Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Nilüfer Okur Akçay
Nilüfer Okur Akçay
Prof. Dr.
AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
21
14
Yayın
13
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
21
TR Dizin Atıf
0000-0002-3276-5564
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen bilimleri öğretmenlerinin sürdürülebilir kalkınma ve sıfır atık ile ilgili görüşlerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Nilüfer Okur Akçay
,
Şuheda Dal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.862414
ATIF
6
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1469
6
ATIF
3
FAVORİ
1469
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi Yaklaşımının Özellikleri ve Değerlendirilmesi
Yazarlar: Murat Akarsu,
Nilüfer Okur Akçay
,
Rıdvan Elmas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12151
0
ATIF
2
FAVORİ
12151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNDE KULLANILAN YÖNTEM VE TEKNİKLERE İLİŞKİN GÖRÜŞ VE YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esma Okur
,
Nilüfer Okur Akçay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.985628
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3633
4
ATIF
2
FAVORİ
3633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıklarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Şuheda Dal
,
Nilüfer Okur Akçay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1220
0
ATIF
1
FAVORİ
1220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ STEM MODÜLÜNÜ DEĞERLENDİRMELERİNE YÖNELİK BİR İNCELEME
Yazarlar:
Murat Akarsu
,
Nilüfer Okur Akçay
,
Mehmet Fatih Öçal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.818849
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
2
ATIF
1
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojiye Yönelik Tutumları ile Teknoloji Kabul Durumlarının Farklı Değişkenlere Göre Belirlenmesi
Yazarlar: Yunus Eroğlu,
Nilüfer Okur Akçay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
56
0
FAVORİ
56
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Etkinliklerinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Ezgi Akkuş
,
Nilüfer Okur Akçay
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
55
0
FAVORİ
55
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalıklarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Şuheda Dal
,
Nilüfer Okur Akçay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1220
1
FAVORİ
1220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen bilimleri öğretmenlerinin sürdürülebilir kalkınma ve sıfır atık ile ilgili görüşlerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Nilüfer Okur Akçay
,
Şuheda Dal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.862414
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1469
3
FAVORİ
1469
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNDE KULLANILAN YÖNTEM VE TEKNİKLERE İLİŞKİN GÖRÜŞ VE YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esma Okur
,
Nilüfer Okur Akçay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.985628
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3633
2
FAVORİ
3633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ STEM MODÜLÜNÜ DEĞERLENDİRMELERİNE YÖNELİK BİR İNCELEME
Yazarlar:
Murat Akarsu
,
Nilüfer Okur Akçay
,
Mehmet Fatih Öçal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.818849
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
1
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA EKLENEN FEN, MÜHENDİSLİK VE GİRİŞİMCİLİK UYGULAMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Reis Özkan
,
Nilüfer Okur Akçay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.659466
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1512
0
FAVORİ
1512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretimine Yönelik Tutum, İnanç ve Aktiviteleri Kullanma Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Nilüfer Okur Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
466
0
FAVORİ
466
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi Yaklaşımının Özellikleri ve Değerlendirilmesi
Yazarlar: Murat Akarsu,
Nilüfer Okur Akçay
,
Rıdvan Elmas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12151
2
FAVORİ
12151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Tanecikli Yapısı ve Saf Maddeler Konularında Akıllı Tahta Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına, Bilgilerinin Kalıcılığına ve Fen Bilimlerine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Hande Erden Alan
,
Nilüfer Okur Akçay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.659001
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1731
0
FAVORİ
1731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN DERSLERİNDE HAVA OLAYLARI KONUSUNA YER VERME DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nilüfer Okur Akçay
,
Medera Halmatov
, Samet Ekin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9473
0
FAVORİ
9473
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hikâye Kartlarının Çocukların Görsel İfade Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Ahmet Akçay
,
Nilüfer Okur Akçay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.331246
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4021
0
FAVORİ
4021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitim Yapmaya İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Nilüfer Okur Akçay
,
Medera Halmatov
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1579
0
FAVORİ
1579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kuvvet ve Hareket Konularının Grup Araştırması ve Birlikte Öğrenme Teknikleri ile Uygulanmasının Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Nilüfer Okur Akçay
,
Kemal Doymuş
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
350
0
FAVORİ
350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Editörlük
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Teknik Editör , Editör , Mizanpaj Editörü
Kurul Üyeliği
Educational Academic Research
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Educational Academic Research
International e-Journal of Educational Studies
Milli Eğitim Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yayınlar
Fen bilimleri öğretmenlerinin sürdürülebilir kalkınma ve sıfır atık ile ilgili görüşlerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Nilüfer Okur Akçay
,
Şuheda Dal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.862414
ATIF
6
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1469
6
ATIF
3
FAVORİ
1469
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN EĞİTİMİNDE KULLANILAN YÖNTEM VE TEKNİKLERE İLİŞKİN GÖRÜŞ VE YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esma Okur
,
Nilüfer Okur Akçay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.985628
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3633
4
ATIF
2
FAVORİ
3633
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ STEM MODÜLÜNÜ DEĞERLENDİRMELERİNE YÖNELİK BİR İNCELEME
Yazarlar:
Murat Akarsu
,
Nilüfer Okur Akçay
,
Mehmet Fatih Öçal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.818849
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
864
2
ATIF
1
FAVORİ
864
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA EKLENEN FEN, MÜHENDİSLİK VE GİRİŞİMCİLİK UYGULAMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Reis Özkan
,
Nilüfer Okur Akçay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.659466
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1512
2
ATIF
0
FAVORİ
1512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hikâye Kartlarının Çocukların Görsel İfade Becerileri Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Ahmet Akçay
,
Nilüfer Okur Akçay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.331246
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4021
1
ATIF
0
FAVORİ
4021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat