avatar
Serpil Özdemir Prof. Dr. Bartın Üniversitesi
Yayın 13 Hakemlik 33 CrossRef Atıf 79 TR Dizin Atıf 76
13 Yayın
33 Hakemlik
79 CrossRef Atıf
76 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

Kurum

Bartın Üniversitesi

Popüler Yayınları

Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
DOI: 10.14686/buefad.381007
ATIF 7 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2368

7

3

2368

0

1

4565

Yayınlar

0

1298

0

2049

Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerini Geliştirmede Akran Koçluğunun Rolü
Yayın Bilgisi: 2021 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.937681
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1047

0

1047

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları (Bartın Örneklemi)
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506973
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 515

0

515

Okumaya İlişkin Lisansüstü Araştırmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.455560
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3362

0

3362

0

3961

0

5761

Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
DOI: 10.14686/buefad.381007
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2368

3

2368

1

4565

0

3361

0

1810

Yayınlar

2

0

1298

1

0

2049

Öğretmen Adaylarının Öğretim Becerilerini Geliştirmede Akran Koçluğunun Rolü
Yayın Bilgisi: 2021 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.937681
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1047

3

0

1047

İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumları (Bartın Örneklemi)
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506973
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 515

1

0

515

Okumaya İlişkin Lisansüstü Araştırmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.455560
ATIF 23 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3362

23

0

3362

13

0

3961

TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ KONUŞMA KAYGILARINI GİDERMEDE HAZIRLIKLI KONUŞMALARIN ROLÜ
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-360001
ATIF 13 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5761

13

0

5761

Öğretmen Adaylarının Okuma Stratejilerini Kullanma Düzeyleri
DOI: 10.14686/buefad.381007
ATIF 7 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2368

7

3

2368

11

0

3361

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.