avatar
Serpil Özdemir Doç. Dr. Bartın Üniversitesi
Yayın 13 Hakemlik 26 CrossRef Atıf 67 TR Dizin Atıf 66
13 Yayın
26 Hakemlik
67 CrossRef Atıf
66 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

Bartın Üniversitesi

Popüler Yayınları

Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
DOI: 10.14686/buefad.381007
ATIF 7 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2197

7

2

2197

0

1

4229

Yayınlar

0

897

0

1623

Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerini Geliştirmede Akran Koçluğunun Rolü
Yayın Bilgisi: 2021 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.937681
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 860

0

860

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları (Bartın Örneklemi)
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506973
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 404

0

404

Okumaya İlişkin Lisansüstü Araştırmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.455560
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2966

0

2966

0

3597

0

5443

Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
DOI: 10.14686/buefad.381007
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2197

2

2197

1

4229

0

3243

0

1708

Yayınlar

1

0

1623

Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerini Geliştirmede Akran Koçluğunun Rolü
Yayın Bilgisi: 2021 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.937681
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 860

1

0

860

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları (Bartın Örneklemi)
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506973
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 404

1

0

404

Okumaya İlişkin Lisansüstü Araştırmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.455560
ATIF 22 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2966

22

0

2966

9

0

3597

TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KONUŞMA KAYGILARINI GİDERMEDE HAZIRLIKLI KONUŞMALARIN ROLÜ
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-360001
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5443

12

0

5443

Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
DOI: 10.14686/buefad.381007
ATIF 7 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2197

7

2

2197

10

0

3243

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.