSN 2548-0278 | Period Biannually | Founded: 1986 | Publisher Ondokuz Mayıs University |


Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty is a journal publishes original research paperss related to education and teacher education

Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty

ISSN 1300-302X | e-ISSN 2548-0278 | Period Biannually | Founded: 1986 | Publisher Ondokuz Mayıs University |
Cover Image


Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty is a journal publishes original research paperss related to education and teacher education
Volume 39 - Issue 2 - Dec 31, 2020
  1. Türkiye’de ve Avusturalya’da Öğrenim Gören Yabancı Uyruklu Yüksek Lisans Öğrencilerinin Sosyo-Kültürel ve Ekonomik Sorunları
    Pages 1 - 21
    Hüseyin ASLAN, Kheyransa BABİRZADE
  2. Ortaokul Müzik Ders Kitaplarında Yer Alan Okul Şarkılarının İncelenmesi
    Pages 22 - 44
    Siyar KÖKSAL, Ersan ÇİFTCİ
  3. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Osmanlı ve Fetih Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi Yoluyla Analizi
    Pages 45 - 63
    Hilmi DEMİRKAYA, Ahmet KÖÇ, Orhan ÜNAL
  4. Okul Öncesi Eğitiminde Değerlendirme Sürecine İlişkin Öğretmen Tutumlarının İncelenmesi
    Pages 64 - 80
    Büşra GELEBEK ÜSTÜN, Halil UZUN
  5. Dimension Culturelle Dans les Manuels de Méthode FLE
    Pages 81 - 100
    Rıfat GÜNDAY
  6. Anasanat Atölye Seçimleri ve Tutumlar Bağlamında Temel Tasarım Dersini Değerlendirmek
    Pages 101 - 122
    Zeynep HASIRCI, Berna COŞKUN ONAN
  7. Ortaokul Öğrencilerinin Üstbilişsel Yazma Farkındalık Düzeylerinin Ölçülmesi: Bir Literatür İnceleme ve Ölçek Geliştirme Çalışması
    Pages 123 - 152
    Hasan Basri KANSIZOĞLU
  8. Değerler Eğitimi Açısından Müzik Dersi Kitaplarındaki Çocuk Şarkıları
    Pages 153 - 178
    Mehmet KARA, Tuğba EMİRHAN
  9. Çokkültürlü Eğitim Ortamlarına Geleceğin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerini Hazırlamak: Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Yeterlikleri
    Pages 179 - 201
    Yıldıray KARADAĞ, Döndü ÖZDEMİR ÖZDEN
  10. Fakülte - Okul İşbirliği Modelinin Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisine Etkisi
    Pages 202 - 215
    Hulya KİLİC, Oğuzhan DOĞAN
  11. Üniversite Öğrencilerinin Yetersizlik Duygusu ile Genel Aidiyet Düzeyleri Arasındaki İlişki
    Pages 216 - 225
    Sena KILIÇ, Yücel ÖKSÜZ
  12. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Hücre Bölünmeleri Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin Değerlendirilmesi
    Pages 226 - 251
    Mücahit KÖSE, Mahmut SELVİ
  13. Okul Öncesi Dönemde Çocukları Olan Ebeveynlerin Teknoloji Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
    Pages 252 - 268
    Büşra Nur OĞUZ, Ali Yiğit KUTLUCA
  14. Argümantasyon Destekli İşbirlikli Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya, Eleştirel Düşünme Eğilimine ve Sosyobilimsel Konulara Yönelik Tutuma Etkisi
    Pages 269 - 293
    Seda OKUMUŞ
  15. Türkiye’de Eğitimde Eşitsizlikleri Azaltmak İçin Uygulanan Politikalar
    Pages 294 - 312
    Mahmut ÖZER, Cem GENÇOĞLU, Eren SUNA
  16. An Analysis of Dress up Games Played by Preschool Children on Smartphones
    Pages 313 - 326
    Bayram ÖZER, Büşra KURT
  17. Şemalarla Matematik Problemi Çözme: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerle Yürütülen Şema Temelli Öğretim Araştırmaların İncelenmesi
    Pages 327 - 342
    Ufuk ÖZKUBAT, Alpaslan KARABULUT, İrem AKÇAYIR
  18. Geçici Koruma Altındaki Suriyeli Öğrencilere İlk Okuma Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi
    Pages 343 - 359
    Furkan ŞAHİN, Emrah BOYLU
  19. Karakter ve Değerler Eğitimi Dersinin Proje Tabanlı Öğrenmeye Göre Düzenlenmesi
    Pages 360 - 384
    Şeyma ŞAHİN, Burcu ÖKMEN, Abdurrahman KILIÇ
  20. Türk ve Amerikan Doktora Adaylarının Akademik Becerilerine İlişkin Öz-Değerlendirmeleri: Nitel Bir Çalışma
    Pages 385 - 410
    Murat Bayram YILAR
Indexes and Platforms