Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fahrettin Korkmaz
Doç.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
13
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
26
13
Yayın
6
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
Lise Öğrencilerinin ‘‘Üniversite’’ Kavramına İlişkin Metaforik Algıların İncelemesi
Yazarlar:
Fahrettin Korkmaz
,
Yrd. Doç. Dr. Birsen Bağçeci
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1912
0
ATIF
1
FAVORİ
1912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Programı Tasarımı Tercihlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Serkan Ünsal,
Fahrettin Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305977
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8748
8
ATIF
1
FAVORİ
8748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretim Programlarında Değişim: Öğretmen Algıları
Yazarlar:
Serkan Ünsal
, Abdullah Çetin,
Fahrettin Korkmaz
,
Mikail Aydemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
0
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Siyasi Partilerin 2018 Cumhurbaşkanlığı Seçimi ve Genel Seçimler Bildirgelerinde Eğitime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fahrettin Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2208
0
FAVORİ
2208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Fahrettin Korkmaz
,
Mikail Aydemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.351661
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2467
0
FAVORİ
2467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Felsefe Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Farklı Taksonomiler Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Serkan Ünsal,
Fahrettin Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326609
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3982
0
FAVORİ
3982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyoloji Dersi Öğretim Programı Kazanımları ve Değerlendirme Sorularının SOLO Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar:
Fahrettin Korkmaz
,
Serkan Unsal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1252
0
FAVORİ
1252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Programı Tasarımı Tercihlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Serkan Ünsal,
Fahrettin Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305977
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8748
1
FAVORİ
8748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Neoliberalizm Bağlamında Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Politik Bir Metin Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Fahrettin Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1613
0
FAVORİ
1613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ‘‘FELSEFE’’ KAVRAMINA YÖNELİK METAFOR ALGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Serkan Ünsal,
Fahrettin Korkmaz
,
Abdullah Çetin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4690
0
FAVORİ
4690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerin ‘‘Teknoloji’’ Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelemesi / An Investigation of Preschool Teachers’ Perceptions on the Concept of “Technology”
Yazarlar:
Fahrettin Korkmaz
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2964
0
FAVORİ
2964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yazarlar:
Fahrettin Korkmaz
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2872
0
FAVORİ
2872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Developing the Scale of Teacher Self-Efficacy in Teaching Process
Yazarlar:
Fahrettin Korkmaz
, Serkan Unsal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.5.2.73
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
930
0
FAVORİ
930
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Birsen Bağçeci
, Nafiye Nur Meşe,
Fahrettin Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1715
0
FAVORİ
1715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin ‘‘Üniversite’’ Kavramına İlişkin Metaforik Algıların İncelemesi
Yazarlar:
Fahrettin Korkmaz
,
Yrd. Doç. Dr. Birsen Bağçeci
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1912
1
FAVORİ
1912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
European Journal of Educational Research
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gençlik Araştırmaları Dergisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mevzu – Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Matematik Öğreniminde Sosyal Değişkenler
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Fahrettin Korkmaz
,
Mikail Aydemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.351661
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2467
2
ATIF
0
FAVORİ
2467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Felsefe Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Farklı Taksonomiler Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar: Serkan Ünsal,
Fahrettin Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.30227-326609
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3982
4
ATIF
0
FAVORİ
3982
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Programı Tasarımı Tercihlerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Serkan Ünsal,
Fahrettin Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305977
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8748
8
ATIF
1
FAVORİ
8748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bloom’un yenilenmiş taksonomisine göre bir sınav analizi
Yazarlar:
Fahrettin Korkmaz
,
Serkan Ünsal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.97805
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2872
10
ATIF
0
FAVORİ
2872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimin İşlevlerini Değerlendirme Ölçeği : Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Serkan Ünsal
,
Birsen Bağçeci
, Nafiye Nur Meşe,
Fahrettin Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.26853
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1715
2
ATIF
0
FAVORİ
1715
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat