Serkan ÜNSAL Doç. Dr. kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi
Yayın 28 Hakemlik 25 CrossRef Atıf 50
28 Yayın
25 Hakemlik
50 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi

Popüler Yayınları

2

ATIF

1

FAVORİ

7526

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

4630

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1557

4

ATIF

1

FAVORİ

1557

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1388

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

9196

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 961

1

FAVORİ

961

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

430

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1557

1

FAVORİ

1557

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

1388

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1457

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

418

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

9196

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1897

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1561

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2698

0

FAVORİ

2698

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1057

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1770

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
DOI: 10.19126/suje.379040
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7468

0

FAVORİ

7468

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2278

0

FAVORİ

2278

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9130

0

FAVORİ

9130

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

4630

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

FAVORİ

7526

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

5178

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2702

0

FAVORİ

2702

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1530

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1643

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

1

ATIF

0

FAVORİ

450

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

430

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1557

4

ATIF

1

FAVORİ

1557

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1457

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

9196

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

3

ATIF

0

FAVORİ

1897

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

1561

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2698

4

ATIF

0

FAVORİ

2698

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
DOI: 10.19126/suje.379040
ATIF 17 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7468

17

ATIF

0

FAVORİ

7468

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2278

2

ATIF

0

FAVORİ

2278

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9130

2

ATIF

0

FAVORİ

9130

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

7526

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2702

9

ATIF

0

FAVORİ

2702

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1530

2

ATIF

0

FAVORİ

1530

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.