avatar
Fahrettin Korkmaz Doç. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın 13 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 22
13 Yayın
5 Hakemlik
22 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Biyografi

Yazar 1979 Gaziantep doğumludur. Lisansını Uludağ felsefe, yüksel lisansını G.antep Üniversite rehberlik ve psikolojik danışmanlık alanında doktorasını aynı Üniversitede eğitim bilimleri alanında tamamlamıştır.2021 yılında Doçentlik ünvanını almıştır.

Kurum

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Popüler Yayınları

0

1

1758

Eğitim Programı Tasarımı Tercihlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Serkan Ünsal, Fahrettin Korkmaz
DOI: 10.17860/mersinefd.305977
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7999

7

1

7999

Yayınlar

0

1223

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2350

0

2350

Felsefe Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Farklı Taksonomiler Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Serkan Ünsal, Fahrettin Korkmaz
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326609
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3516

0

3516

Eğitim Programı Tasarımı Tercihlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Serkan Ünsal, Fahrettin Korkmaz
DOI: 10.17860/mersinefd.305977
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7999

1

7999

0

1466

0

4497

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2747

0

2747

Developing the Scale of Teacher Self-Efficacy in Teaching Process
Yazarlar: Fahrettin Korkmaz , Serkan Unsal
DOI: 10.12973/eu-jer.5.2.73
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 505

0

505

0

1583

Yayınlar

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2350

2

0

2350

Felsefe Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Farklı Taksonomiler Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Serkan Ünsal, Fahrettin Korkmaz
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326609
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3516

2

0

3516

Eğitim Programı Tasarımı Tercihlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Serkan Ünsal, Fahrettin Korkmaz
DOI: 10.17860/mersinefd.305977
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7999

7

1

7999

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2747

9

0

2747

Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1583

2

0

1583

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.