Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Fatih Öçal
Prof. Dr.
AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
38
11
Yayın
30
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
38
TR Dizin Atıf
0000-0003-0428-6176
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Geometri Sorularındaki Kavramsal Hataları Belirlemede GeoGebra’nın Rolü
Yazarlar:
Mehmet Fatih Öçal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.333638
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2378
1
ATIF
2
FAVORİ
2378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Fatih Öçal
,
Ali Sabri İpek
,
Ercan Özdemir
,
Tuğrul Kar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.333037
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6425
0
ATIF
1
FAVORİ
6425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pergel-Çizgeç ve Geogebra İnşaları Üzerine: Öğretmenlerin Geometrik İnşa Süreçleri ve Görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Fatih Öçal
,
Mertkan Şimşek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6591
0
ATIF
1
FAVORİ
6591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geogebra’nın Öğrencilerin Matematikteki Akademik Başarılarına Etkisi Üzerine Bir Meta-Analiz
Yazarlar: Ayşe Kaya,
Mehmet Fatih Öçal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.505918
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2516
10
ATIF
1
FAVORİ
2516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ STEM MODÜLÜNÜ DEĞERLENDİRMELERİNE YÖNELİK BİR İNCELEME
Yazarlar:
Murat Akarsu
,
Nilüfer Okur Akçay
,
Mehmet Fatih Öçal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.818849
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
898
2
ATIF
1
FAVORİ
898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik öğretmenlerinin mesleki gelişim ve ders planlamalarına yönelik görüşleri: Ders imecesi perspektifleri
Yazarlar:
Kübra Nur Özbek
,
Mehmet Fatih Öçal
Yayın Bilgisi: 2024 ,
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29000/rumelide.1502191
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
113
0
FAVORİ
113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ STEM MODÜLÜNÜ DEĞERLENDİRMELERİNE YÖNELİK BİR İNCELEME
Yazarlar:
Murat Akarsu
,
Nilüfer Okur Akçay
,
Mehmet Fatih Öçal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.818849
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
898
1
FAVORİ
898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Posing with Third-grade Children: Examining the Complexity of Problems
Yazarlar:
Tuğrul Kar
,
Tuğba Öçal
,
Mehmet Fatih Öçal
,
Ömer Demirci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.820714
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
0
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Simetri” Kavramına Yönelik Okul Öncesi Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Algıları
Yazarlar:
Tuğba Öçal
,
Mehmet Fatih Öçal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1385
0
FAVORİ
1385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geogebra’nın Öğrencilerin Matematikteki Akademik Başarılarına Etkisi Üzerine Bir Meta-Analiz
Yazarlar: Ayşe Kaya,
Mehmet Fatih Öçal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.505918
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2516
1
FAVORİ
2516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zaman Etkisi Örneği: 11. Sınıf Öğrencilerinin Olasılıkta Sezgi Temelli Kavram Yanılgısı ve Öğretmenlerin İlgili Uygulamaları
Yazarlar:
Mehmet Fatih Öçal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
898
0
FAVORİ
898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Fatih Öçal
,
Ali Sabri İpek
,
Ercan Özdemir
,
Tuğrul Kar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.333037
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6425
1
FAVORİ
6425
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometri Sorularındaki Kavramsal Hataları Belirlemede GeoGebra’nın Rolü
Yazarlar:
Mehmet Fatih Öçal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.333638
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2378
2
FAVORİ
2378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pergel-Çizgeç ve Geogebra İnşaları Üzerine: Öğretmenlerin Geometrik İnşa Süreçleri ve Görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Fatih Öçal
,
Mertkan Şimşek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6591
1
FAVORİ
6591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının FATİH Projesi ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Fatih Öçal
,
Mertkan Şimşek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.288857
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5568
0
FAVORİ
5568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Geometer’s Sketchpad ile Problem Çözme Süreçleri: Ayna Problemi
Yazarlar:
Mehmet Fatih Öçal
,
Mertkan Şimşek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000180307
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1572
0
FAVORİ
1572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Yayınlar
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ STEM MODÜLÜNÜ DEĞERLENDİRMELERİNE YÖNELİK BİR İNCELEME
Yazarlar:
Murat Akarsu
,
Nilüfer Okur Akçay
,
Mehmet Fatih Öçal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.818849
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
898
2
ATIF
1
FAVORİ
898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geogebra’nın Öğrencilerin Matematikteki Akademik Başarılarına Etkisi Üzerine Bir Meta-Analiz
Yazarlar: Ayşe Kaya,
Mehmet Fatih Öçal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.505918
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2516
10
ATIF
1
FAVORİ
2516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geometri Sorularındaki Kavramsal Hataları Belirlemede GeoGebra’nın Rolü
Yazarlar:
Mehmet Fatih Öçal
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.333638
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2378
1
ATIF
2
FAVORİ
2378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının FATİH Projesi ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Fatih Öçal
,
Mertkan Şimşek
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.288857
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5568
15
ATIF
0
FAVORİ
5568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Geometer’s Sketchpad ile Problem Çözme Süreçleri: Ayna Problemi
Yazarlar:
Mehmet Fatih Öçal
,
Mertkan Şimşek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.v5i2.5000180307
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1572
1
ATIF
0
FAVORİ
1572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat