Üzeyir SÜĞÜMLÜ Doç. Dr. ORDU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 15 Hakemlik 33 CrossRef Atıf 7
15 Yayın
33 Hakemlik
7 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Türkçe Eğitimi

Kurum

ORDU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Türkçe Öğretiminde Öz Değerlendirme Uygulamaları
Yayın Bilgisi: 2021 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.972445
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1598

0

ATIF

2

FAVORİ

1598

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

2054

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

889

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

1

FAVORİ

1280

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metin Türleri ile Kalıplaşmış Söz Varlığı İlişkisi
Yazarlar: Üzeyir SÜĞÜMLÜ, Asena ERASLAN
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.557969
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1667

3

ATIF

1

FAVORİ

1667

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

340

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Öz Değerlendirme Uygulamaları
Yayın Bilgisi: 2021 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.972445
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1598

0

ATIF

2

FAVORİ

1598

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1035

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

900

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİNLEME/İZLEME STRATEJİLERİNE YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA: PROGRAM VE DERS KİTAPLARI
Yazarlar: Üzeyir SÜĞÜMLÜ , Sema Nur YÜCE
DOI: 10.33692/avrasyad.731880
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1205

0

ATIF

1

FAVORİ

1205

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Readability of Turkish tales
DOI: 10.17263/jlls.759354
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 639

0

ATIF

1

FAVORİ

639

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Çalışmalarındaki Yazım ve Noktalama Hatalarının Belirlenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.706748
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1566

1

ATIF

1

FAVORİ

1566

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1433

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

1

FAVORİ

1280

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

2054

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metin Türleri ile Kalıplaşmış Söz Varlığı İlişkisi
Yazarlar: Üzeyir SÜĞÜMLÜ , Asena ERASLAN
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.557969
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1667

3

ATIF

1

FAVORİ

1667

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

889

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkülerin Türkçe Eğitiminde Kullanılabilirliği
DOI: 10.19126/suje.480111
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4304

0

ATIF

1

FAVORİ

4304

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAZMA ÖZERKLİĞİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Keziban TEKŞAN, Üzeyir SÜĞÜMLÜ
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 634

0

ATIF

1

FAVORİ

634

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.