avatar
Serpil Özdemir Prof. Dr. Bartın Üniversitesi
Yayın 13 Hakemlik 33 CrossRef Atıf 82 TR Dizin Atıf 76
13 Yayın
33 Hakemlik
82 CrossRef Atıf
76 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

Bartın Üniversitesi

Popüler Yayınları

Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
DOI: 10.14686/buefad.381007
ATIF 7 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2432

7

3

2432

0

1

4610

Yayınlar

0

1399

0

2220

Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerini Geliştirmede Akran Koçluğunun Rolü
Yayın Bilgisi: 2021 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.937681
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1094

0

1094

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları (Bartın Örneklemi)
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506973
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 559

0

559

Okumaya İlişkin Lisansüstü Araştırmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.455560
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3420

0

3420

0

4146

0

5856

Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
DOI: 10.14686/buefad.381007
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2432

3

2432

1

4610

0

3382

0

1841

Yayınlar

2

0

1399

1

0

2220

Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerini Geliştirmede Akran Koçluğunun Rolü
Yayın Bilgisi: 2021 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.937681
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1094

4

0

1094

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları (Bartın Örneklemi)
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506973
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 559

1

0

559

Okumaya İlişkin Lisansüstü Araştırmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.455560
ATIF 25 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3420

25

0

3420

13

0

4146

TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KONUŞMA KAYGILARINI GİDERMEDE HAZIRLIKLI KONUŞMALARIN ROLÜ
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-360001
ATIF 13 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5856

13

0

5856

Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
DOI: 10.14686/buefad.381007
ATIF 7 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2432

7

3

2432

11

0

3382