Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özgül Keleş
Prof. Dr.
Aksaray Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Eğitimi, Anabilim Dalı, Aksaray, Türkiye
Yayın
8
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
22
8
Yayın
27
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
0000-0003-0812-2443
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
sürdürülebilir yaşam için eğitim
çevre eğitimi
ekolojik ayak izi
Kurum
Aksaray Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Eğitimi, Anabilim Dalı, Aksaray, Türkiye
Popüler Yayınları
İlköğretim Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Düzeylerinin Değerlendirilmesi/ Evaluation Of Primary School Students' Motivation Levels For Science Learning
Yazarlar:
Naim Uzun
,
Özgül Keleş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1283
0
ATIF
1
FAVORİ
1283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKOLOJİK AYAK İZİ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Tuğçe Karakaş
,
Özgül Keleş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.1380479
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
485
0
FAVORİ
485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Environmental Attitude Scale for Secondary School, High School and Undergraduate Students: Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Naim Uzun
, Kenneth L. Gilbertson,
Ozgul Keles
, İlkka Ratinen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.491259
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4475
0
FAVORİ
4475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ORGANİZMALAR (GDO) İLE İLGİLİ ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kışoğlu
,
Özgül Keleş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-428807
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2635
0
FAVORİ
2635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ‘DÜNYA’, ‘AY’ VE ‘GÜNEŞ’ KAVRAMLARINA YÖNELİK ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Gamze Babaoğlu
,
Özgül Keleş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.347791
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2127
0
FAVORİ
2127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ASTRONOMİYE YÖNELİK İLGİ ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMALARI
Yazarlar:
Hülya Ertaş Kılıç
,
Özgül Keleş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1126
0
FAVORİ
1126
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Laboratuvar Kullanımına Yönelik Özyeterlik İnançları: Laboratuvar Uygulamaları Programının Etkisi
Yazarlar:
Didem Kılıç
,
Özgül Keleş
,
Naim Uzun
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.22252
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2981
0
FAVORİ
2981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE EFFECT OF MICROTEACHING APPLICATIONS IN ENVIRONMENTAL EDUCATION
Yazarlar:
Naim Uzun
,
Özgül Keleş
,
Necdet Sağlam
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
779
0
FAVORİ
779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyon Düzeylerinin Değerlendirilmesi/ Evaluation Of Primary School Students' Motivation Levels For Science Learning
Yazarlar:
Naim Uzun
,
Özgül Keleş
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1283
1
FAVORİ
1283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Editörlük
Anadolu Öğretmen Dergisi
Teknik Editör , Editör
Kurul Üyeliği
Anadolu Öğretmen Dergisi
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Öğretmen Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Sakarya University Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Dergisi
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Yayınlar
Environmental Attitude Scale for Secondary School, High School and Undergraduate Students: Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Naim Uzun
, Kenneth L. Gilbertson,
Ozgul Keles
, İlkka Ratinen
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.491259
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4475
3
ATIF
0
FAVORİ
4475
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ORGANİZMALAR (GDO) İLE İLGİLİ ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kışoğlu
,
Özgül Keleş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.41844-428807
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2635
3
ATIF
0
FAVORİ
2635
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ‘DÜNYA’, ‘AY’ VE ‘GÜNEŞ’ KAVRAMLARINA YÖNELİK ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Gamze Babaoğlu
,
Özgül Keleş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.347791
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2127
5
ATIF
0
FAVORİ
2127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Laboratuvar Kullanımına Yönelik Özyeterlik İnançları: Laboratuvar Uygulamaları Programının Etkisi
Yazarlar:
Didem Kılıç
,
Özgül Keleş
,
Naim Uzun
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.22252
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2981
11
ATIF
0
FAVORİ
2981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat