Üzeyir SÜĞÜMLÜ Doç. Dr. ORDU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 15 Hakemlik 31 CrossRef Atıf 5
15 Yayın
31 Hakemlik
5 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Türkçe Eğitimi

Kurum

ORDU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Türkçe Öğretiminde Öz Değerlendirme Uygulamaları
Yayın Bilgisi: 2021 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.972445
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 955

0

ATIF

2

FAVORİ

955

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

1934

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

822

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

1

FAVORİ

1232

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metin Türleri ile Kalıplaşmış Söz Varlığı İlişkisi
Yazarlar: Üzeyir SÜĞÜMLÜ, Asena ERASLAN
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.557969
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1555

2

ATIF

1

FAVORİ

1555

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

202

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretiminde Öz Değerlendirme Uygulamaları
Yayın Bilgisi: 2021 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.972445
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 955

0

ATIF

2

FAVORİ

955

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

914

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

807

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DİNLEME/İZLEME STRATEJİLERİNE YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI BİR ÇALIŞMA: PROGRAM VE DERS KİTAPLARI
Yazarlar: Üzeyir SÜĞÜMLÜ , Sema Nur YÜCE
DOI: 10.33692/avrasyad.731880
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1108

0

ATIF

1

FAVORİ

1108

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Readability of Turkish tales
DOI: 10.17263/jlls.759354
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 606

0

ATIF

1

FAVORİ

606

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Çalışmalarındaki Yazım ve Noktalama Hatalarının Belirlenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.706748
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1461

0

ATIF

1

FAVORİ

1461

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1314

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

1

FAVORİ

1232

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

2

FAVORİ

1934

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metin Türleri ile Kalıplaşmış Söz Varlığı İlişkisi
Yazarlar: Üzeyir SÜĞÜMLÜ , Asena ERASLAN
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.557969
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1555

2

ATIF

1

FAVORİ

1555

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

822

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkülerin Türkçe Eğitiminde Kullanılabilirliği
DOI: 10.19126/suje.480111
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4185

0

ATIF

1

FAVORİ

4185

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAZMA ÖZERKLİĞİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Keziban TEKŞAN, Üzeyir SÜĞÜMLÜ
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 585

0

ATIF

1

FAVORİ

585

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
: DergiPark Kullanıcı Rozeti hakkında bilgi almak için tıklayınız.