Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Cover Image
Aim & Scope Author Guidelines Last Issue Archive Editorial Board Contact ... Login
e-ISSN 1307-6086 | Period Biannually | Founded: 2015 | Publisher Balıkesir University |


Necatibey Faculty of Education, Electronic Journal of Science and Mathematics Education is an international  on-line, refereed science and mathematics education journal that is published at least two issues in a year. 

Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi

e-ISSN 1307-6086 | Period Biannually | Founded: 2015 | Publisher Balıkesir University |
Cover Image


Necatibey Faculty of Education, Electronic Journal of Science and Mathematics Education is an international  on-line, refereed science and mathematics education journal that is published at least two issues in a year. 

Volume 13 - Issue 1 - Jun 2019
  1. Utilizing A Practitioner-Led Action Research Study to Improve Urban Students’ College Readiness and Pursuit
    Pages 1 - 30
    Olcay YAVUZ
  2. 7. Sınıf Öğrencilerinin Doğrular ve Açılar Konusunda Matematiksel Dil Kullanım Düzeyleri Ve Dile İlişkin Görüşleri
    Pages 31 - 47
    Süha YILMAZ, Zehra TÜRKMEN
  3. 9.Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Okuryazarlıklarının Akademik Başarı ve Öğrenme Stillerine Göre İncelenmesi
    Pages 48 - 75
    Kübra EFE ÇETİN, Sevinç MERT UYANGÖR
  4. 9. Sınıf “Doğa ve Kimya” Ünitesi İle İlgili Başarı Testi Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
    Pages 76 - 104
    Canan NAKİBOĞLU, Olcay GÜNEŞ YAZAR
  5. BAYESIAN VE NONBAYESIAN KESTİRİM YÖNTEMLERİNE DAYALI OLARAK SINIFLAMA İNDEKSLERİNİN TIMSS-2015 MATEMATİK TESTİ ÜZERİNDE İNCELENMESİ
    Pages 105 - 124
    Serpil ÇELİKTEN, Mehtap ÇAKAN
  6. Birleşmiş Milletler Çocuk Hakları Sözleşmesi’nin İlkokul Matematik Dersi Öğretim Programlarına Yansımaları: Tarihsel Bir Analiz
    Pages 125 - 151
    Ayşe ÖZTÜRK, Mehmet Fatih ÖZMANTAR
  7. Fen, Matematik ve Sosyal Bölümlerde Okuyan Üniversite Öğrencilerinin Yürütücü Biliş Becerilerinin Akademik Mükemmeliyetçiliklerinin ve Akademik Erteleme Davranışlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    Pages 152 - 175
    Uğur GÜRGAN, İmran GÜNDOĞDU
  8. Türkiye’de 2002-2018 Yılları Arasında Matematik Ders Kitapları Üzerine Yapılmış Tezlerin ve Makalelerin Analizi
    Pages 176 - 195
    Sevgi Çisem DEDE, Selahattin ARSLAN
  9. 7.Sınıf Öğrencilerinin Dörtgenler Konusundaki İspat Seviyelerinin İncelenmesi
    Pages 196 - 216
    Zülfiye ZEYBEK-ŞİMŞEK, Aslıhan ÜSTÜN
  10. Özel Yetenekli Öğrencilerin Eğitiminde STEM Uygulamaları
    Pages 217 - 233
    Nazlı BARIŞ, Tuğba ECEVİT
  11. İlkokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Kavram Yanılgılarına Neden Olabilecek Sözel ve Görsel İçerik
    Pages 234 - 259
    Serpil KARA, Banu AKTÜRKOĞLU
  12. Matematiksel Problemler Aracılığıyla Eğitimsel Değerlerin Aktarımı: Kuramsal Bir Çalışma
    Pages 260 - 283
    Fahrettin AŞICI, Yüksel DEDE
  13. Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Değerlere Eğilim Düzeyleri ile STEM Meslek Alanlarına İlgileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Pages 284 - 301
    Kevser HERDEM, İbrahim ÜNAL
  14. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yaşam Becerileri ile Bilişüstü Farkındalıkları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
    Pages 302 - 327
    Yusuf ZORLU, Fulya ZORLU, Sümeyye DİNÇ
  15. Türkiye’de Matematik Ders Kitaplarına Yönelik Yapılan Araştırmalardaki Eğilimler
    Pages 328 - 358
    Ömer ŞAHİN, Murat BAŞGÜL
  16. Uzamsal Becerilerin Geliştirilmesi İçin Üç Boyut İçerikli Etkileşimli Videoların Kullanılabilirliğine Yönelik Bir İnceleme
    Pages 359 - 388
    Erkan ÇALIŞKAN, Semirhan GÖKÇE, Nezih ÖNAL
  17. Oyun Temelli Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmesine Olan Etkisini Başarı, Motivasyon, Tutum ve Cinsiyet Değişkenlerine Göre İncelenmesi
    Pages 389 - 413
    Selin YAZICIOĞLU, Seda ÇAVUŞ-GÜNGÖREN
  18. Fizik Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Tercihleri ve Performansa Dayalı Ölçümler İle İlgili Karşılaştıkları Zorluklar
    Pages 414 - 435
    Bekir TANUĞUR, Feral OGAN BEKİROĞLU
  19. Basamaklı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Bilişsel Öğrenme Düzeylerine Etkisi
    Pages 436 - 459
    Züleyha YILDIRIM YAKAR, Mustafa ALBAYRAK
  20. Sanal Gerçeklik Tabanlı Öğretim Materyalinin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerde Geometriye Dayalı Problem Çözme Üzerine Etkililiği
    Pages 460 - 482
    Hasan Altun, GÜL KAHVECİ
  21. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Lisans Eğitiminde Alınan Matematik Konu Alan Derslerine İlişkin Görüşleri
    Pages 483 - 514
    Murat Genç, Mustafa Akıncı
Indexes and Platforms