Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seher Çetinkaya
Doç. Dr.
ORDU UNIVERSITY
Yayın
12
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
36
TR Dizin Atıf
17
12
Yayın
18
Hakemlik
36
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
0000-0002-1330-106X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitimde Program Değerlendirme
Sınıf Eğitimi
Kurum
ORDU UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmenleri Anlatıyor: İlkokuma Yazma Öğretimi
Yazarlar:
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3062
0
ATIF
1
FAVORİ
3062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımına Yönelik Bir Derleme Çalışması
Yazarlar:
Tuğçe Durmuş
,
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1007193
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4905
1
ATIF
1
FAVORİ
4905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Yazma Becerilerine İlişkin Makalelerin İncelenmesi: Tematik İçerik Analizi
Yazarlar:
Rabia Karaoğlu
,
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1099199
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1613
2
ATIF
1
FAVORİ
1613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
FIELD EXPERIENCE AND DIGITAL TECHNOLOGY-BASED LITERACY INSTRUCTION
Yazarlar:
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1404019
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
245
0
FAVORİ
245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ev Okuryazarlık Etkinliklerine Aile Katılımı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1325391
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
477
0
FAVORİ
477
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Yazma Becerilerine İlişkin Makalelerin İncelenmesi: Tematik İçerik Analizi
Yazarlar:
Rabia Karaoğlu
,
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1099199
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1613
1
FAVORİ
1613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Relationship Between Digital Literacy and Lifelong Learning Tendencies of Primary School Teachers
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Seher Çetinkaya
,
Alperen Şükrü Çapanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1040323
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
855
0
FAVORİ
855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımına Yönelik Bir Derleme Çalışması
Yazarlar:
Tuğçe Durmuş
,
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1007193
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4905
1
FAVORİ
4905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenleri Anlatıyor: İlkokuma Yazma Öğretimi
Yazarlar:
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3062
1
FAVORİ
3062
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL OYUN TEMELLİ DİNLEDİĞİNİ ANLAMA ETKİNLİKLERİNİN 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DİNLEDİĞİNİ ANLAMA BECERİSİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Yazarlar:
Özlem Angın
,
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
995
0
FAVORİ
995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlık Yeterlilikleri
Yazarlar:
Seher Çetinkaya
,
Sanem Tabak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3251
0
FAVORİ
3251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğretim Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Menekşe Eskici
,
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.426636
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1625
0
FAVORİ
1625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birleştirilmiş Sınıflarda ve Müstakil Sınıflarda Öğrenim Gören 1. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Mehmet Çoşkun,
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.444722
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2552
0
FAVORİ
2552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokuma Yazma Öğretiminde 60-66 Aylık Çocuklar ile İlgili Yaşanan Güçlüklere İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Seher Bayat
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3034
0
FAVORİ
3034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE EĞİTSEL OYUNLARIN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Seher Bayat
, Hülya Kılıçaslan, Şener Şentürk
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2014.14.2-5000091535
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5981
0
FAVORİ
5981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Educational Academic Research
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
FIELD EXPERIENCE AND DIGITAL TECHNOLOGY-BASED LITERACY INSTRUCTION
Yazarlar:
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1404019
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
245
1
ATIF
0
FAVORİ
245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Yazma Becerilerine İlişkin Makalelerin İncelenmesi: Tematik İçerik Analizi
Yazarlar:
Rabia Karaoğlu
,
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1099199
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1613
2
ATIF
1
FAVORİ
1613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Relationship Between Digital Literacy and Lifelong Learning Tendencies of Primary School Teachers
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Seher Çetinkaya
,
Alperen Şükrü Çapanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1040323
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
855
2
ATIF
0
FAVORİ
855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İşbirlikli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımına Yönelik Bir Derleme Çalışması
Yazarlar:
Tuğçe Durmuş
,
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1007193
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4905
1
ATIF
1
FAVORİ
4905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğretim Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Menekşe Eskici
,
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.426636
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1625
3
ATIF
0
FAVORİ
1625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birleştirilmiş Sınıflarda ve Müstakil Sınıflarda Öğrenim Gören 1. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerisinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Mehmet Çoşkun,
Seher Çetinkaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.444722
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2552
3
ATIF
0
FAVORİ
2552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE EĞİTSEL OYUNLARIN YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Seher Bayat
, Hülya Kılıçaslan, Şener Şentürk
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2014.14.2-5000091535
ATIF
24
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5981
24
ATIF
0
FAVORİ
5981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat