Serkan Ünsal profil resmi
Serkan Ünsal Doç. Dr. kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi
Yayın 33 Hakemlik 33 CrossRef Atıf 82
33 Yayın
33 Hakemlik
82 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri

Kurum

kahramanmaraş sütçü imam üniverstiesi

Popüler Yayınları

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1275

1

2

1275

Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12235

4

1

12235

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2080

9

1

2080

2

1

8276

9

1

15233

Yayınlar

0

303

0

222

0

439

Merkezî Sınavların Velilere Yönelik Sosyal, Psikolojik ve Ekonomik Yansımaları
DOI: 10.30703/cije.1311762
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 549

0

549

1

684

0

1116

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1275

2

1275

0

872

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2080

1

2080

1

1955

0

2645

0

611

1

15233

0

3199

0

4480

Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3383

0

3383

0

1613

0

2139

Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
DOI: 10.19126/suje.379040
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8468

0

8468

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2474

0

2474

Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12235

1

12235

0

5197

1

8276

0

5422

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2874

0

2874

0

1715

0

1763

Yayınlar

Uzaktan Eğitim ile Merkezi Sınava Hazırlamak ve Hazırlanmak
DOI: 10.9779/pauefd.1078533
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1275

1

2

1275

1

0

752

2

0

872

Beceri Temelli Soruların; Özellikleri, Öğretmene ve Öğrenciye Yansımaları
Yayın Bilgisi: 2022 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.753717
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2080

9

1

2080

5

0

2645

9

1

15233

3

0

3199

1

0

4480

Özel Yetenekli Öğrenciyi Anlamak: Bir Durum Çalışması
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.521678
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3383

5

0

3383

Türkiye’de Öğretmenlik Mesleğinin Statüsüne İlişkin Bir Pareto Analizi
DOI: 10.19126/suje.379040
ATIF 26 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8468

26

0

8468

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2474

2

0

2474

Felsefe Dersinde Aktif Öğrenme Tekniklerinin Kullanımı
DOI: 10.17152/gefad.337847
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12235

4

1

12235

2

1

8276

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2874

10

0

2874

Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1715

2

0

1715

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.