Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşe Derya Işık
Doç. Dr.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
20
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
2
20
Yayın
24
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0002-9867-0904
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Kurum
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenme Kaygısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Sevgi Genç Köylü
,
Ayse Derya Isık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.754276
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
923
1
ATIF
1
FAVORİ
923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematiksel Metinlerde Doğrusal ve Çoklu Metin Kullanımı
Yazarlar:
Ebru Çandır
,
Ayse Derya Isık
,
Aysun Nüket Elçi
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
369
0
FAVORİ
369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretim Merkezlerinin (TÖMER) Ölçme ve Değerlendirme Süreçleri
Yazarlar:
Ramazan Çavuşoglu
,
Ayse Derya Isık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.958711
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
500
0
FAVORİ
500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Tanısı Almış Öğrencilerin Akranları ile Karşılaştırıldığı Lisansüstü Çalışmaların Tematik İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Sayim
,
Ayse Derya Isık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.752014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
608
0
FAVORİ
608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenme Kaygısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Sevgi Genç Köylü
,
Ayse Derya Isık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.754276
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
923
1
FAVORİ
923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KWL (Ne biliyorum? Ne öğrenmek istiyorum? Ne öğrendim?) Stratejisinin İlkokul 3.Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Sami Tokgöz
,
Ayse Derya Isık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.655873
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11962
0
FAVORİ
11962
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Üçüncü Sınıf Türkçe Ders Kitabı Etkinliklerinin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Yazarlar:
Ümit Muradoğlu
,
Ayşe Derya Işık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.530039
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2110
0
FAVORİ
2110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Yabancı Dil Öğretimi ile İlgili Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Sadi Çelik,
Ayşe Işık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2604
0
FAVORİ
2604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçede Sık Kullanılan Harfler ve Öğretilmesi
Yazarlar: Firdevs Güneş,
Ayşe Derya Işık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.402700
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5181
0
FAVORİ
5181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Lisans Programında Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Yasemin Sönmez
,
Ayşe Derya Işık
,
Süleyman Erkam Sulak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1393
0
FAVORİ
1393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi: Bartın Üniversitesi Örneklemi
Yazarlar:
Doç.dr. Ayşe Derya Işık
,
Nazan Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.325522
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1396
0
FAVORİ
1396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Almanya’daki Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının Resim-Metin İlişkileri ve Kullanımları Bakımından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ayşegül Tural
,
Gülsün Şahan
,
Ayşe Derya Işık
,
Serpil Özdemir
, Hüseyin Uysal,
Onur Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.320432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1787
0
FAVORİ
1787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tablet Bilgisayarlar İçin İnternet Tabanlı Ölçme-Değerlendirme Sistemlerinin Geliştirilmesi: İlkelerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Ayşe Derya Işık
,
Barış Çukurbaşı
,
Mustafa Fidan
,
Murat Debbağ
, Erdem Erkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.287827
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Öğrenmeden Sınırsız Öğrenmeye
Yazarlar:
Ayşe Derya Işık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.285472
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1163
0
FAVORİ
1163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Başarısını Etkileyen Sosyo-Kültürel Faktörler
Yazarlar:
Ayşe Işık
, Emine Akosmanoğlu,
Abdulhadi Bilir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.13811
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
0
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcılığı Geliştirme Tekniklerinin Öğrenilmesinin Yaratıcı Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Ayşe Derya Isık
,
Gizem Saygılı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3921
0
FAVORİ
3921
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Öğrenme Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Tablet Bilgisayar Kullanma Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Firdevs Güneş
,
Ayşe Derya Isık
,
Barış Çukurbaşı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2210
0
FAVORİ
2210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KURSİYERNET UZAKTAN EĞİTİM PLATFORMUNUN YAŞAM BOYU ÖĞRENME AÇISINDA İNCELENMESİ
Yazarlar: Sami Tokgöz,
Ayşe Derya Işık
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
388
0
FAVORİ
388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ İÇİN OLUŞTURMACI YAKLAŞIM DOĞRULTUSUNDA HAZIRLANAN ÖĞRENME PAKETİNİN ETKİLERİ
Yazarlar:
Ayşe Derya Işık
, Enver Tahir Rıza
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1561
0
FAVORİ
1561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ECDL YETERLİLİKLERİ DOĞRULTUSUNDA BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNİN BİLGİSAYARDA YAZI YAZMA BECERİSİ KAZANDIRMA YETERLİLİĞİ
Yazarlar:
Ayse Derya Isık
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
545
0
FAVORİ
545
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayse Derya Isık
, Enver Tahir Rıza
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
745
0
FAVORİ
745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Bartın University Journal of Faculty of Education
Education Sciences
İlköğretim Online
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Teknik Editör , Editör , Yayın Editörü
Kurul Üyeliği
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Education Sciences
Journal of Computer and Education Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Türkçe Öğretim Merkezlerinin (TÖMER) Ölçme ve Değerlendirme Süreçleri
Yazarlar:
Ramazan Çavuşoglu
,
Ayse Derya Isık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.958711
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
500
4
ATIF
0
FAVORİ
500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Tanısı Almış Öğrencilerin Akranları ile Karşılaştırıldığı Lisansüstü Çalışmaların Tematik İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Sayim
,
Ayse Derya Isık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.752014
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
608
1
ATIF
0
FAVORİ
608
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğrenme Kaygısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Sevgi Genç Köylü
,
Ayse Derya Isık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.754276
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
923
1
ATIF
1
FAVORİ
923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KWL (Ne biliyorum? Ne öğrenmek istiyorum? Ne öğrendim?) Stratejisinin İlkokul 3.Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Sami Tokgöz
,
Ayse Derya Isık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.655873
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11962
5
ATIF
0
FAVORİ
11962
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Üçüncü Sınıf Türkçe Ders Kitabı Etkinliklerinin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
Yazarlar:
Ümit Muradoğlu
,
Ayşe Derya Işık
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.530039
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2110
3
ATIF
0
FAVORİ
2110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçede Sık Kullanılan Harfler ve Öğretilmesi
Yazarlar: Firdevs Güneş,
Ayşe Derya Işık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.402700
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5181
4
ATIF
0
FAVORİ
5181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma Alışkanlığına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi: Bartın Üniversitesi Örneklemi
Yazarlar:
Doç.dr. Ayşe Derya Işık
,
Nazan Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.325522
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1396
1
ATIF
0
FAVORİ
1396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Almanya’daki Hayat Bilgisi Ders Kitaplarının Resim-Metin İlişkileri ve Kullanımları Bakımından Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ayşegül Tural
,
Gülsün Şahan
,
Ayşe Derya Işık
,
Serpil Özdemir
, Hüseyin Uysal,
Onur Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.320432
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1787
4
ATIF
0
FAVORİ
1787
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tablet Bilgisayarlar İçin İnternet Tabanlı Ölçme-Değerlendirme Sistemlerinin Geliştirilmesi: İlkelerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Ayşe Derya Işık
,
Barış Çukurbaşı
,
Mustafa Fidan
,
Murat Debbağ
, Erdem Erkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.287827
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
1
ATIF
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Öğrenmeden Sınırsız Öğrenmeye
Yazarlar:
Ayşe Derya Işık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.285472
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1163
3
ATIF
0
FAVORİ
1163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Başarısını Etkileyen Sosyo-Kültürel Faktörler
Yazarlar:
Ayşe Işık
, Emine Akosmanoğlu,
Abdulhadi Bilir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.13811
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
1
ATIF
0
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat