Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serkan Narlı
Prof. Dr.
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ, BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
10
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
2
10
Yayın
5
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ, BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
İrrasyonel Sayı Kümesinin Rasyonel ve Gerçek Sayı Kümeleriyle Olan İlişkisine Yönelik Öğrenme Güçlükleri
Yazarlar:
Yusuf Emre Ercire
,
Serkan Narlı
,
Esra Aksoy
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turcomat.47225
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26747
0
ATIF
1
FAVORİ
26747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adayları Doğal Sayıları Nasıl Tanımlıyor?
Yazarlar:
Yusuf Ercire
,
Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2081
0
ATIF
1
FAVORİ
2081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Cebir Öğrenme Alanına İlişkin Alan ve Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Feriha Hande İdil
,
Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.905609
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1724
0
ATIF
1
FAVORİ
1724
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dil ve Düşünce İlişkisinde Matematiksel Kelimeler ve Matematiksel Kavramlar: Asal ve Asal Sayı
Yazarlar:
Muhammet Kaşıkçı
,
Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1095503
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1466
0
ATIF
1
FAVORİ
1466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Dil ve Düşünce İlişkisinde Matematiksel Kelimeler ve Matematiksel Kavramlar: Asal ve Asal Sayı
Yazarlar:
Muhammet Kaşıkçı
,
Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1095503
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1466
1
FAVORİ
1466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of educational mathematics mobile applications (EMMAs) with multi-criteria decision-making methods: A TOPSIS algorithm implementation
Yazarlar:
Yusuf Can
,
Mehmet Akif Aksoy
,
Esra Aksoy
,
Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1156464
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
505
0
FAVORİ
505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Çokgenler Konusundaki Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Akdemir
,
Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.1123023
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
949
0
FAVORİ
949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Cebir Öğrenme Alanına İlişkin Alan ve Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Feriha Hande İdil
,
Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.905609
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1724
1
FAVORİ
1724
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Formal İspatın Mevcut Olmadığı Bir Durumda İspat İmajı Var Olabilir Mi?: Başarısız Bir İspat Girişiminin Analizi
Yazarlar:
Ozan Pala
,
Esra Aksoy
,
Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.843527
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
606
0
FAVORİ
606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İspat İmajının Oluşumunda Formal Bilginin Rolü: Sonsuz Kümeler Bağlamında Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Ozan Pala
,
Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.702540
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1321
0
FAVORİ
1321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Intelligent Data Analysis of Interactions and Relationships among Technological Pedagogical Content Knowledge Constructs via Rough Set Analysis
Yazarlar:
Kemal Özgen
,
Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.646769
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
328
0
FAVORİ
328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adayları Doğal Sayıları Nasıl Tanımlıyor?
Yazarlar:
Yusuf Ercire
,
Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2081
1
FAVORİ
2081
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Sonsuz Kümelerin Denkliği ile İlgili İspatlama Yaklaşımları ve Yaşadıkları Güçlükler
Yazarlar:
Ozan Pala
,
Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.414818
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5792
0
FAVORİ
5792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İrrasyonel Sayı Kümesinin Rasyonel ve Gerçek Sayı Kümeleriyle Olan İlişkisine Yönelik Öğrenme Güçlükleri
Yazarlar:
Yusuf Emre Ercire
,
Serkan Narlı
,
Esra Aksoy
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turcomat.47225
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26747
1
FAVORİ
26747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Contemporary Educational Technology
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Formal İspatın Mevcut Olmadığı Bir Durumda İspat İmajı Var Olabilir Mi?: Başarısız Bir İspat Girişiminin Analizi
Yazarlar:
Ozan Pala
,
Esra Aksoy
,
Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.843527
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
606
1
ATIF
0
FAVORİ
606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Sonsuz Kümelerin Denkliği ile İlgili İspatlama Yaklaşımları ve Yaşadıkları Güçlükler
Yazarlar:
Ozan Pala
,
Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.414818
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5792
1
ATIF
0
FAVORİ
5792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat