Serkan Ünsal profil resmi
Serkan Ünsal Doç. Dr. kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi
Yayın 31 Hakemlik 30 CrossRef Atıf 65
31 Yayın
30 Hakemlik
65 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi

Popüler Yayınları

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1158

0

2

1158

2

1

8030

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1875

5

1

1875

0

1

1695

7

1

12713

Yayınlar

0

61

Merkezî Sınavların Velilere Yönelik Sosyal, Psikolojik ve Ekonomik Yansımaları
DOI: 10.30703/cije.1311762
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 196

0

196

0

386

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1158

2

1158

0

690

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1875

1

1875

1

1695

0

2160

0

529

1

12713

0

2484

0

3096

Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3056

0

3056

0

1333

0

1930

Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
DOI: 10.19126/suje.379040
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8079

0

8079

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2387

0

2387

Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11053

0

11053

0

4982

1

8030

0

5313

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2790

0

2790

0

1607

0

1694

Yayınlar

1

0

606

2

0

690

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1875

5

1

1875

4

0

2160

7

1

12713

3

0

2484

1

0

3096

Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3056

4

0

3056

Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
DOI: 10.19126/suje.379040
ATIF 20 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8079

20

0

8079

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2387

2

0

2387

Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11053

3

0

11053

2

1

8030

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2790

9

0

2790

Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1607

2

0

1607

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.