Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hülya Ertaş Kılıç
Doç. Dr.
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
6
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
122
6
Yayın
27
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
122
TR Dizin Atıf
0000-0001-9683-3186
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
okul dışı öğrenme
eleştirel düşünme
bilimsel süreç becerileri
problem çözme becerisi
beceri öğretimi
Kurum
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Web 2.0 Uygulamalarının Öğrencilerin Fene ve Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Koray Akbaba
,
Hülya Ertaş Kılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.880542
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2237
10
ATIF
1
FAVORİ
2237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ÖĞRETMEN ADAYLARININ VERİLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Melihan Ünlü
,
Betül Keray Dinçel
,
Hülya Ertaş Kılıç
,
Safiye Temel Aslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1270115
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
794
0
FAVORİ
794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyo-Bilimsel Konularda Argümantasyona Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Problem Çözme Becerileri Algısına ve Fene Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar: Nesibe Sevindik Kuyucu,
Hülya Ertaş Kılıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1215541
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
941
0
FAVORİ
941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web 2.0 Uygulamalarının Öğrencilerin Fene ve Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Koray Akbaba
,
Hülya Ertaş Kılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.880542
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2237
1
FAVORİ
2237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OYUNLAŞTIRMA TEKNİĞİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Dolunay Kılıçel
,
Hülya Ertaş Kılıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.767375
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2379
0
FAVORİ
2379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Açık Uçlu Deneylere İlişkin Görüşleri: Deney Günlükleri
Yazarlar:
Özlem Eryılmaz Muştu
,
Hülya Ertaş Kılıç
,
Ahmet İlhan Şen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.396994
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6090
0
FAVORİ
6090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ASTRONOMİYE YÖNELİK İLGİ ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMALARI
Yazarlar:
Hülya Ertaş Kılıç
,
Özgül Keleş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1283
0
FAVORİ
1283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Öğretmen Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Editörlük
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Studies in Educational Research and Development
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Education and Future
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Studies in Educational Research and Development
Turkish Journal of Education
Yayınlar
Web 2.0 Uygulamalarının Öğrencilerin Fene ve Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Koray Akbaba
,
Hülya Ertaş Kılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.880542
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2237
10
ATIF
1
FAVORİ
2237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OYUNLAŞTIRMA TEKNİĞİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Dolunay Kılıçel
,
Hülya Ertaş Kılıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.767375
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2379
3
ATIF
0
FAVORİ
2379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Açık Uçlu Deneylere İlişkin Görüşleri: Deney Günlükleri
Yazarlar:
Özlem Eryılmaz Muştu
,
Hülya Ertaş Kılıç
,
Ahmet İlhan Şen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.396994
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6090
3
ATIF
0
FAVORİ
6090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat