Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Serkan ÜNSAL
Serkan ÜNSAL
Doç. Dr.
kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi
Bilinmiyor
Yayın
28
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
50
Bilinmiyor
28
Yayın
25
Hakemlik
50
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi
Popüler Yayınları
Orta Öğretim Felsefe Dersine Yönelik Öğretmen Görüşleri: Kazanımlar, Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.264038
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7526
2
ATIF
1
FAVORİ
7526
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FELSEFE ÖĞRETİMİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN KULLANIMI
Yazarlar:
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4630
0
ATIF
1
FAVORİ
4630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
,
Selçuk KABA
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1557
4
ATIF
1
FAVORİ
1557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Veli Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenlerinin Tercih Edilme Nedenleri
Yazarlar:
Sami AYDIN
,
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1388
0
ATIF
1
FAVORİ
1388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN TANIMI, ÖNEMİ VE ÖĞRETMENLERİN DEĞİŞEN ROLLERİ ÜZERİNE NİTEL BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.46928/iticusbe.956111
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9196
1
ATIF
1
FAVORİ
9196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Adanmışlıklarına ve Bağlılıklarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
,
Fatma TUĞ
,
Neslihan Cansu SALİHOGLU
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1024005
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
635
0
FAVORİ
635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
Yazarlar:
Faruk YÜKSEK
,
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
1
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Suriyeli Mülteci Velilerle Yaşadıkları Sorunlar Sorunların Nedenleri ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Davut NACAR
,
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
354
0
FAVORİ
354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla Öğrencilerin Uzaktan Eğitime Yönelik Bilişsel Yapıların İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
,
Müslüm DEMİR
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
283
0
FAVORİ
283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN KİŞİSEL-MESLEKİ YETKİNLİK ALGILARI İLE MESLEKİ DAYANIKLILIK İNANÇLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yasin Celil ÇETİN
,
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.872532
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
450
0
FAVORİ
450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005 yılı öncesi ve sonrası öğretmen öğrenci ve veli profillerine ilişkin öğretmen görüşlerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
,
Abdullah ÇETİN
,
Faruk YÜKSEK
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1035236
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
430
0
FAVORİ
430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
,
Selçuk KABA
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1557
1
FAVORİ
1557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Veli Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenlerinin Tercih Edilme Nedenleri
Yazarlar:
Sami AYDIN
,
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1388
1
FAVORİ
1388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018-2019 Öğretim Yılında Güncellenen Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah ÇETİN
,
Serkan ÜNSAL
,
Ebru HEKİMOĞLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.904931
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1457
0
FAVORİ
1457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tercih Edilen Sınıf Öğretmenlerinin Mesleğe Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Sami AYDIN
,
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
418
0
FAVORİ
418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN TANIMI, ÖNEMİ VE ÖĞRETMENLERİN DEĞİŞEN ROLLERİ ÜZERİNE NİTEL BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.46928/iticusbe.956111
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9196
1
FAVORİ
9196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yılın Öğretmenleri: Çalışmaları, Motivasyon Unsurları, Kişisel ve Mesleki Özellikleri
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
,
Hasan İĞDE
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.818654
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1897
0
FAVORİ
1897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimin İşlevlerinin Gerçekleşme Düzeyinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Abdullah GÖKDAŞ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.675779
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1561
0
FAVORİ
1561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Abdullah ÇETİN
,
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2698
0
FAVORİ
2698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Sınavların Öğretmenler Üzerinde Sosyal, Psikolojik Etkisi ve Öğretmenlerin Öğretim Programı Uygulamalarına Yansıması
Yazarlar:
Abdullah ÇETİN
,
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1711
0
FAVORİ
1711
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Programlarında Değişim: Öğretmen Algıları
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
, Abdullah ÇETİN,
Fahrettin KORKMAZ
,
Mikail AYDEMİR
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1057
0
FAVORİ
1057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞERLERLE İLGİLİ ZİHİNSEL YAPILARI
Yazarlar:
Abdullah ÇETİN
,
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1770
0
FAVORİ
1770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.379040
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7468
0
FAVORİ
7468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Fahrettin Korkmaz
,
Mikail Aydemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.351661
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2278
0
FAVORİ
2278
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.337847
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9130
0
FAVORİ
9130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FELSEFE ÖĞRETİMİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN KULLANIMI
Yazarlar:
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4630
1
FAVORİ
4630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyoloji Dersi Öğretim Programı Kazanımları ve Değerlendirme Sorularının SOLO Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar:
Fahrettin KORKMAZ
,
Serkan UNSAL
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
981
0
FAVORİ
981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Öğretim Felsefe Dersine Yönelik Öğretmen Görüşleri: Kazanımlar, Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.264038
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7526
1
FAVORİ
7526
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının İşlevlerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
, Fahrettin KORKMAZ
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5178
0
FAVORİ
5178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerin ‘‘Teknoloji’’ Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelemesi / An Investigation of Preschool Teachers’ Perceptions on the Concept of “Technology”
Yazarlar:
Fahrettin KORKMAZ
,
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2639
0
FAVORİ
2639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yazarlar:
Fahrettin KORKMAZ
,
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2702
0
FAVORİ
2702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
,
Birsen BAĞÇECİ
, Nafiye Nur MEŞE,
Fahrettin KORKMAZ
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1530
0
FAVORİ
1530
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Öğretim Öğrencilerinin Demokratik Tutum ve Davranışlarında Görsel Araçların Etkisine Yönelik Deneysel Bir Çalışma
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
, Davut NACAR,
Derya KESKİNPALTA
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.75050
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1643
0
FAVORİ
1643
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Education Journal
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Education
Editörlük
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Editör
Scientific Educational Studies
Alan Editörü
Hakemlik
Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Scientific Educational Studies
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
ÖĞRETMENLERİN KİŞİSEL-MESLEKİ YETKİNLİK ALGILARI İLE MESLEKİ DAYANIKLILIK İNANÇLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yasin Celil ÇETİN
,
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.872532
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
450
1
ATIF
0
FAVORİ
450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005 yılı öncesi ve sonrası öğretmen öğrenci ve veli profillerine ilişkin öğretmen görüşlerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
,
Abdullah ÇETİN
,
Faruk YÜKSEK
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1035236
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
430
1
ATIF
0
FAVORİ
430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
,
Selçuk KABA
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1557
4
ATIF
1
FAVORİ
1557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018-2019 Öğretim Yılında Güncellenen Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah ÇETİN
,
Serkan ÜNSAL
,
Ebru HEKİMOĞLU
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.904931
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1457
1
ATIF
0
FAVORİ
1457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN TANIMI, ÖNEMİ VE ÖĞRETMENLERİN DEĞİŞEN ROLLERİ ÜZERİNE NİTEL BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.46928/iticusbe.956111
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9196
1
ATIF
1
FAVORİ
9196
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yılın Öğretmenleri: Çalışmaları, Motivasyon Unsurları, Kişisel ve Mesleki Özellikleri
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
,
Hasan İĞDE
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.818654
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1897
3
ATIF
0
FAVORİ
1897
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimin İşlevlerinin Gerçekleşme Düzeyinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Abdullah GÖKDAŞ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.675779
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1561
1
ATIF
0
FAVORİ
1561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Abdullah ÇETİN
,
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2698
4
ATIF
0
FAVORİ
2698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.379040
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7468
17
ATIF
0
FAVORİ
7468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Fahrettin Korkmaz
,
Mikail Aydemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.351661
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2278
2
ATIF
0
FAVORİ
2278
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.337847
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9130
2
ATIF
0
FAVORİ
9130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Öğretim Felsefe Dersine Yönelik Öğretmen Görüşleri: Kazanımlar, Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.264038
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7526
2
ATIF
1
FAVORİ
7526
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yazarlar:
Fahrettin KORKMAZ
,
Serkan ÜNSAL
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2702
9
ATIF
0
FAVORİ
2702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Serkan ÜNSAL
,
Birsen BAĞÇECİ
, Nafiye Nur MEŞE,
Fahrettin KORKMAZ
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1530
2
ATIF
0
FAVORİ
1530
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat