Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hülya Ertaş Kılıç
Doç. Dr.
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
6
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
2
6
Yayın
24
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
0000-0001-9683-3186
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Web 2.0 Uygulamalarının Öğrencilerin Fene ve Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Koray Akbaba
,
Hülya Ertaş Kılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.880542
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1774
4
ATIF
1
FAVORİ
1774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ÖĞRETMEN ADAYLARININ VERİLERE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Melihan Ünlü
,
Betül Keray Dinçel
,
Hülya Ertaş Kılıç
,
Safiye Temel Aslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1270115
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
457
0
FAVORİ
457
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyo-Bilimsel Konularda Argümantasyona Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Problem Çözme Becerileri Algısına ve Fene Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar: Nesibe Sevindik Kuyucu,
Hülya Ertaş Kılıç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1215541
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
621
0
FAVORİ
621
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web 2.0 Uygulamalarının Öğrencilerin Fene ve Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Koray Akbaba
,
Hülya Ertaş Kılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.880542
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1774
1
FAVORİ
1774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OYUNLAŞTIRMA TEKNİĞİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Dolunay Kılıçel
,
Hülya Ertaş Kılıç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.767375
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1562
0
FAVORİ
1562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Açık Uçlu Deneylere İlişkin Görüşleri: Deney Günlükleri
Yazarlar:
Özlem Eryılmaz Muştu
,
Hülya Ertaş Kılıç
,
Ahmet İlhan Şen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.396994
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5362
0
FAVORİ
5362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ASTRONOMİYE YÖNELİK İLGİ ÖLÇEĞİ GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMALARI
Yazarlar:
Hülya Ertaş Kılıç
,
Özgül Keleş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1105
0
FAVORİ
1105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Öğretmen Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Editörlük
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Studies in Educational Research and Development
Alan Editörü
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Education and Future
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Studies in Educational Research and Development
Turkish Journal of Education
Yayınlar
Web 2.0 Uygulamalarının Öğrencilerin Fene ve Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Koray Akbaba
,
Hülya Ertaş Kılıç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.880542
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1774
4
ATIF
1
FAVORİ
1774
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Öğrencilerinin Açık Uçlu Deneylere İlişkin Görüşleri: Deney Günlükleri
Yazarlar:
Özlem Eryılmaz Muştu
,
Hülya Ertaş Kılıç
,
Ahmet İlhan Şen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.396994
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5362
3
ATIF
0
FAVORİ
5362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat