Serkan Ünsal profil resmi
Serkan Ünsal Prof. Dr. kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi
Yayın 33 Hakemlik 35 CrossRef Atıf 87
33 Yayın
35 Hakemlik
87 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri Eğitimin Psikolojik Temelleri

Kurum

kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi

Popüler Yayınları

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1325

1

2

1325

Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12420

4

1

12420

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2177

11

1

2177

2

1

8446

10

1

15893

Yayınlar

0

314

0

523

Merkezî Sınavların Velilere Yönelik Sosyal, Psikolojik ve Ekonomik Yansımaları
DOI: 10.30703/cije.1311762
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 684

0

684

1

873

0

1220

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1325

2

1325

0

946

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2177

1

2177

1

2062

0

2858

0

642

1

15893

0

3419

0

4863

Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3516

0

3516

0

1719

0

2213

Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
DOI: 10.19126/suje.379040
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8582

0

8582

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2529

0

2529

Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12420

1

12420

0

5275

1

8446

0

5447

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2904

0

2904

0

1765

0

1800

Yayınlar

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1325

1

2

1325

1

0

846

2

0

946

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2177

11

1

2177

7

0

2858

10

1

15893

3

0

3419

1

0

4863

Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3516

5

0

3516

Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
DOI: 10.19126/suje.379040
ATIF 26 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8582

26

0

8582

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2529

2

0

2529

Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12420

4

1

12420

2

1

8446

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2904

10

0

2904

Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1765

2

0

1765

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.