Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Sözbilir
Prof. Dr.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
27
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
81
TR Dizin Atıf
720
27
Yayın
15
Hakemlik
81
CrossRef Atıf
720
TR Dizin Atıf
0000-0001-6334-9080
55929316400
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
YÜKSEKÖĞRETİMDE KALİTE VE AKREDİTASYON: PROGRAM AKREDİTASYONUNDA ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ’NİN UYGULAMALARI
Yazarlar:
Bilal Yılmaz
,
Rıza Salar
,
Burak Aslan
,
Mustafa Sözbilir
,
Atilla Keskin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi
DOI: 10.56682/ksydergi.1284982
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
834
0
ATIF
3
FAVORİ
834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Educators’ Views On Scientific Literacy Of Visually Impaired Students
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu,
Mustafa Sözbilir
,
Aydın Kızılaslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.283343
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1275
1
ATIF
1
FAVORİ
1275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Fen Etkinliklerinin Analizi: Madde ve Isı
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Mustafa Sözbilir
,
Dilek Teke
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.524012
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1486
2
ATIF
1
FAVORİ
1486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveyn-Çocuk İlişkisi Konulu Makaleler: Tematik İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar: Emine Tayan,
S. Damla Gedik
, Zekiye Morkoyunlu,
Mustafa Sözbilir
,
A. Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555437
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4793
3
ATIF
1
FAVORİ
4793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Aydın Kızılaslan
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.597785
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1718
1
ATIF
1
FAVORİ
1718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Görme Yetersizliğine Sahip 6. Sınıf Öğrencilere Kavram Öğretimi: İletken ve Yalıtkan Maddeler
Yazarlar:
Betül Okcu
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1311077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
480
0
FAVORİ
480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YÜKSEKÖĞRETİMDE KALİTE VE AKREDİTASYON: PROGRAM AKREDİTASYONUNDA ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ’NİN UYGULAMALARI
Yazarlar:
Bilal Yılmaz
,
Rıza Salar
,
Burak Aslan
,
Mustafa Sözbilir
,
Atilla Keskin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi
DOI: 10.56682/ksydergi.1284982
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
834
3
FAVORİ
834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Kinetik Enerji ve Sıcaklık Kavramlarının Öğretimi
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.836349
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
730
0
FAVORİ
730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Öğrenimi Motivasyonlarındaki Değişimlerin Analizi
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.747795
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
0
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Öz Yeterliklerini Belirlemek İçin Ölçek Geliştirme
Yazarlar:
Dilek Teke
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
0
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Aydın Kızılaslan
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.597785
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1718
1
FAVORİ
1718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım Olarak Sistemsel Düşünme
Yazarlar:
Rıdvan Elmas
,
Harika Özge Arslan
,
Savaş Pamuk
,
Haki Pesman
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.889340
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2075
1
FAVORİ
2075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Görme Engelli Öğrencilere Destek ve Hareket Sistemi Konusundaki Kavramların Öğretimi
Yazarlar:
Fatih Yazıcı
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.799303
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1561
0
FAVORİ
1561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Görme Engelli Öğrencilere Solunum Sistemi Kavramlarının Öğretimi
Yazarlar:
Fatih Yazıcı
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.806653
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1474
0
FAVORİ
1474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Fen Etkinliklerinin Analizi: Madde ve Isı
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Mustafa Sözbilir
,
Dilek Teke
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.524012
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1486
1
FAVORİ
1486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveyn-Çocuk İlişkisi Konulu Makaleler: Tematik İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar: Emine Tayan,
S. Damla Gedik
, Zekiye Morkoyunlu,
Mustafa Sözbilir
,
A. Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555437
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4793
1
FAVORİ
4793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Fen Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Öğrenimine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sözbilir
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Aydın Kızılaslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.463801
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3022
0
FAVORİ
3022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırmacıların Bilimsel Araştırma ve Eğitim Araştırması Algıları
Yazarlar:
Kübra Okumuş Dağdeler
,
Elif Meral
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.351470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3589
0
FAVORİ
3589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Halleri ve Isı Öğretim Tasarımının Değerlendirilmesi: Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.314751
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2470
0
FAVORİ
2470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERİN ‘MADDENİN HALLERİ VE ISI’ ÜNİTESİNİ ÖĞRENMEYE YÖNELİK İHTİYAÇ ANALİZİ
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3162
0
FAVORİ
3162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Fen Etkinliklerin Değerlendirilmesi: Isı ve Sıcaklık
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.314586
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8087
0
FAVORİ
8087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİRBİRİ İÇİNDE ÇÖZÜNMEYEN SIVILARDA YOĞUNLUK KAVRAMININ GÖRME YETERSİZLİĞİNDEN ETKİLENEN ÖĞRENCİLERE ÖĞRETİMİ
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.310219
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3014
0
FAVORİ
3014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Deprem Deneyimini Yaşamış Kişilerin Deprem Öncesi Hazırlık Algılarının Belirlenmesi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Murat Çoban
,
Mustafa Sözbilir
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/ataunidcd.281721
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6499
0
FAVORİ
6499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programındaki Yapılandırmacılığa Dayalı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Uygulanışı: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Muhammed Ertaç Atila
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.45868
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4934
0
FAVORİ
4934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Educators’ Views On Scientific Literacy Of Visually Impaired Students
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu,
Mustafa Sözbilir
,
Aydın Kızılaslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.283343
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1275
1
FAVORİ
1275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 6-8. Sınıf Öğretmenlerinin Ölçme-Değerlendirme Yöntemlerine Bakış Açıları, Kullanım Kriterleri ve Karşılaştıkları Problemler: Erzurum Örneklemi
Yazarlar:
Fatih Yazıcı
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/mskuefd.72396
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1577
0
FAVORİ
1577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. sınıf görme engelli öğrencilere “yaşamımızdaki elektrik” ünitesinde “elektrik motoru yapalım” etkinliği
Yazarlar:
Betül Okcu
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1386
0
FAVORİ
1386
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YETİ YİTİMİ MODELLERİNİN TARİHSEL SÜRECİ
Yazarlar: Aydın Kızılaslan, Seraceddin Levent Zorluoğlu, Ali Yüce,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.1-5000182917
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4021
0
FAVORİ
4021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AİLELERİN GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLARINA YÖNELİK GELECEK KAYGILARI
Yazarlar:
Fatih Yazıcı
,
Betül Okcu
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.90933
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4827
0
FAVORİ
4827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA EĞİLİMLER
Yazarlar:
Mustafa Sözbilir
,
Şeyda Gül
,
Betül Okçu
,
Fatih Yazıcı
, Aydın Kızılaslan, S. Levent Zorluoğlu, Gülşah Atilla
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128604
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6243
0
FAVORİ
6243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN MUMUN YANMASIYLA İLGİLİ ANLAYIŞLARI
Yazarlar:
Tacettin Pınarbaşı
,
Nurtaç Canpolat
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
16234
0
FAVORİ
16234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Review of Selected Literature on Students’ Misconceptions of Heat and Temperature
Yazarlar:
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2003 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4034
0
FAVORİ
4034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Doğu Coğrafya Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Erciyes Journal of Education
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Editörlük
Hacettepe Journal of Educational Research
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Eurasian Journal of Teacher Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Helal ve Etik Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Kinetik Enerji ve Sıcaklık Kavramlarının Öğretimi
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.836349
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
730
2
ATIF
0
FAVORİ
730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Fen Öğrenimi Motivasyonlarındaki Değişimlerin Analizi
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.747795
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
1
ATIF
0
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği olan Öğrencilerin Fen Kavramları Öğrenme Düzeyleri ve Öğretim İhtiyaçları: Madde ve Isı
Yazarlar:
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Aydın Kızılaslan
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.597785
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1718
1
ATIF
1
FAVORİ
1718
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım Olarak Sistemsel Düşünme
Yazarlar:
Rıdvan Elmas
,
Harika Özge Arslan
,
Savaş Pamuk
,
Haki Pesman
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.889340
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2075
3
ATIF
1
FAVORİ
2075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Görme Engelli Öğrencilere Destek ve Hareket Sistemi Konusundaki Kavramların Öğretimi
Yazarlar:
Fatih Yazıcı
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.799303
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1561
1
ATIF
0
FAVORİ
1561
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Görme Engelli Öğrencilere Solunum Sistemi Kavramlarının Öğretimi
Yazarlar:
Fatih Yazıcı
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.806653
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1474
4
ATIF
0
FAVORİ
1474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Fen Etkinliklerinin Analizi: Madde ve Isı
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Mustafa Sözbilir
,
Dilek Teke
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.524012
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1486
2
ATIF
1
FAVORİ
1486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ebeveyn-Çocuk İlişkisi Konulu Makaleler: Tematik İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar: Emine Tayan,
S. Damla Gedik
, Zekiye Morkoyunlu,
Mustafa Sözbilir
,
A. Cihan Konyalıoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.555437
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4793
3
ATIF
1
FAVORİ
4793
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Fen Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Öğrenimine Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sözbilir
,
Seraceddin Levent Zorluoğlu
,
Aydın Kızılaslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.463801
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3022
9
ATIF
0
FAVORİ
3022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Halleri ve Isı Öğretim Tasarımının Değerlendirilmesi: Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.314751
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2470
1
ATIF
0
FAVORİ
2470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Geliştirilen Fen Etkinliklerin Değerlendirilmesi: Isı ve Sıcaklık
Yazarlar:
Aydın Kızılaslan
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.314586
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8087
2
ATIF
0
FAVORİ
8087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Deprem Deneyimini Yaşamış Kişilerin Deprem Öncesi Hazırlık Algılarının Belirlenmesi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Murat Çoban
,
Mustafa Sözbilir
,
Yüksel Göktaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/ataunidcd.281721
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6499
16
ATIF
0
FAVORİ
6499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programındaki Yapılandırmacılığa Dayalı Öğelerin Öğretmenler Tarafından Uygulanışı: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Muhammed Ertaç Atila
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.45868
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4934
9
ATIF
0
FAVORİ
4934
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Educators’ Views On Scientific Literacy Of Visually Impaired Students
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu,
Mustafa Sözbilir
,
Aydın Kızılaslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.283343
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1275
1
ATIF
1
FAVORİ
1275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 6-8. Sınıf Öğretmenlerinin Ölçme-Değerlendirme Yöntemlerine Bakış Açıları, Kullanım Kriterleri ve Karşılaştıkları Problemler: Erzurum Örneklemi
Yazarlar:
Fatih Yazıcı
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/mskuefd.72396
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1577
3
ATIF
0
FAVORİ
1577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YETİ YİTİMİ MODELLERİNİN TARİHSEL SÜRECİ
Yazarlar: Aydın Kızılaslan, Seraceddin Levent Zorluoğlu, Ali Yüce,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.1-5000182917
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4021
2
ATIF
0
FAVORİ
4021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AİLELERİN GÖRME ENGELLİ ÇOCUKLARINA YÖNELİK GELECEK KAYGILARI
Yazarlar:
Fatih Yazıcı
,
Betül Okcu
,
Mustafa Sözbilir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/eed.90933
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4827
3
ATIF
0
FAVORİ
4827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA EĞİLİMLER
Yazarlar:
Mustafa Sözbilir
,
Şeyda Gül
,
Betül Okçu
,
Fatih Yazıcı
, Aydın Kızılaslan, S. Levent Zorluoğlu, Gülşah Atilla
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128604
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6243
18
ATIF
0
FAVORİ
6243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat