Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Kışoğlu
Doç. Dr.
Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
10
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
23
10
Yayın
40
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji Eğitimi
Çevre eğitimi, Fen Eğitimi
Kurum
Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
GERİ DÖNÜŞÜM KONUSUNUN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMASIYLA ÖRNEK BİR ETKİNLİK HAZIRLANMASI VE UYGULANMASI
Yazarlar: Şerife Tün,
Mustafa Kışoğlu
,
Naim Uzun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9890
0
ATIF
2
FAVORİ
9890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokullarda Çevre Eğitimi Verecek Olan Öğretmen Adaylarında Çevre Sorunlarına Yönelik Davranışların Araştırılması
Yazarlar:
Mustafa Kışoğlu
,
Tahsin Yıldırım
,
Muhammed Salman
,
Ali Sülün
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.93507
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3817
10
ATIF
1
FAVORİ
3817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI ÖĞRENME ÇIKTILARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kışoğlu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.1751884
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
121
0
FAVORİ
121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hafif Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Materyal ve Etkinlik Örneği: Deprem
Yazarlar:
Mustafa Kışoğlu
,
Gülistan Yalçın
,
Arzu Doğru
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1410881
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
803
0
FAVORİ
803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GERİ DÖNÜŞÜM KONUSUNUN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMASIYLA ÖRNEK BİR ETKİNLİK HAZIRLANMASI VE UYGULANMASI
Yazarlar: Şerife Tün,
Mustafa Kışoğlu
,
Naim Uzun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9890
2
FAVORİ
9890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ORGANİZMALAR (GDO) İLE İLGİLİ ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kışoğlu
,
Özgül Keleş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-428807
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2926
0
FAVORİ
2926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Geography and Biology Teachers’ Self-Efficacy in Environmental Education
Yazarlar: Tahsin Yıldırım,
Mustafa Kışoğlu
,
Muhammed Salman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
682
0
FAVORİ
682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Çevre Okuryazarlığını Artırmaya Yönelik Öğrenci Merkezli Etkinlikler Hakkındaki Düşünceleri
Yazarlar:
Hasan Gürbüz
,
Mustafa Kışoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.312300
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1796
0
FAVORİ
1796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Erkol
,
Mustafa Kışoğlu
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304723
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1869
0
FAVORİ
1869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokullarda Çevre Eğitimi Verecek Olan Öğretmen Adaylarında Çevre Sorunlarına Yönelik Davranışların Araştırılması
Yazarlar:
Mustafa Kışoğlu
,
Tahsin Yıldırım
,
Muhammed Salman
,
Ali Sülün
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.93507
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3817
1
FAVORİ
3817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ BASKIN ÖĞRENME STİLLERİNİN TESPİTİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Hüseyin Bahar
,
Adem Başıbüyük
,
Ali Sülün
,
Mustafa Kışoğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
968
0
FAVORİ
968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİYOLOJİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇEVRE OKURYAZARLIKLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hasan Gürbüz
,
Mustafa Kışoğlu
,
Ali Alaş
,
Ali Sülün
Yayın Bilgisi: 2011 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2507
0
FAVORİ
2507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Educational Research Review
Review of International Geographical Education Online
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Research Review
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Hafif Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Materyal ve Etkinlik Örneği: Deprem
Yazarlar:
Mustafa Kışoğlu
,
Gülistan Yalçın
,
Arzu Doğru
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1410881
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
803
1
ATIF
0
FAVORİ
803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ORGANİZMALAR (GDO) İLE İLGİLİ ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kışoğlu
,
Özgül Keleş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-428807
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2926
4
ATIF
0
FAVORİ
2926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Çevre Okuryazarlığını Artırmaya Yönelik Öğrenci Merkezli Etkinlikler Hakkındaki Düşünceleri
Yazarlar:
Hasan Gürbüz
,
Mustafa Kışoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.312300
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1796
4
ATIF
0
FAVORİ
1796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımı Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Başarılarına ve Fen Bilgisi Laboratuvarına Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Erkol
,
Mustafa Kışoğlu
,
Şeyda Gül
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304723
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1869
4
ATIF
0
FAVORİ
1869
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokullarda Çevre Eğitimi Verecek Olan Öğretmen Adaylarında Çevre Sorunlarına Yönelik Davranışların Araştırılması
Yazarlar:
Mustafa Kışoğlu
,
Tahsin Yıldırım
,
Muhammed Salman
,
Ali Sülün
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.93507
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3817
10
ATIF
1
FAVORİ
3817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat