Serkan Ünsal profil resmi
Serkan Ünsal Doç. Dr. kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi
Yayın 33 Hakemlik 33 CrossRef Atıf 79
33 Yayın
33 Hakemlik
79 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri

Kurum

kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi

Popüler Yayınları

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1250

1

2

1250

Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12124

4

1

12124

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2041

7

1

2041

2

1

8218

9

1

14731

Yayınlar

0

222

0

151

0

369

Merkezî Sınavların Velilere Yönelik Sosyal, Psikolojik ve Ekonomik Yansımaları
DOI: 10.30703/cije.1311762
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 431

0

431

1

577

0

1092

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1250

2

1250

0

823

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2041

1

2041

1

1884

0

2501

0

588

1

14731

0

3041

0

4191

Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3303

0

3303

0

1557

0

2068

Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
DOI: 10.19126/suje.379040
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8343

0

8343

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2450

0

2450

Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12124

1

12124

0

5144

1

8218

0

5398

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2858

0

2858

0

1696

0

1752

Yayınlar

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1250

1

2

1250

1

0

729

2

0

823

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2041

7

1

2041

5

0

2501

9

1

14731

3

0

3041

1

0

4191

Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3303

5

0

3303

Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
DOI: 10.19126/suje.379040
ATIF 25 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8343

25

0

8343

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2450

2

0

2450

Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12124

4

1

12124

2

1

8218

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2858

10

0

2858

Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1696

2

0

1696

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.