Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şeyda Gül
Prof. Dr.
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
35
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
84
TR Dizin Atıf
126
35
Yayın
16
Hakemlik
84
CrossRef Atıf
126
TR Dizin Atıf
0000-0003-4005-2158
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji Eğitimi
Kurum
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Madde Bağımlılığı Farkındalık Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.327521
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4896
3
ATIF
2
FAVORİ
4896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Temelli Öğretim Modeliyle “Fotosentez” Konusunun Öğretimi: REACT Stratejine Dayalı Bir Uygulama
Yazarlar:
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.273962
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3456
12
ATIF
1
FAVORİ
3456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Hijyen Davranışlarını Belirlemeye Yönelik Bir Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
0
ATIF
1
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Development of Recycling Attitude Scale
Yazarlar:
Mustafa Derman
,
Şeyda Gül
,
Mehmet Erkol
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1316813
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
536
0
FAVORİ
536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Kurumlarında Yürütülen Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Öğrenci Gözüyle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1192259
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
690
0
FAVORİ
690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN HÜCRE VE ORGANELLERİ KONUSUNDAKİ TEMEL KAVRAMLARA YÖNELİK BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.734585
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4166
0
FAVORİ
4166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALTINCI SINIF “VÜCUDUMUZDAKİ SİSTEMLER VE SAĞLIĞI” ÜNİTESİNE YÖNELİK BİR BAŞARI TESTİ GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Pınar Deniz Kargın
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.729412
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3615
0
FAVORİ
3615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN VÜCUDUMUZDAKİ SİSTEMLER ÜNİTESİNE AİT KONULARI GÜNLÜK YAŞAMLA İLİŞKİLENDİRME DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3494
0
FAVORİ
3494
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Hijyen Davranışlarını Belirlemeye Yönelik Bir Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
1
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim 11. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Sorumluluk Değerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.634150
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1141
0
FAVORİ
1141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11. Sınıflar İçin ‘Sindirim Sistemi’ Konusuna Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Sergun Kaya
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.701311
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1402
0
FAVORİ
1402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Seyda Gul
,
Esra Özay Köse
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1027
0
FAVORİ
1027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL KONULARA YÖNELİK TUTUMLARI
Yazarlar: Mehmet Erkol,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1775
0
FAVORİ
1775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim 9. ve10. Sınıf Biyoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Değerler
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.635316
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1878
0
FAVORİ
1878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MİKROSKOP KULLANIM BİLGİLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1937
0
FAVORİ
1937
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim 10. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirliğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1059
0
FAVORİ
1059
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Hayvanlara Muameleye Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Şeyda Gül
, Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
493
0
FAVORİ
493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Botanik bahçelerine yönelik görüş belirleme ölçeği: Güvenirlik ve geçerlik çalışması
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ormancılık Araştırma Dergisi
DOI: 10.17568/ogmoad.518630
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1754
0
FAVORİ
1754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Botanik Bahçeleri İle İlgili Tutumları
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1276
0
FAVORİ
1276
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘HÜCRE VE BÖLÜNMELER’ ÜNİTESİNİN REACT STRATEJİSİYLE ÖĞRETİMİNİN TUTUM VE MOTİVASYONA ETKİSİ
Yazarlar: Özlem Erdoğan Karaş,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.578264
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2535
0
FAVORİ
2535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayvan Müdahalesine Yönelik Tutum Ölçeğinin Türkçe’ ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dergisi
DOI: 10.32707/ercivet.595660
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
0
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Temelli Biyoloji Motivasyon Ölçeği (YTBMÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.546922
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1052
0
FAVORİ
1052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde Bağımlılığı Farkındalık Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.327521
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4896
2
FAVORİ
4896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Ders Çalışma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Esra Özay-köse,
Şeyda Gül
,
Mehmet Erkol
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.403470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
0
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.386531
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2496
0
FAVORİ
2496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Protein Sentezine Yönelik Algıları: Öğrenme Güçlüğüne Karşı Önerilen Çözümler
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.307083
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
0
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Emine Hatun Diken
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.316737
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2275
0
FAVORİ
2275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Matematik Branş Öğretmenlerinin Eğitim Araştırmalarına Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
826
0
FAVORİ
826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim Öğrencilerinin Madde Bağımlılığı Hakkındaki Bilgi Düzeyleri
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
, Bülent Keskin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4317
0
FAVORİ
4317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Dersinde Yaşam Temelli Probleme Dayalı Öğretim Uygulamalarının Tutum, Motivasyon ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Meryem Konu
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2639
0
FAVORİ
2639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Erkol
,
Mustafa Kışoğlu
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304723
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1671
0
FAVORİ
1671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Temelli Öğretim Modeliyle “Fotosentez” Konusunun Öğretimi: REACT Stratejine Dayalı Bir Uygulama
Yazarlar:
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.273962
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3456
1
FAVORİ
3456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Türkçe ve Yabancı Biyoloji Terimlerini Kullanım Tercihleri/Candidates of Biology Teacher’ Preferences for Usage of Turkish and Foreign Biology Terms
Yazarlar:
Doç. Dr. Esra Özay Köse
,
Yrd. Doç. Dr.Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4900
0
FAVORİ
4900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Modeller İle İlgili Anlayışları
Yazarlar:
Esra Ozay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1940
0
FAVORİ
1940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PEDAGOJİK FORMASYON PROGRAMI ÖĞRENCİLERİNİN ÇAĞDAŞ ÖĞRETMEN NİTELİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI
Yazarlar:
Şeyda Gül
, Mehmet Erkol
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
572
0
FAVORİ
572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA EĞİLİMLER
Yazarlar:
Mustafa Sözbilir
,
Şeyda Gül
,
Betül Okçu
,
Fatih Yazıcı
, Aydın Kızılaslan, S. Levent Zorluoğlu, Gülşah Atilla
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128604
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6216
0
FAVORİ
6216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİYOLOJİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay-köse
,
Sibel Sadi Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1315
0
FAVORİ
1315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE BİLİNCİ VE ÇEVRESEL DUYARLILIĞI: ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Selami Yeşilyurt
,
Şeyda Gül
,
Yavuz Demir
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3542
0
FAVORİ
3542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
HAYEF Journal of Education
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ormancılık Araştırma Dergisi
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Caucasian Journal of Science
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Ortaöğretim Kurumlarında Yürütülen Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Öğrenci Gözüyle Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2023 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1192259
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
690
1
ATIF
0
FAVORİ
690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALTINCI SINIF “VÜCUDUMUZDAKİ SİSTEMLER VE SAĞLIĞI” ÜNİTESİNE YÖNELİK BİR BAŞARI TESTİ GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Pınar Deniz Kargın
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.729412
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3615
8
ATIF
0
FAVORİ
3615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim 11. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Sorumluluk Değerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.634150
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1141
4
ATIF
0
FAVORİ
1141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
11. Sınıflar İçin ‘Sindirim Sistemi’ Konusuna Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Sergun Kaya
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.701311
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1402
2
ATIF
0
FAVORİ
1402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim 9. ve10. Sınıf Biyoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Değerler
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.635316
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1878
6
ATIF
0
FAVORİ
1878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Botanik bahçelerine yönelik görüş belirleme ölçeği: Güvenirlik ve geçerlik çalışması
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ormancılık Araştırma Dergisi
DOI: 10.17568/ogmoad.518630
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1754
1
ATIF
0
FAVORİ
1754
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘HÜCRE VE BÖLÜNMELER’ ÜNİTESİNİN REACT STRATEJİSİYLE ÖĞRETİMİNİN TUTUM VE MOTİVASYONA ETKİSİ
Yazarlar: Özlem Erdoğan Karaş,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.578264
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2535
5
ATIF
0
FAVORİ
2535
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayvan Müdahalesine Yönelik Tutum Ölçeğinin Türkçe’ ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dergisi
DOI: 10.32707/ercivet.595660
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
1
ATIF
0
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Temelli Biyoloji Motivasyon Ölçeği (YTBMÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.546922
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1052
2
ATIF
0
FAVORİ
1052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Madde Bağımlılığı Farkındalık Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.327521
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4896
3
ATIF
2
FAVORİ
4896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Bağımlılıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Emine Hatun Diken
Yayın Bilgisi: 2018 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.386531
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2496
9
ATIF
0
FAVORİ
2496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Protein Sentezine Yönelik Algıları: Öğrenme Güçlüğüne Karşı Önerilen Çözümler
Yazarlar:
Şeyda Gül
,
Esra Özay Köse
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.307083
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1099
2
ATIF
0
FAVORİ
1099
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSS Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Özay Köse
,
Emine Hatun Diken
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.316737
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2275
6
ATIF
0
FAVORİ
2275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Erkol
,
Mustafa Kışoğlu
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304723
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1671
4
ATIF
0
FAVORİ
1671
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Temelli Öğretim Modeliyle “Fotosentez” Konusunun Öğretimi: REACT Stratejine Dayalı Bir Uygulama
Yazarlar:
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.273962
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3456
12
ATIF
1
FAVORİ
3456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK FEN EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA EĞİLİMLER
Yazarlar:
Mustafa Sözbilir
,
Şeyda Gül
,
Betül Okçu
,
Fatih Yazıcı
, Aydın Kızılaslan, S. Levent Zorluoğlu, Gülşah Atilla
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.1-5000128604
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6216
18
ATIF
0
FAVORİ
6216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat