Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serkan Ünsal
Doç. Dr.
kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi
Yayın
33
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
79
33
Yayın
33
Hakemlik
79
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri
Kurum
kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi
Popüler Yayınları
Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
Yazarlar:
Faruk Yüksek
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1250
1
ATIF
2
FAVORİ
1250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
Yazarlar:
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.337847
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12124
4
ATIF
1
FAVORİ
12124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Selçuk Kaba
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2041
7
ATIF
1
FAVORİ
2041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Öğretim Felsefe Dersine Yönelik Öğretmen Görüşleri: Kazanımlar, Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.264038
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8218
2
ATIF
1
FAVORİ
8218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN TANIMI, ÖNEMİ VE ÖĞRETMENLERİN DEĞİŞEN ROLLERİ ÜZERİNE NİTEL BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.46928/iticusbe.956111
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14731
9
ATIF
1
FAVORİ
14731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Motivasyonları Üzerine Fenomonolojik Bir Araştırma
Yazarlar:
Aslıhan Topuz Taşlialan
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1468253
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
222
0
FAVORİ
222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim İlkeleri Açısından Ortaöğretim Sosyoloji Ders Kitabının İncelenmesi
Yazarlar:
Yusuf Deniz Görücü
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1477986
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
151
0
FAVORİ
151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers' Reflective Thinking on Their Professional Experiences
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Reyhan Ağçam
,
Cennet Tandırcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1316320
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
369
0
FAVORİ
369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezî Sınavların Velilere Yönelik Sosyal, Psikolojik ve Ekonomik Yansımaları
Yazarlar:
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1311762
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
431
0
FAVORİ
431
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Motivasyonunu Etkileyen Öğrenci, Veli ve Yönetici Davranışları
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Yusuf Deniz Görücü
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
577
1
FAVORİ
577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Adanmışlıklarına ve Bağlılıklarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Fatma Tuğ
,
Neslihan Cansu Salihoglu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1024005
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1092
0
FAVORİ
1092
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
Yazarlar:
Faruk Yüksek
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1250
2
FAVORİ
1250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Suriyeli Mülteci Velilerle Yaşadıkları Sorunlar Sorunların Nedenleri ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Davut Nacar
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1444
0
FAVORİ
1444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla Öğrencilerin Uzaktan Eğitime Yönelik Bilişsel Yapıların İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Müslüm Demir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
403
0
FAVORİ
403
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN KİŞİSEL-MESLEKİ YETKİNLİK ALGILARI İLE MESLEKİ DAYANIKLILIK İNANÇLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yasin Celil Çetin
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.872532
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
729
0
FAVORİ
729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005 yılı öncesi ve sonrası öğretmen öğrenci ve veli profillerine ilişkin öğretmen görüşlerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Abdullah Çetin
,
Faruk Yüksek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1035236
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Selçuk Kaba
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2041
1
FAVORİ
2041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Veli Görüşlerine Göre Sınıf Öğretmenlerinin Tercih Edilme Nedenleri
Yazarlar:
Sami Aydın
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1884
1
FAVORİ
1884
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018-2019 Öğretim Yılında Güncellenen Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Serkan Ünsal
,
Ebru Hekimoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.904931
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2501
0
FAVORİ
2501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tercih Edilen Sınıf Öğretmenlerinin Mesleğe Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Sami Aydın
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
0
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN TANIMI, ÖNEMİ VE ÖĞRETMENLERİN DEĞİŞEN ROLLERİ ÜZERİNE NİTEL BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.46928/iticusbe.956111
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14731
1
FAVORİ
14731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yılın Öğretmenleri: Çalışmaları, Motivasyon Unsurları, Kişisel ve Mesleki Özellikleri
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Hasan İğde
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.818654
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3041
0
FAVORİ
3041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimin İşlevlerinin Gerçekleşme Düzeyinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Abdullah Gökdaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.675779
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4191
0
FAVORİ
4191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3303
0
FAVORİ
3303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Merkezi Sınavların Öğretmenler Üzerinde Sosyal, Psikolojik Etkisi ve Öğretmenlerin Öğretim Programı Uygulamalarına Yansıması
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2750
0
FAVORİ
2750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Programlarında Değişim: Öğretmen Algıları
Yazarlar:
Serkan Ünsal
, Abdullah Çetin,
Fahrettin Korkmaz
,
Mikail Aydemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1557
0
FAVORİ
1557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞERLERLE İLGİLİ ZİHİNSEL YAPILARI
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2068
0
FAVORİ
2068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
Yazarlar:
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.379040
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8343
0
FAVORİ
8343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Fahrettin Korkmaz
,
Mikail Aydemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.351661
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2450
0
FAVORİ
2450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
Yazarlar:
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.337847
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12124
1
FAVORİ
12124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FELSEFE ÖĞRETİMİNDE KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN KULLANIMI
Yazarlar:
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5144
0
FAVORİ
5144
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyoloji Dersi Öğretim Programı Kazanımları ve Değerlendirme Sorularının SOLO Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar:
Fahrettin Korkmaz
,
Serkan Unsal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1225
0
FAVORİ
1225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Öğretim Felsefe Dersine Yönelik Öğretmen Görüşleri: Kazanımlar, Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.264038
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8218
1
FAVORİ
8218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının İşlevlerine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Ünsal
, Fahrettin Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5398
0
FAVORİ
5398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerin ‘‘Teknoloji’’ Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelemesi / An Investigation of Preschool Teachers’ Perceptions on the Concept of “Technology”
Yazarlar:
Fahrettin Korkmaz
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2941
0
FAVORİ
2941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yazarlar:
Fahrettin Korkmaz
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2858
0
FAVORİ
2858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Birsen Bağçeci
, Nafiye Nur Meşe,
Fahrettin Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1696
0
FAVORİ
1696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Öğretim Öğrencilerinin Demokratik Tutum ve Davranışlarında Görsel Araçların Etkisine Yönelik Deneysel Bir Çalışma
Yazarlar:
Serkan Ünsal
, Davut Nacar,
Derya Keskinpalta
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.75050
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1752
0
FAVORİ
1752
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Education
Editörlük
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Editör
Scientific Educational Studies
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology
Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi
Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih-Coğrafya Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Scientific Educational Studies
Turkish Journal of Education
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
Yazarlar:
Faruk Yüksek
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1250
1
ATIF
2
FAVORİ
1250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN KİŞİSEL-MESLEKİ YETKİNLİK ALGILARI İLE MESLEKİ DAYANIKLILIK İNANÇLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yasin Celil Çetin
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.872532
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
729
1
ATIF
0
FAVORİ
729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005 yılı öncesi ve sonrası öğretmen öğrenci ve veli profillerine ilişkin öğretmen görüşlerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Abdullah Çetin
,
Faruk Yüksek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1035236
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
823
2
ATIF
0
FAVORİ
823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Selçuk Kaba
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2041
7
ATIF
1
FAVORİ
2041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018-2019 Öğretim Yılında Güncellenen Öğretmen Yetiştirme Lisans Programının İncelenmesi
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Serkan Ünsal
,
Ebru Hekimoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.904931
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2501
5
ATIF
0
FAVORİ
2501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNİN TANIMI, ÖNEMİ VE ÖĞRETMENLERİN DEĞİŞEN ROLLERİ ÜZERİNE NİTEL BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.46928/iticusbe.956111
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14731
9
ATIF
1
FAVORİ
14731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yılın Öğretmenleri: Çalışmaları, Motivasyon Unsurları, Kişisel ve Mesleki Özellikleri
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Hasan İğde
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.818654
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3041
3
ATIF
0
FAVORİ
3041
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimin İşlevlerinin Gerçekleşme Düzeyinin Öğretmen Algılarına Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Abdullah Gökdaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.675779
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4191
1
ATIF
0
FAVORİ
4191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Abdullah Çetin
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3303
5
ATIF
0
FAVORİ
3303
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
Yazarlar:
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.379040
ATIF
25
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8343
25
ATIF
0
FAVORİ
8343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Fahrettin Korkmaz
,
Mikail Aydemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.351661
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2450
2
ATIF
0
FAVORİ
2450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
Yazarlar:
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.337847
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12124
4
ATIF
1
FAVORİ
12124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Orta Öğretim Felsefe Dersine Yönelik Öğretmen Görüşleri: Kazanımlar, Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.264038
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8218
2
ATIF
1
FAVORİ
8218
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yazarlar:
Fahrettin Korkmaz
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2858
10
ATIF
0
FAVORİ
2858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Birsen Bağçeci
, Nafiye Nur Meşe,
Fahrettin Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1696
2
ATIF
0
FAVORİ
1696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat