Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Süleyman Erkam Sulak
Doç. Dr.
ORDU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
17
Hakemlik
69
CrossRef Atıf
50
TR Dizin Atıf
101
17
Yayın
69
Hakemlik
50
CrossRef Atıf
101
TR Dizin Atıf
0000-0003-4042-891X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Kurum
ORDU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
TÜRKÇE ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİ KULLANMA BECERİSİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2091
0
ATIF
1
FAVORİ
2091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Serkan Düzgün
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787874
ATIF
32
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3260
32
ATIF
1
FAVORİ
3260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Dayalı Olarak Bütüncül Bir Yaklaşımla Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Alperen Şükrü Çapanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.979263
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1144
4
ATIF
1
FAVORİ
1144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Örüntü Türlerinin Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Sibel Çavuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1031686
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2039
0
ATIF
1
FAVORİ
2039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Öz Düzenleme Becerileri ile Matematik Ders Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Zeynep Altuntaş
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1376972
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
323
0
ATIF
1
FAVORİ
323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Öz Düzenleme Becerileri ile Matematik Ders Başarıları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Zeynep Altuntaş
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1376972
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
323
1
FAVORİ
323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin Gelişiminin Desteklenmesinde Bilişsel Çıraklık: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Alperen Şükrü Çapanoğlu
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1226661
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
767
0
FAVORİ
767
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Yaşanan Akran Zorbalığının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Zeynep Altuntaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.1058580
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1567
0
FAVORİ
1567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Robotik Kodlamaya Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erdem Yumbul
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1141525
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
966
0
FAVORİ
966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Relationship Between Digital Literacy and Lifelong Learning Tendencies of Primary School Teachers
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Seher Çetinkaya
,
Alperen Şükrü Çapanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1040323
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
870
0
FAVORİ
870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda Uzaktan Eğitim Sürecinde Yaşanan Öğrenme Kayıplarının İncelenmesi
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Alperen Şükrü Çapanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
0
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Dersinde Örüntü Türlerinin Öğretimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Sibel Çavuşoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.1031686
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2039
1
FAVORİ
2039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Dayalı Olarak Bütüncül Bir Yaklaşımla Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Alperen Şükrü Çapanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.979263
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1144
1
FAVORİ
1144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Serkan Düzgün
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787874
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3260
1
FAVORİ
3260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNİ KULLANMA BECERİSİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Üzeyir Süğümlü
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dil Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2091
1
FAVORİ
2091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sesli Okuma Prozodileri ve Okuduğunu Anlama Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Yasemin Sönmez
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2107
0
FAVORİ
2107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Merkezli Dil Bilgisi Öğretim Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Hasan Basri Kansızoğlu
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1461
0
FAVORİ
1461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRME VE İŞİTMENİN OKUMADAKİ YERİ VE ÖNEMİ
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Yasemin Sönmez
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3022
0
FAVORİ
3022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Derslerinde Öğrencilerine Üstbilişsel Okuma Stratejilerini Kullandırma Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Abdullah Behriz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1512
0
FAVORİ
1512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNSEL SÖZLÜĞÜNÜ GELİŞTİRMEDE EĞİTSEL OYUNLARIN ETKİSİ
Yazarlar: Seda Varan,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.350455
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4232
0
FAVORİ
4232
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Lisans Programında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Yasemin Sönmez
,
Ayşe Derya Işık
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1389
0
FAVORİ
1389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Özetleme Stratejisini Kullanma Düzeyinin İncelenmesi
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Şenol Arslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
The Journal of Limitless Education and Research
DOI: 10.29250/sead.292372
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1155
0
FAVORİ
1155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dil Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Journal of Limitless Education and Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
The Journal of Limitless Education and Research
Alan Editörü
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Değerler Eğitimi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Language Teaching and Educational Research
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS International Journal of Society Researches
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Scientific Educational Studies
SDU International Journal of Educational Studies
The Journal of Limitless Education and Research
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin Gelişiminin Desteklenmesinde Bilişsel Çıraklık: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Alperen Şükrü Çapanoğlu
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.7822/omuefd.1226661
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
767
1
ATIF
0
FAVORİ
767
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Robotik Kodlamaya Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erdem Yumbul
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1141525
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
966
1
ATIF
0
FAVORİ
966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Relationship Between Digital Literacy and Lifelong Learning Tendencies of Primary School Teachers
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Seher Çetinkaya
,
Alperen Şükrü Çapanoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1040323
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
870
2
ATIF
0
FAVORİ
870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Dayalı Olarak Bütüncül Bir Yaklaşımla Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Alperen Şükrü Çapanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.979263
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1144
4
ATIF
1
FAVORİ
1144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ COVID-19 PANDEMİSİ SÜRECİNDE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Serkan Düzgün
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.787874
ATIF
32
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3260
32
ATIF
1
FAVORİ
3260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ZİHİNSEL SÖZLÜĞÜNÜ GELİŞTİRMEDE EĞİTSEL OYUNLARIN ETKİSİ
Yazarlar: Seda Varan,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.350455
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4232
4
ATIF
0
FAVORİ
4232
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Özetleme Stratejisini Kullanma Düzeyinin İncelenmesi
Yazarlar:
Süleyman Erkam Sulak
,
Şenol Arslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
The Journal of Limitless Education and Research
DOI: 10.29250/sead.292372
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1155
6
ATIF
0
FAVORİ
1155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat