Rıdvan Elmas profil resmi
Rıdvan Elmas Doç. Dr. AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 15 Hakemlik 17 CrossRef Atıf 43 TR Dizin Atıf 14
15 Yayın
17 Hakemlik
43 CrossRef Atıf
14 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Öğretim Tasarımı Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kimya Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Bilim, Teknoloji ve Mühendislik Eğitimi ve Programlarının Geliştirilmesi

Kurum

AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

STEM Eğitimi Yaklaşımının Özellikleri ve Değerlendirilmesi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 15577

0

4

15577

21. Yüzyıl Okul Öncesi Öğretmenleri için Sosyal Medya Araçları: Muhtemel Faydalar
Yazarlar: Özgün Uyanık Aktulun, Rıdvan Elmas
Yayın Bilgisi: 2019 , Temel Eğitim
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 41616

0

3

41616

STEM Eğitim Yaklaşımının 2018 Fen Bilimleri Öğretim Programı Kapsamında Uygulanabilirliğinin İncelenmesi
Yazarlar: Rıdvan Elmas , Merve Gül
DOI: 10.37995/jotcsc.794547
ATIF 10 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2900

10

2

2900

Bağlamın Anlamı ve Nitelikleri ve Öğrencilerin Fen Eğitiminde Bağlam Tercihleri
DOI: 10.37995/jotcsc.687460
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1632

7

1

1632

3

1

2272

Yayınlar

0

3031

1

2851

0

881

1

2272

STEM Eğitimi Yaklaşımının Özellikleri ve Değerlendirilmesi
DOI: -
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 15577

4

15577

2

2900

1

1632

21. Yüzyıl Okul Öncesi Öğretmenleri için Sosyal Medya Araçları: Muhtemel Faydalar
Yazarlar: Özgün Uyanık Aktulun, Rıdvan Elmas
Yayın Bilgisi: 2019 , Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 41616

3

41616

0

1005

0

3402

0

2820

Yayınlar

Yapay Zeka Uygulamalarının Kimya Eğitiminde Kullanımı Alternatif Araçlar
DOI: 10.37995/jotcsc.1366999
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3031

1

0

3031

6

1

2851

3

1

2272

STEM Eğitim Yaklaşımının 2018 Fen Bilimleri Öğretim Programı Kapsamında Uygulanabilirliğinin İncelenmesi
Yazarlar: Rıdvan Elmas , Merve Gül
DOI: 10.37995/jotcsc.794547
ATIF 10 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2900

10

2

2900

Bağlamın Anlamı ve Nitelikleri ve Öğrencilerin Fen Eğitiminde Bağlam Tercihleri
DOI: 10.37995/jotcsc.687460
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1632

7

1

1632

3

0

1005

Fen Lisesi Kimya Öğretmenlerinden Bir Yansıtma: Güncellenen Kimya Öğretim Programı ile İlgili Görüşler
Yazarlar: Sevil Akaygün, Rıdvan Elmas , Hüseyin Kara , Faik Özgür Karataş , Gözde Yıldırım
DOI: 10.17556/jef.36724
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3402

8

0

3402

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.