Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ali Sabri İpek
Prof. Dr.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
7
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
45
7
Yayın
28
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
45
TR Dizin Atıf
0000-0001-8712-1670
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
TÜRK İLKOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA DOĞAL SAYILARLA ÇARPMA VE BÖLME İŞLEMLERİYLE İLGİLİ PROBLEMLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysel Usta,
Ali Sabri İpek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3234
0
ATIF
2
FAVORİ
3234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Fatih Öçal
,
Ali Sabri İpek
,
Ercan Özdemir
,
Tuğrul Kar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.333037
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7003
0
ATIF
1
FAVORİ
7003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ONDALIK GÖSTERİMLERLE TEMSİL VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Kerem Hut,
Ali Sabri İpek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.942237
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1264
0
ATIF
1
FAVORİ
1264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Üslü İfadelerle İlgili Matematiksel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ceyda Düzgün
,
Ali Sabri İpek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1272950
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1794
0
FAVORİ
1794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Tam Sayılarla İşlemlerde İlişkilendirme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Sebahat Turan
,
Ali Sabri İpek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.1105370
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1700
0
FAVORİ
1700
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ONDALIK GÖSTERİMLERLE TEMSİL VE PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Kerem Hut,
Ali Sabri İpek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.942237
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1264
1
FAVORİ
1264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRK İLKOKUL MATEMATİK DERS KİTAPLARINDA DOĞAL SAYILARLA ÇARPMA VE BÖLME İŞLEMLERİYLE İLGİLİ PROBLEMLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysel Usta,
Ali Sabri İpek
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3234
2
FAVORİ
3234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YARATICI PROBLEM ÇÖZME ÖZELLİKLERİ ENVANTERİ’Nİ TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Demet Baran Bulut
,
Ali Sabri İpek
,
Berna Aygün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-430909
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5185
0
FAVORİ
5185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Fatih Öçal
,
Ali Sabri İpek
,
Ercan Özdemir
,
Tuğrul Kar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.333037
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7003
1
FAVORİ
7003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Dersi Sınav Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar: Berna Aygün,
Demet Baran Bulut
,
Ali İpek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.97548
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7967
0
FAVORİ
7967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Üslü İfadelerle İlgili Matematiksel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ceyda Düzgün
,
Ali Sabri İpek
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1272950
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1794
2
ATIF
0
FAVORİ
1794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YARATICI PROBLEM ÇÖZME ÖZELLİKLERİ ENVANTERİ’Nİ TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Demet Baran Bulut
,
Ali Sabri İpek
,
Berna Aygün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-430909
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5185
8
ATIF
0
FAVORİ
5185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Dersi Sınav Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar: Berna Aygün,
Demet Baran Bulut
,
Ali İpek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.97548
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7967
1
ATIF
0
FAVORİ
7967
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI