avatar
Fahrettin Korkmaz Doç. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın 13 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 26
13 Yayın
6 Hakemlik
26 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Popüler Yayınları

0

1

1912

Eğitim Programı Tasarımı Tercihlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Serkan Ünsal, Fahrettin Korkmaz
DOI: 10.17860/mersinefd.305977
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8748

8

1

8748

Yayınlar

0

1609

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2467

0

2467

Felsefe Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Farklı Taksonomiler Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Serkan Ünsal, Fahrettin Korkmaz
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326609
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3982

0

3982

Eğitim Programı Tasarımı Tercihlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Serkan Ünsal, Fahrettin Korkmaz
DOI: 10.17860/mersinefd.305977
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8748

1

8748

0

1613

0

4690

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2872

0

2872

Developing the Scale of Teacher Self-Efficacy in Teaching Process
Yazarlar: Fahrettin Korkmaz , Serkan Unsal
DOI: 10.12973/eu-jer.5.2.73
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 930

0

930

0

1715

Yayınlar

Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
DOI: 10.14686/buefad.351661
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2467

2

0

2467

Felsefe Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Farklı Taksonomiler Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Serkan Ünsal, Fahrettin Korkmaz
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326609
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3982

4

0

3982

Eğitim Programı Tasarımı Tercihlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Serkan Ünsal, Fahrettin Korkmaz
DOI: 10.17860/mersinefd.305977
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8748

8

1

8748

Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yayın Bilgisi: 2016 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
ATIF 10 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2872

10

0

2872

Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1715

2

0

1715

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.