Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Demet Baran Bulut
Doç. Dr.
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
19
7
Yayın
16
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
0000-0003-1085-7342
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Lise 4. Sınıf Öğrencilerinin Geometri Konularındaki Cebirsel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Ercan Atasoy,
Demet Baran Bulut
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506431
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1722
0
ATIF
1
FAVORİ
1722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üslü İfadeler Konusunda Üç Aşamalı Kavram Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Demet Baran Bulut
,
Ebru Güveli
,
Hasan Güveli
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.819260
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3137
2
ATIF
1
FAVORİ
3137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of Technology Pedagogy Content Knowledge Levels of Preservice Mathematics Teachers through Activities
Yazarlar:
Demet Baran Bulut
,
Ebru Güveli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1223463
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
692
2
ATIF
1
FAVORİ
692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ (ABD), FİNLANDİYA, SİNGAPUR VE TÜRKİYE GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRENME ALANI İÇERİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI*
Yazarlar:
Demet Baran Bulut
,
Ayşegül Özcan Baş
Yayın Bilgisi: 2025 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1679477
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
105
0
FAVORİ
105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Model Oluşturma Etkinliği Tasarlama Yeterliği ile Problem Çözme ve Problem Kurmaya Yönelik İnançları Arasındaki İlişki / The Relationship Between Teacher Candidates’ Competence in Designing Model-Elicting Activity, Problem-Solving and Problem-Posing Beliefs
Yazarlar:
Demet Baran Bulut
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1280798
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1215
0
FAVORİ
1215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of Technology Pedagogy Content Knowledge Levels of Preservice Mathematics Teachers through Activities
Yazarlar:
Demet Baran Bulut
,
Ebru Güveli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1223463
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
692
1
FAVORİ
692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üslü İfadeler Konusunda Üç Aşamalı Kavram Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Demet Baran Bulut
,
Ebru Güveli
,
Hasan Güveli
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.819260
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3137
1
FAVORİ
3137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise 4. Sınıf Öğrencilerinin Geometri Konularındaki Cebirsel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Ercan Atasoy,
Demet Baran Bulut
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506431
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1722
1
FAVORİ
1722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YARATICI PROBLEM ÇÖZME ÖZELLİKLERİ ENVANTERİ’Nİ TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Demet Baran Bulut
,
Ali Sabri İpek
,
Berna Aygün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-430909
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5056
0
FAVORİ
5056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Dersi Sınav Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar: Berna Aygün,
Demet Baran Bulut
,
Ali İpek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.97548
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7860
0
FAVORİ
7860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Determination of Technology Pedagogy Content Knowledge Levels of Preservice Mathematics Teachers through Activities
Yazarlar:
Demet Baran Bulut
,
Ebru Güveli
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1223463
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
692
2
ATIF
1
FAVORİ
692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üslü İfadeler Konusunda Üç Aşamalı Kavram Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Demet Baran Bulut
,
Ebru Güveli
,
Hasan Güveli
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.819260
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3137
2
ATIF
1
FAVORİ
3137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YARATICI PROBLEM ÇÖZME ÖZELLİKLERİ ENVANTERİ’Nİ TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Demet Baran Bulut
,
Ali Sabri İpek
,
Berna Aygün
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.39790-430909
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5056
8
ATIF
0
FAVORİ
5056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Dersi Sınav Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi
Yazarlar: Berna Aygün,
Demet Baran Bulut
,
Ali İpek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.97548
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7860
1
ATIF
0
FAVORİ
7860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat